Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 11:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: JulJulJul..?
Junior medlem

Geografisk sted: dk
Nu er det snart jul!!!
Nej, men på fredag skal jeg prøve svampe for første gang.. WOOHOO!!!!!
Hvilken art er smart at starte på, er det smart at fyre først, drikke (alkohol), generelt andre gode råd er yderst velkomne..

Det er galt så meget jeg glæder mig, har ikke kunne koncentrere mig i skolen den sidste uge.. Håber det blir fedt....

Billede

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Du bør nok starte med nogen psilocybe cubensis-svampe. De er ikke så svære at dosere, og slår som regel ikke benene helt væk under folk. Jeg vil anbefale 1½-2 gram. Så kan du altid guffe lidt mere senere hvis du ikke synes at det er nok.
Personligt går jeg ikke ind for at fyre inden. Det har det med at sløre oplevelsen lidt. Men det kan være meget rart når man er på vej ned fra trippet igen. Jeg synes at det er meget godt med nogen få øl inden trippet for at være lidt mere afslappet.
Sørg for at det er et relativt stille sted. Det er ikke så fedt at prøve det til en fest 1. gang. Og gør det helst sammen med nogen gode venner.
Jeg håber at du får et godt trip. Skriv tilbage hvordan det er gået!

------------------
Only users lose drugs!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Siden det er din første gang, så synes jeg at du skal fyrer en lille ryger før du indtager dit første ½ gram. At starte med 1-1½ synes jeg er for meget. Start med ½ gram hvis du kan lide effekten og føler dig på sikker jord - så spis endnu et ½ gram.
Der er inegn grund til at starte med 1 gram, ½ gram giver en effekt som kan kontroleres og giver dig indsigt i hvad det er du eksperimenterer med.

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg tror det med omgivelserne er det vigtigste !!jeg ved ikke så meget om dosirng andet end da jeg prøvede første gang startede jeg med 1.8 mexier og tog så senere 0.7 mere jeg tror hvis jeg skulle gøre det om ville jeg havde ventet kortere tid før jeg tog de sidste det er ikke fedt at være på vej ned igen før man tager de næste hvis det ikke er nok til at man når samme højde som før !

------------------
Støt fri hash !

Junior medlem

Geografisk sted: Vig, Danmark
Jeg snakkede her den anden dag med en inde på staden som solgte Danske svampe og som han så rigtigt sagde, Start med et halvt gram og føl en lille virkning, man kan jo altid tage mere.
Jeg sammenligner det også lidt med at komme gående om vinteren og se en frosset sø!!!
Hvad gør du, løber du alt hvad du kan ud på den og begynder at hoppe på midten,eller går du ligst så forsigtigt ud for at høre om isen knager!!!!!!

MVH Apache. Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]