Lige en sidste opdate til en nedder tråd.
Imens jeg langsomt rådner op i noget som minder om en tragisk komisk C-film -
Så er der sket det "fantastiske" at den alt for hurtige nedtrapning som endte med en kold tyrker efter hun var blevet frivilligt indlagt...
At jeg desværre som en bivirkning ved denne nedtrapning/kolde tyrker er blevet den skyldige i alt og hun end ikke vil tale med mig.
Ingen forklaring kun at jeg manipulerede med hende - vel og mærket sagt af en person som var kørt ud for at sige til sine venner og veinder at hun havde fundet den hun regnede med at leve resten af sine dage med og hun nu flyttede fra hjemegnen.
På turen røg hun i amf igen uden og tænke over tolerance tærsklen nok var flyttet fra da hun kunne tage 2 g bomber x - antal gange om dagen til et absolut minimum - faktisk noget nær nul.
Tror ikke hun havde haft nogle benzoer med (hun skulle have været hjem samme aften) og hendes hjerne løb simpelt hen af med hende - hvilket forskrækkede hende så meget at hun gik med til den frivillige indlæggelse ca 4 dage senere.
Nu til min rolle jeg havde jo været vedholdende og ikke givet op selv om hun brændte mig af på forskelligvis men bare holdt fast i det som ramte mig første gang vi mødtes og som hun også havde mærket men ikke rigtigt ville tro på.
Ophørt med benzoerne frigiver en massse følelser som ligger fortrængt og da jeg sådan set er skyld i disse negative følelsers frigørelse dvs at hun pt er clean - så bliver jeg den onde fordi jeg hjalp hende med alt i den tid hvor hun lå ned.
Den onde blinde dreng
Jeg kan forstå den psykologiske reaktion men ikke med hele hjernen kun den logiske del af min hjerne er med - ikke den følelses mæssige som skriger av - den her var sku ond.
Hvor fedt er det og vågne op grædende jeg har så vidt jeg husker ikke oplevet det før men nu er søvnen ingen flugtvej den gør det nærmer værre idet drømmene sender mig tilbage til noget som ikke eksistere mere og aldrig vil komme til.
Så det er vist tid til ferie hvis jeg ellers kan tage mig sammen og komme afsted.