Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: n/a
De sidste par gange (ca. 5 gange) jeg har taget kokain, har jeg pludselig fået en overvældende kvalme som så medfører at jeg kaster op.

De fleste gange har jeg kun kastet op en gang og så har jeg det skønt igen, men sidst jeg tog kokain måtte jeg løbe ud på toilettet 3-4 gange. Det skal lige siges at jeg også drak alkohol sidst, hvilket jeg normalt ikke gør da jeg plejer at være chauffør. så der står den kun på vand.

Doserne er fra 0,5 g til 1 g på en aften, så det kan umuligt være fordi jeg har taget for meget.

Er der nogle af jer andre der kan genkende denne negative side effect, eller hvad det evt. kan skyldes?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Alkohol og coke er ikke en speciel god blanding for kroppen, men yderst behagelig... Kan nikke genkendende til at knække sig uden grund på ovenstående kombo, år siden hvor jeg var i byen, fik det dårligt, nåede ikke længere end pisserenden hvorefter jeg knækkede mig. Havde det fint bagefter og havde indtaget to alm. streger og 6-7 øl hvilket ikke burde være for meget ;)

Opkast kan komme mange steder fra, men en af grundende kan være påvirkning fra dopamin, serotonin og opioder... Da coke giver en del dopamin i hjernen så vil jeg tro at det er derfor

Muligvis har alkohol også noget at gøre med det, jeg har ihvertfald aldrig knækket mig kun på coke

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som Xpert siger så er blandingen af kokain og alkohol giftig.

Blandingen ændrer kokain i kroppen, til stoffet cocaethylene, hvilket er længerevarende og mere euforisk. Det er dog giftigt for hjertet.

Mht. opkast kan jeg ikke bidrage meget, da jeg aldrig har oplevet det på kokain.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
når jeg er fuld og tager lidt for meget kokain har jeg ofte 'kastet op' uden noget opkast (hvis i forstår,, jeg kan bare stå der i 5 minutter og brække savl op) :shock:. .
koka+alko er ikke den bedste kombo for maven..

Synes generelt at man ofte kan få ondt i maven eller kaste op ved at blande syntetiske stoffer og alkohol.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
når jeg er fuld og tager lidt for meget kokain har jeg ofte 'kastet op' uden noget opkast (hvis i forstår,, jeg kan bare stå der i 5 minutter og brække savl op)
Dét skete for mig nytårsaften, og det er ellers ALDRIG sket for før... Hmm, kan forstå det er noget folk relativt ofte har oplevet.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Det sket ret tit for mig. Mange gange skal der ikke mere end 2 streger coke, og 3-4 øl til. Det er lidt underligt for det kommer meget pludseligt! Jeg føler mange gange det er fordi halsen "snørrer" lidt sammen, og efter jeg har kastet op, så har jeg det helt find igen, og kan sagtens fortsætte denne combo resten af natten!?

Beats me!?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
De sisdte gange jeg har taget coke, har jeg også fået brækfornemmelser. Gider ikke det lort mere.

Titel:
Medlem

De sidste gange jeg har taget coke, har jeg også fået brækfornemmelser. Det er uanset om jeg har drukket eller ej. Gider det heller ikke mere !

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Da jeg prøvede kokain gik der 10 minutter, så brækkede jeg mig. Bagefter var jeg meget træt og "groggy". Var fuld inden jeg indtog det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men hvis man har drukket, giver det så et bedre trip ?

Titel:
Medlem

Nastyinc skrev:

Det kan det godt, men du får det jo også dårligt i maven og får brækfornemmelser. Det kan være du ikke gør, det skal jeg ikke kunne sige. Men det er en meget giftig blanding !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nastyinc skrev:

Det får ihvertfald kokainen til at vare i længere tid, og for det meste et federe trip imo.
Men da det ikke er godt for hjertet og maven er det ikke en så god idé 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg brækker mig hvis jeg bliver for "blæst" på kokain.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm, må hellere lade være så :D Men kan der ske noget hvis det er 2 maks 3 øl man lige får ned som man hygger sig med ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nastyinc skrev:
Hmm, må hellere lade være så :D Men kan der ske noget hvis det er 2 maks 3 øl man lige får ned som man hygger sig med ?

Ikke umildbart. Men man kan aldrig være sikker.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nastyinc skrev:

Ikke umildbart. Men man kan aldrig være sikker.

Bare have HR med.

Titel:
Flueknepper kongen

O-Ethylbenzylecgonin (kokaethylen) er noget giftigt stads, giftigere end kokainet selv.

Kokain er ganske naturligt kvalmefremkaldende, da det frigiver dopamin, bl.a. i CTZ, som er hjernens brækcenter.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: n/a
Thorsted skrev:
Det sket ret tit for mig. Mange gange skal der ikke mere end 2 streger coke, og 3-4 øl til. Det er lidt underligt for det kommer meget pludseligt! Jeg føler mange gange det er fordi halsen "snørrer" lidt sammen, og efter jeg har kastet op, så har jeg det helt find igen, og kan sagtens fortsætte denne combo resten af natten!?

Beats me!?

Lyder meget som min egen definiton af en coke aften :?

Titel:
Har også prøvet at få brækfornemmelse. Jeg bryder mig ikke rigtig om coke så tager det ikke mere

Titel:
Junior medlem

fORDI... normalt cutter folk med Xylocain... slå det op drenge og i bliver klogere...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]