Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 6700 Esbjerg
fandt to halve smøger, lavede en joint. syntes det hjalp på det og har sat llidt igang, er hevrtfald skæv :D

Titel:
Junior medlem

Faldt i søvn fire en halv time efter min indtagelse af min guldcacao på skunk, som ingen virkning havde iløbet af de fire en halv time.

Imorges vågnede jeg kl. 6:00 og der kunne jeg mærke den var gal, tror sku jeg var blevet skæv iløbet af natten, mine øjne var helt røde, hvilket de ik plejer at være om morgenen, og jeg følte en underlig fornemmelse i kroppen og en tørhed i munden som om jeg havde været skæv, eller var skæv.. :)

Titel:
Medlem

Den oplevelse er indbegrebet af alt det jeg synes er skidt ved oralt indtag af cannabis. Vapourising eller rygning er at foretrække, imo.

Titel:
Junior medlem

Li præcis..
Har skaffet 1 g ryger. så må vi se om det virker bedre..

Titel:
Junior medlem

Li præcis..
Har skaffet 1 g ryger. så må vi se om det virker bedre..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Prøv evt. at drik det tidligere på dagen :P som du selv siger har du nok sovet imens du var skæv :P :lol:

Titel:
Junior medlem

Det andengang det sker, det skide irreterende

Titel:
Junior medlem

Har aldrig lavet gukldcacao ud af hash endnu, og det skal jeg jo til.
Så når jeg tilsætter hr. hashiis, vil det så stinke af hash i lokalet?

Titel:
Medlem

Ja.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej det vil ikke... Lad være med at sig sådan noget pis? Da jeg gjorde det kunne jeg slet ikke lugte noget og ej kunne mine forældre som kom hjem 20min efter jeg havde lavet det og så gik jeg så over til en ven og ventede på virkningen kom - dog gik der 30 min. før virkningen kom med mig så jeg blev vildt bange for en overdosering og prøvede at brække mig på toilettet men kunne ikke. Jeg blev helt sindsygt skæv men da så besluttede vi os for en løbe en tur som tog 1 time det var super dejligt og følte ikke så skæv hvis jeg løb samtidig men så snart jeg ville holde hvil kunne man mærke effekten alt for kraftigt... Efter løbeturen chillede vi bare langt fra las vegas.

Puttede 0.3gram 80er hash i

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Junior medlem

Lavede hash-pandekager, det lugter kun svagt af hash.
Det lugter kun svagt af hash, når man smelter hashen i ens smør/margarine

Så bag løs smukke drenge :-*

Titel:
Medlem

prøv evt med en større dose ?
Har selv prøvet det med at man ikk rigtig føler det virker..
Fik så fat i noget go' røg fra staden og prøvede igen.. Det rockede min verden, må jeg indrømme..
Og endnu engang må jeg lige sige at Xpert's opskrift på guldkakao som du kan finde i opslag, under Hash guiden beta tråden.. Den er virkelig god, og har gjort mig rigtig skæv..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Havde succes med guldkakao for første gang i går aftes.
Rusen kom godt nok langsomt snigende! Der gik over 2 timer før jeg egentlig kunne mærke noget men så smækkede den også igennem! Følte mig lidt oppustet i maven, men da jeg lagde mig ned havde jeg det fint.

Kunne godt være man skulle gå over til at indtage det sådan fremover. Mindre tjald, længere rus, lungerne bliver skånet etc.. ja jeg kan stort set kun se positive ting ved at drikke det kontra rygning. Eneste der er federe ved rygning er hyggen.. og så er det nemmere at kontrollere.. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
For et hurtigere onset så indtag på helt tom mave hvis muligt. Nogle gange synes jeg rusen venter lidt på sig, især hvis det er meget små mængder føde/væske med cannabis i. Som om maven ikke opdager at der er kommet noget ned i den. Jeg har oplevet flere gange at en skævert udeblev i mange timer for at slå ind 5min efter at have spist en lille smule et eller andet. Flere af mine venner og nogle på nettet har jeg hørt om havde det lidt på samme måde, men det er svært at finde et endegyldigt mønster i det

En lille bitte pot-joint plejer også at sætte gang i en rus der ikke vil begynde og dosen er rigtig. Men hvis man vil have den rene orale oplevelse skal man IMO lade være

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
For et hurtigere onset så indtag på helt tom mave hvis muligt. Nogle gange synes jeg rusen venter lidt på sig, især hvis det er meget små mængder føde/væske med cannabis i. Som om maven ikke opdager at der er kommet noget ned i den. Jeg har oplevet flere gange at en skævert udeblev i mange timer for at slå ind 5min efter at have spist en lille smule et eller andet. Flere af mine venner og nogle på nettet har jeg hørt om havde det lidt på samme måde, men det er svært at finde et endegyldigt mønster i det

En lille bitte pot-joint plejer også at sætte gang i en rus der ikke vil begynde og dosen er rigtig. Men hvis man vil have den rene orale oplevelse skal man IMO lade være

Nu siger du man kan indtage det på tom mave, men har oplevet ved rygning at hvis jeg ryger på tom mave har jeg fået kvalme, vil det ikke kunne opstå hvis man indtager det oralt ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg lavede også Guldkakao med en ven her i sidste uge. Da vi lavede det, fuckede vi lidt op i det, så noget af det gik til spilde. Vi fik det dog lavet og drukket det. På det tidspunkt var det ca. 5 timer siden, vi begge havde spist noget. Der gik ca. en time og et kvarter, før det virkede. Dog blev vi ikke specielt skæve, nok fordi vi ikke brugte så meget, da det var vores første gang, vi indtog det oralt. Det fik dog lagt en okay bund, og vi supplerede derfor med et par hoveder hen af aftenen, så vi blev godt skæve alligevel.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

_Jimmy_ skrev:
Nu siger du man kan indtage det på tom mave, men har oplevet ved rygning at hvis jeg ryger på tom mave har jeg fået kvalme, vil det ikke kunne opstå hvis man indtager det oralt ?

Har jeg aldrig oplevet... Generelt så synes jeg alle de små bivirkninger der kan være ved rygning forsvinder ved oralt indtag. Tror det har en del at gøre med at kroppen ikke skal slås med røgens skadevirkninger. Rusen bliver også i sig selv mere rolig og ikke så "beskidt" som rygning med tobak godt kan blive

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kort sagt, hvis man vil have virkningen fra guldkakaoen til at gå hurtigere, kan man enten lade være med at spise noget før, eller ryge efter man har drukket det for at sætte det igang. Andre metoder ? Og hvilke er bedst ? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tjaaa... Jeg mangler stadigvæk at afprøve en del ting, men ja jeg har erfaret at der kan gå ned til 20-25 min fra indtag af guldkakao til rusen begynder, samt 8 timers ventetid på et par stykker chokokage med tjald i fordi vi spiste pizza ½ time før

Men derudover har jeg oplevet at det heller ikke virker så hurtigt på helt tom mave, aner stadigvæk ikke hvorfor, men ligeså snart at der kommer noget ned nogle timer efter, fx. en durumrulle med shawarma, så kom der smæk på. Hvis man ikke får effekt indenfor 1 time på helt tom mave så prøv at æde noget let, tyg, det sætter gang i fordøjelsen. Har en teori om at det er for lidt der kommer ned sådan ½kop guld til at kroppen gider at gå i gang, men har intet at bygge det på

At en joint sparker det igang ved jeg heller ikke rigtigt, ja selvf indtager man noget mere og det virker med det samme, derved kan et ikke så mærkbart indhold af oralt optaget THC i kroppen komme til at virke ret stærkt med lidt rygning. Derdover så har man så også noget at lave til rusen sætter helt ind ;)

Generelt så hedder det:

Fast så lang tid som muligt før du indtager det
Hvis effekten ikke kommer indenfor 1-1½ time ved guldkakao på tom mave så spis en smule og vent.
Evt. kan en joint rette op på en for lav dosis, eller sætte gang i en eksisterende. Men lidt snyd er det og noget jeg helst vil undgå ved oralt indtag

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]