Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
hey.. er helt ny herinde og kunne godt tænke mig svar på et par spørgsmål.. skal lige siges at jeg selvfølgelig har prøvet at finde svarene via søgefunktionen, men det kunne jeg ikke :(

1. Har på siden her læst meget om LSA (Morning glory og hawaiian woodrose) og synes det lyder fedt. Kunne godt tænke mig at prøve det (med en kammerat), men ingen af os har prøvet noget "hårdere" end hash (hvilket vi dog har røget en del af).. Er dog lidt bekymret for om man kan være allergisk over for det så det er farligt første gang?

2. Alternativt: Hvilket stof er så godt at prøve hvis man vil prøve noget lidt "vildere" end hash? :D

Håber I kan hjælpe sådan en dum nybegynder som mig ;P
- På forhånd tak

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Før du prøver noget nyt, må du finde ud af hvilken slags oplevelse du søger. Læs lidt om de forskellige stoffer først. Når du så har fundet ud af hvilken slags oplevelse du søger, så kom tilbage og så kan folk hjælpe dig.

Kig evt. her http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Forside

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Derudover kan det være en yderst god idé, at søge på "første gang psychedelia", hvor du vil finde en stor bunke tråde, hvor svaret primært er 2CB eller svampe.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Det er selvfølgelig kun velegnet hvis det er en psykedelisk oplevelse I søger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hvor gamle er i? Og hvad søger i? :)

Jeg har prøvet morning glory en gang, og det var satme også sidste, lå på et badeværelses gulv med kramper i maven i omkring 2 timer hvorefter det gik væk og jeg kunne næsten ikke mærke nogen effekt :?

Hvis det er det psykedeliske så vil jeg anbefale svampe, vil sige ca 2g mexicanske til hver.

Men ellers så læs lidt på det selv og vurder hvad i søger evt hvilken dose i kunne tænke jer at starte med :)

Titel:
Dedikeret medlem

Det lyder lidt som om du ikke har lavet noget ekstrakt. Jeg har prøvet morning glory et par gange og har aldrig haft maveproblemer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Hvis det er det psykedeliske så vil jeg anbefale svampe, vil sige ca 2g mexicanske til hver.

Ville nærmere sige 1-1,5, for at være på den sikre side. Nogle er også mere modtagelige end andre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
kemal skrev:
Citat:

Ville nærmere sige 1-1,5, for at være på den sikre side. Nogle er også mere modtagelige end andre.

Ja okay, der er selvfølgelig den med modtagelighed, men jeg blev godtnok slemt skuffet da jeg spiste 1-1.5g. Men man kan jo altid redosere :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Xtreme skrev:
kemal skrev:
Citat:

Ja okay, der er selvfølgelig den med modtagelighed, men jeg blev godtnok slemt skuffet da jeg spiste 1-1.5g. Men man kan jo altid redosere :)

Hellere starte for lavt end for højt, som sagt kan man altid redosere. Ville anbefale at starte med 1 g, hvis det er mexikanske.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
bare gør det på tom mave, så sparker det sgu fint...

Titel:
Junior medlem

Jeg vil anbefale dig LSA. Det var det første stof jeg psy. stof jeg prøvede og det glemmer jeg aldrig, det var sgu en skøn nat. Bare lad hver med at blande det med andet end frugt og vand.. Bland aldrig LSA-ekstrakt sammen med hash og mdma... så får du en ubehagelig overraskelse du sent vil glemme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg synes vi skal lade Dolphino søge lidt rundt på boardet, før vi fylder Dolphinos hoved med gode ideer :roll:
Det er første indlæg fra Dolphino :D

Titel: :D
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Tak for alle svarene! Er sgu herligt med så mange flinke mennesker :D

Jeg vil gøre som Flimmer skriver - søge godt og grundigt rundt på boardet og finde ud af hvad jeg vil 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]