Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ...
Junior medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af PsychoFreak 04 feb 2008 19:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Det er umuligt at sige præcist, da ingen ved hvor meget det heroin i køber er cutted. Men start for guds skyld lavt ud, den hvide pakistaner heo der findes i Odense ville jeg nok max. tage 15-20mg af uden tolerans, men kender desværre intet til kvaliteten i kbh. Typisk bliver det på gadeplan solgt i pakker af x antal mg, og et bud ville være at lægge ud med en 1/4 nasalt eller mindre, og vente en times tid før i evt. redoserer hvis dosen viser sig at være for lav. Men please pas på, vi har haft rigeligt med opioid OD'er herinde...og husk ikke at blande det med andre depressanter alkohol benzoer osv.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af PsychoFreak 04 feb 2008 19:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Som jeg skrev prøv med 1/4 pakke, de er typisk lavet så junkierne har til ét fix eller to, men de har ofte en halv heftig tolerance, derfor start med 1/4 el. mindre. Rygning er mere effektivt end sniffet, og har yderligere den fordel at i kan mærke rusen med det samme, og dermed lettere fornemme hvornår i har fået en passende mængde. I skal dog lige huske at kun brun heo er velegnet til at blive røget, jeg ved ikke om det er hvid el. brun der sælges i kbh. Nasalt kan tage en 10-20min. før det kicker ind. Mht. at fixe det, lyder det som en MEGET dårlig idé hvis ingen af dem har erfaring med hverken heroin eller IV injektion, hvilket jeg formoder er tilfældet ud fra dit spørgsmål omkring vand.

Senest rettet af ThirdEyeFlood 27 jan 2008 04:08, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis det er brun heroin er der normalt omkring 80mg pr pakke. Det skal dog kraftigt understreges at dette bestemt ikke behøver være sagen altid.

Jeg ville mene at en ok startdose ville være 20mg brun heroin eller 15mg hvid (insufleret).

Men pas nu på jer selv og lad være med at blande det med noget andet (heller ikke alkohol).

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hvis det er første gang I køber, så ville jeg gå efter brun - også fordi det lader til at risikoen for at blive snydt er mindre. Jeg vil nødigt gå for meget i detaljer med hvad man bør være på udkig efter, da det ville være et brud med reglerne.

Min anbefaling vil være 10-15 mg. pr. person i starten, og vent så et tre kvarter til en time med at redosere. Der har været nogle kedelige tilfældige i København, hvor heroinen enten har været meget ren eller måske været cuttet fentanyl. Uanset hvad bør I være meget forsigtige i starten, og husk også på at opioider altid medfører risiko for psykisk såvel som fysisk afhængighed.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Det der er lige for tiden er ok kvalitet og smager osse ok... Men det er jo selvfølgelig ikke det samme alle har men meget af det er fra samme sted...

Vil sige at hvis det skal ryges kan man godt starte med at hælde 25mg op på sølv papiret, man ryger jo alligevel ikke det hele i et sug..

Og det er meget forskelligt hvad det er i pakkerne alt fra 80mg til 150mg, men det er som regelt 100mg lige ud.. Men hvis i er nogen stykker om det kan det helt sikkert bedre betale sig at købe et helt gram på en gang, så bliver det noget billigere end hvis man køber pakker..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]