Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 15:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Jeg og en venn bestilte 6 gram med P.Cubensis fra www.indra.dk, vi spiste 3 gram hver, han jeg tok sammen med merket mye, fikk hallusinasjoner osv, mens jeg merket nesten INGENTING!!

hva er galt med meG?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nogen mennesker har bare svært ved at få en effekt af svampe... Jeg tænker lidt på om det kan have noget at gøre med et over-effektivt MAO-system. Hvis jeg var dig ville jeg indtage noget MAOi næste gang inden du spiser svampene, f.eks. 2-3 gram peganum harmala. Men vær advaret; trippet kan godt blive MEGET intenst. Læs for øvrigt godt på effekterne af MAOi først hvis du har tænkt dig at prøve det.

Jeg ønsker dig held og lykke, og vil meget gerne høre hvordan det går senere.
------------------
Only users lose drugs!

[This message has been edited by Darkraver (edited 25-11-2000).]

Naaah. Jeg tvivler på at nogen har et overeffektiv MAO system, jeg tror det ville resultere i nogle grimme abstinenser, og ikke mindst kraftige depressioner.
Jeg tror også på at forskellige personer har forskellig sensitivitet overfor psykedelikas, men 3 gram Cubensis?!

Jeg tror nu det var nogle dårlige svampe, selvom Indra plejer at levere gode varer. Jeg har selv købt 3 gram Cubensis engang hos Soma, dem fik jeg absolut også nada ud af! Men det betyd kun at svampene var dårlige, får de efterfølgende gange jeg har prøvet disse har 3 gram givet et kraftigt trip.

Med venlig hilsen
Martin

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Det er ingenting galt med deg? Svamper er levende vesener,de er ikke mere like enn mennesker er like. Psilocybe cubensis er en høyst variabel sopp, innholdet av aktive stoffer kan være opp til 10 ganger høyere i et eksemplar i motsetning til et annet. Dette er et ekstrem-tilfelle,men si at cubensis varierer i styrke med 3-4 ganger jevnt over, da kan 3 gram cubensis være en liten dose eller en middels dose, hvis soppen er potent. I utgangspunktet synes jeg 3 gram cubensis høres ut som en liten dose.
Prøv med en høyere dose neste gang, ta iallefall 5 gram cubensis, eller 3 gram semilanceata på tom mave, duvil ganske sikkert kjenne en virkning, men det er helt opp til deg hvor sterk den skal bli. Jo flinkere du er til å flyte med, jo mindre sopp trenger du for å få en knall opplevelse.

"if in doubt...double the dose"
Terence McKenna

Medlem

Det, som McShroom siger, kan jeg godt tilslutte mig. Svampe kan være meget forskellige, og sådan skal det jo være.
Hvis du har fået nogle dårlige svampe, så er der faktisk ikke noget at gøre ved det.

Du kan evt. prøve een gang til, med samme dosis, og hvis du stadig ikke mærker nogen effekt, så kan du begynde at undre dig.

Hvis du derimod får et trip; god fornøjelse!

PS. Dette er post # 1000!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]