Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Du skal forstå det sådan at ingen helt præcist ved hvad mefedron gør, og at du gør klogest i at holde dig fra det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg tror hvertfald at vi alle ved at vi skal passe meget på "mephedron".

Jeg skal hvertfald ikke rode mere med det. Det er sikkert.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En ven og jeg overvejer meget at bestille 10gram i løbet af ugen, men efter at have læst tråden er vi blevet lidt urolige. Det lyder jo som et fedt stof, men vi er selvfølgelig heller ikke villige til at tage nogle helbredsmæssige risikoer.

[her stod noget som ikke var skide smart - mod]

Titel:
Junior medlem

psytaihai skrev:
jeg tog dette stof i julen og nytår så sidste gang var den 6 januar, og derefter er jeg begyndt at få en bragende hovedpine, MINDST en gang om dagen!

kun i højre side lige ved tindingen, det føles som en kæmpe blyant der bliver presset ind i hovedet på mig samtidig med mit højre øje løber i vand/eller blinker meget hurtigt, har svært ved at se og det er ubehageligt at lukke øjet !

jeg har lettere kvalme pga smerten, har haft migræne anfald før, hvor jeg endda har knækket mig, men dette føles ikk som migræne?

er der nogen der måske har en anelse/forklaring om det er stoffet der kan have indvirket på min hjerne(eller en anden del af kroppen) eller er det simpelthen bar noget andet ?

jeg har gået i stykke tid med det nu og er lidt i tvivl om hva der mon har fremkaldt det??

Jeg fik os en meget stærk smerte i højre side af hovedet koncentreret et sted, dagen efter jeg prøvede det varede ca 5 minutter

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Jeg vil dog sige, at jeg holder mig fra det fra nu af. Dog pga jeg konstant tænker på det, det er ikke fedt!

Udover det, så stinker det som BARE fanden, heller ikke godt!

Som i fleste siger, er det ret risikabelt at tage det, og det får mig til at holde mig fra det.

- Tror sku bare jeg holder mig til noget pills :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
2 g. er jo også helt uhyrligt at indtage, når du kan læse herinde at stortset alle andre er meget meget længere nede i doserne? Kan godt være at dette nye 'wonderdrug' er meget skadelidt, men det er da en selvfølge at du bliver smadret i hovedet, når du bevidst overdoserer kraftigt.[/quote]

Forstår bare ikk meningen med at tage mindre doser, da det på ingen måde er ligeså fedt... Ved ikk hva folk her inde normalt plejer at tage i en dose??

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
folk har ligget i 20 - 150 mg doserne (bedst HR)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
MAMM skrev:
Forstår bare ikk meningen med at tage mindre doser, da det på ingen måde er ligeså fedt... Ved ikk hva folk her inde normalt plejer at tage i en dose??

Det kan da godt være det er fedt at tage 2 gram over en nat men så er du da også sikker på at voldtage din hjerne kemi alt for hårdt.

Når du tager kiks er det så også 15-20 stk på en nat for at kunne få maks tripperen på?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MAMM skrev:

Man kan få det fedt i små doser, jeg vil gætte på i din omgangskreds er det pisse fedt at kæben hænger nede ved træ gulvet hele natten fordi brian har poppet 41 kiks.
:roll:

Titel:
Junior medlem

Synes lige jeg ville oprette mig og komme med mine erfaringer med mephedrone:

Første gang jeg tog det var det 100 mg oralt, det jeg kunne føle var at jeg kunne tale frit, jeg havde en stor behov for at tale, og jeg blev meget kærlig.

Anden gang var så i fredags, hvor jeg tog 100 mg oralt og tog 250 mg methylone oveni. Det virker måske helt hen i vejret, men det var en fed blanding, hvor jeg dansede på samme måde i 3 timer uafbrudt, samtidig med at jeg ville snakke sindssyg meget.

Nu har jeg så læst den post, hvor en siger at det måske kan være skadeligt, dog har jeg tænkt mig at prøve det en gang til, inden jeg stopper med det.

All-in-all er det et virkelig fedt stof, glæder mig utrolig meget til at man ved en masse om dette stof, og forhåbentligt kan det bruges.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Personligt kan jeg ikke mærke forskel på 50mg og 400mg mephedrone, hvis jeg tager det oralt. Det eneste man får ud af at tage stoffet oralt, er lugten af brandt serotoin.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

No offence, men i er eddename afbrændte at høre på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MAMM skrev:
2 g. er jo også helt uhyrligt at indtage, når du kan læse herinde at stortset alle andre er meget meget længere nede i doserne? Kan godt være at dette nye 'wonderdrug' er meget skadelidt, men det er da en selvfølge at du bliver smadret i hovedet, når du bevidst overdoserer kraftigt.

Forstår bare ikk meningen med at tage mindre doser, da det på ingen måde er ligeså fedt... Ved ikk hva folk her inde normalt plejer at tage i en dose??[/quote]

Dit blodomløb stopper vist lige omkring bunden af halsen?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Resist skrev:
No offence, men i er eddename afbrændte at høre på.

Citat:
Dit blodomløb stopper vist lige omkring bunden af halsen?

You are so right!

Folk de har virkelig ikke respekt for det..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg fik prøvet Mephedron her i weekenden. Jeg tog det både fredag og lørdag. Det er et rigtig lækkert stof. Jeg kunne så også mærke konsekvenserne ved dette vanedannende stof. Om Mandagen sad jeg i skolen og tænkte alt for meget på det og havde virkelig lyst til en streg. Da jeg har en god viljestyrke har jeg kunne holde mig fra det, men kunne godt forstille mig mange vill have problemer med dette stof da det er så sindsygt vandannende.

Pas på der ud !

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
jeg vil lige advare engang mod det her..
jeg læste lige på en side den her advarsel:

Because of suspicion that some of our customers buy "2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one" for human consumption and that this product might be neurotoxic, we will here proclaim a WARNING once again NOT to consume our products, our products are ONLY for technical use and research. 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one might be very neurotoxic and can cause brain damage after exposure.

så der må være noget om snakken mht skadeligeheden af dette stof.

håber ikk jeg bryder nogen regler ved at citere fra et site :/ i så fald undskyld men sys det er vigtig at advare folk.

Titel:
Insane psychedelia user!

psytaihai skrev:

Der er INGEN dokumentation for udsagnet. Selvom jeg er for "better safe than sorry" tilgangen til rusmidler, så skal det ikke ske på basis af udsagn baseret på dybt obskure referencer (ala. "jeg har talt med en kinesisk universitetsforsker som siger at det er neurotoksisk". Jeg har talt med en alkoholiseret grønlænder der siger at det ikke er tilfældet). Dette er diskuteret i en anden tråd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Self er det ikke i orden at komme med rygte på rygte når vi snakker om sådan en sag.

Det er bare vigtigt at understrege at vi IKKE VED noget om dette stof konkret, og derfor er det slet ikke forsvarligt, rent HR-mæssigt, at begynde at tage dette stof jævnligt

Ovenstående med at vi ikke har konkrete beviser på at det er meget neurotoksisk er dermed heller ikke nogen UNDSKYLDNING for at tage stoffet!

- Undskyld hvis ovenstående virker stødende eller som et angreb. Det er for jeres eget bedste, mener det skam kun godt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

psytaihai skrev:
jeg vil lige advare engang mod det her..
jeg læste lige på en side den her advarsel:

Because of suspicion that some of our customers buy "2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one" for human consumption and that this product might be neurotoxic, we will here proclaim a WARNING once again NOT to consume our products, our products are ONLY for technical use and research. 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one might be very neurotoxic and can cause brain damage after exposure.

håber ikk jeg bryder nogen regler ved at citere fra et site :/ i så fald undskyld men sys det er vigtig at advare folk.

Så vidt jeg ved så er det bare noget de skriver for at fralægge sig ethvert ansvar. Står vist på alle de produkter man kan købe på pågældende side.

Titel:
Medlem

_rent_ HR for at være på den helt sikre side er vel også at holde sig fra alt.

Rent faktisk kan alt for mange advarsler fra alt for mange sider, specielt hvis det senere viser sig at være falske informationer, og dermed sættes på linie med regeringens skræmme kampagner, gøre at folk ikke tager advarslen seriøst.

Da det er RC er det naturligvis lidt svært at sætte sig ind i evt bivirkninger. Det har været mange advarsler efterhånden nogle meget reelle, men lad os forsøge at der ikek går sport i at kritiserer dette stof for kritikens egen skyld.

methylon blev gjort lidt mere positivt pga en positiv indstilling fra en forhandler, lad nu ikke en negatib holdning til en forhandler forpeste dette board med alt for meget skræmme kampagne. Lad os forsøge at holde os til fakta og videnskabelighed. Og er der folk der retter en påstand der havde forklædt sig som fakta, så lad os glæde os over at vi blev klogere. Selv en tese der må forkastes pga evidens, er stadig med til at gøde os klogere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]