Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...og misbruges!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vordingborg
Citat:
Eleusis:Ja, gamle koner er der altid brug for

Men gud forbarme sig over den arme læge, der hvis jeg engang får kroniske smerter, vil prøve at give mig dolol...

Jeg tror jeg ville give ham dummeflade med hans receptblok, og så ryste ham til der begyndte at falde Palladon, Oxycontin og Contalgin ud af samtlige hans lommer...

Hehe, :lol: det var nu nok min mand, et brød af den anden verden, bankede hårdt i bordet nede hos min læge en dag, så nu får jeg Ketogan og Temgesic mod smerter. Men havde da helt sikkert taget din ide op med dummeflade med receptblokken :lol: , hvis det ikke var tilfældet, kroniske smerter er hårde..og giver en meget forringet livskvalitet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ja, det lyder ikke rart!!!

Går du så rundt og "tåger" dagen lang??

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vordingborg
Citat:
JHopIFjorden: Ja, det lyder ikke rart!!!

Går du så rundt og "tåger" dagen lang??

Nej jeg forsøger at begrænse mit forbrug, og tåger rundt synes jeg ikke jeg gør, jeg har jo også et ansvar over for min familie, men også over for mig selv, og forsøge at få en så normal hverdag som mulig, og det gør man ikke hvis man er sideskæv hver dag, hele dagen igennem, men de dage smerterne er rigtig slemme, der sover jeg "den som regel igennem" eller forsøger at fungere på pillerne.

Så man kan vidst kalde det en slags balance gang.....og et valg. :)

DaEvilWitch :twisted:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Folkens

Jeg er bestemt tilhænger af Tramadolhydroclorid
(jeg køber MANDOLGIN da de er i en bøtte og ikke i åndsvage blisterpakninger)
og har brugt det ofte da jeg får det på recept..

2stk. 2 gange dagligt det vil sige 100stk. ca. hver 3. uge og prisen er det aller bedste ca. 26kr. for 100stk.

Men tager jeg dem fast fx. 4 om dagen går der (ved mig) ca. 14 dage så har de nærmest ingen sløvende virkning på mig mere (Tollerance) heller ikke selvom jeg tager 4stk. på en gang og kan uden problem køre bil og arb. med maskiner..

går jeg så 2-4uger helt uden at bruge dem har de fuld efækt igen..

En måde at booste dem på er meget simpelt at være rigtig godt træt og så have computer eller tv kørende så man Buzzér/halv sover ganske let.. redoser: efter 4-6timer efter første indtagelse

Dosering: Jeg tager 100-200mg.

jeg har prøvet at klappe 500mg. på en gang og de virkede ikke stærkere end 200mg men tømmemændene dagen efter med ubegag og hovepine var svært ubehalige..

tag max. 150-200mg. pr. dosis så er der nærmest tømmermænd

Jeg tager dem også inden jeg skal til tandlæge sammen med 1g panodil-zap.

Advarsel: når man ikke har tollerance for tramadol skal man passe meget på med at køre bil på dem.. (gælder alle stoffer eller hvis du er meget træt eller kombo)

Mvh. Brightshadow

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Dextrose skrev:
Jeg blev dog lidt tilfredsstillet da jeg røg en joint

Skal selv prøve at hapse nogle her i ugen.. så tænke om der er andre der kan anbefale/fraråde at ryge en pind når man er på dem ? :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Om det er behageligt eller ubehageligt kommer an på hvor påvirket du er. Cannabis er godt til at booste det og går godt i spænd med tramadol og andre opiater generelt. Men hvis man er godt væltet i forvejen kan det godt ske at forstærke virkningen så meget at man kan ske at få kvalme og lignende.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ryger ikke selv på morfin, så ville jeg få det dårligt tror jeg.... men på metadon oplevede jeg ingen problemer i det.. men ok, doserne var også meget forskelige....

Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
jeg beder altid om nobligan. For det er ikke granulat, men helt fint pulver :wink: :yeah: Jeg får 50 mg og jeg har lige prøvet at sniffe det for første gang, og virkningen er SÅ meget bedre !! :yeah:

Ville bare lige sige det...bare bed lægen skrive "ej substitution" så får du original produktet. Og det er Nobligan...:)

Knus !

Morgaine

Titel:
Medlem

Personligt synes jeg at det er dejligt når man blander Tramadol med cannabis.. Det giver virkelig en dejlig rus, man har det bare godt i hele kroppen hehe.. prøv det .. men start ud let med pillerne hvis ikke du har nogen form for tolerance.. første gang jeg tog 1 eller 2 slog de mig rimelig hårdt.. Det var nice.. Men man skal bare være klar over det ;)

Titel:
Junior medlem

Ja benytter bare det her topic selvom det måske er en smule gammelt.

Jeg har regnet med at tage 2-3 Dololer (50 mg.), og så ryge noget tjald.
Muligvis tager jeg 4, da jeg har 4 piller, alt efter hvordan det virker på mig.

Men eftersom jeg er på pencilin i øjeblikket er jeg i tvivl om det er en god ide? Min læge sagde jeg ikke måtte drikke på denne pencilin.
Det er Primcillin 800 mg. tabletter jeg skal spise 3 tabletter af om dagen i en uge. Det en en slags antibiotikum.

Der står man skal være ekstra opmærksom på at tage dem hvis man har astma, og det samme har jeg hørt om div. opiater, så er det bare jeg noget jeg skal vente med til efter jeg ikke er syg, da jeg HAR astma?

Lidt hash og nogle kraftige smertestillende ville ellers være god mod min mellemøresbetændelse er jeg sikker på :)

Skal siges jeg kun har prøvet at tage 1 Ketogan før og ellers ingen erfaring har på området.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Lambarda skrev:
Ja benytter bare det her topic selvom det måske er en smule gammelt.

Jeg har regnet med at tage 2-3 Dololer (50 mg.), og så ryge noget tjald.
Muligvis tager jeg 4, da jeg har 4 piller, alt efter hvordan det virker på mig.

Men eftersom jeg er på pencilin i øjeblikket er jeg i tvivl om det er en god ide? Min læge sagde jeg ikke måtte drikke på denne pencilin.
Det er Primcillin 800 mg. tabletter jeg skal spise 3 tabletter af om dagen i en uge. Det en en slags antibiotikum.

Der står man skal være ekstra opmærksom på at tage dem hvis man har astma, og det samme har jeg hørt om div. opiater, så er det bare jeg noget jeg skal vente med til efter jeg ikke er syg, da jeg HAR astma?

Lidt hash og nogle kraftige smertestillende ville ellers være god mod min mellemøresbetændelse er jeg sikker på :)

Skal siges jeg kun har prøvet at tage 1 Ketogan før og ellers ingen erfaring har på området.

Ikke noget jeg ville være bange for 3 dololer er ikke alverden men giver da et dejligt buzz så vidt jeg ved burde der ingen farer være.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: west of Bat Country
Hey

Jeg vil lige høre om der er nogen der har nogen erfaringer med dolol og mdma sammen?

Venligst Grufle

Titel:
Medlem
Brugeravatar

dolol (tramadol) er, ligsom mdma også serotonerg, og (mener jeg at have læst) er også en svag maoi, så jeg vil mene nej.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har haft ekstremt MANGE gode oplevelser på dolol. Startede med at spise dem for 3-4 år siden og har gjort det min hver 10 dag, hvor jeg har taget en ordentlig tur på dem :P Har både prøvet at blive godt skæv af 2x50mg dolol, men også været helt oppe og æde 1000-1200mg, og været godt brændt af og haft det dejligt :D Må man snakke vejledende priser her på boardet, for så ville jeg høre hvor meget i slipper for dem? :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Brotus_007 skrev:
Må man snakke vejledende priser her på boardet, for så ville jeg høre hvor meget i slipper for dem? :)

Nej, det må man så sandeligt ikke.
Læs dog retningslinjerne - men tak fordi at du spørger istedet for bare at buse ud med det! :)

Mvh Jonas!

Titel: Re: Dolol
Junior medlem

Hvordan kan man få sin læge til at udskrive en recept på disse? Er der en god løgn man kan stikke dem?

Junior medlem

det var da helt utroligt som folk gå op i at lamme roen her, der sikkert flere her som kender nogen af dem jeg plejer at fjerne fra min trappe sten og smide om i affalds containeren i baggården.
Det er ikke mærkeligt at det er så problematisk af vride noget der virker ud af lægen, at man må ty til gør det selv løsninger
for at få en rimmelig behandling af smerter der dukker op nogle gange om året!.

Medlem

Jeg har prøvet dem en gang jeg fik dem mod smerter, nåede op på 300 mg uden at det var imponerende.
Personligt synes jeg de er en hånd mod en god opiodrus, forvirrende og ulækre i rusen. Samligningen med ren kodein synes jeg er langt skudt forbi. Hvor er varmen, hyggen og den rarer kløen?
Gem dem til hvis du skulle få smerter, så er de tilgengæld gode.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Fik Dolol i mange år for smærter og har aldri fundet lamme pontiale i dem. Synes det er en meget ubehagelig rus man får ud af dem og at de gav meget kvalme. Da jeg ikke havde brug for dem mere tog det mig et halv år at trappe ud af dem og blive fri for dem. Jeg tog dem i 4 år, hver dag i 200mg doser hver 4 time. De var sværere at komme ud af end morfinen, men det kan have noget at gøre med længden af brugen. Min start dosis var noget lavere, 50 mg hver 4 time, men det gik hurtig op ad til de 200 mg og så med celebra og panodil ved siden af. Til sidst kunne jeg kyle dem ned som bolsjer og de virkede ikke en skid.
He he kom lige i tanker om at min mor har trippet på dem. Hun klagede over hovedpine og at panodilerne ikke vil tage det. Jeg tilbød hende en af mine, hun siger ja og går ud og tager af pakken hvor der står 2 piller hver 4 time. Hun havde så ingen tollerance. Hun fik vildt meget energi af dem og fik gjort rent i hele hytten. Efterføljene har hun spurt efter dem, for hun lige mangler noget energi til rengøring og godt kunne bruge en pille eller to, underligt sådan noget, piller fra lægen er ok, men havde jeg tilbudt hende noget amf til rengøringen, så ville hun få et føl på tværs ...

Men det jeg ville med det her var at pointere at det er meget forskælligt hvordan folk reagerer på dolol. men pas på, der er en afhængihedsrisiko og de er damm svære at komme af med hvis man først opnår afhængihed af dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]