Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej alle psy-hoveder -

Jeg er så flyttet til Irland, og har fundet nogle Head Shops. :lol:

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk, der måske har prøvet bzp.
Jeg har læst om stoffet, bla. på wikipedia.

Men vil gerne høre fra folk som har prøvet stoffet, og kan fortælle lidt om det, udfra deres egne erfaringer.

På forhånd tak!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har taget den en del i 2002-2003.

Man skal IKKE sniffe det, medmindre man er utrolig glad for intens smerte og næseblod. Det gør NAS! Og virkningerne bliver ikke specielt federe/vildere af at man sniffer det.

Hvis man tager det oralt er en god dosis så vidt jeg husker ca. 150-200 mg. Husk at tage det i kapsler, for stoffet smager ret dårligt.

Effekten er stimulerende, men slet ikke ligesom amfetamin eller kokain. I modsætning til amf/coke dræber BZP ikke din alkohol-brandert, men gør dig bare frisk og euforisk. Men du kan stadig mærke alkoholen.
Jeg synes også at effekten er lidt mere empatogen og "lam" (henad meth eller lavdosis-MDMA) end amf og coke.

Jeg (og mine venner) fik nogle slemme tømmermænd af det. Ondt i hovedet, en ussel "brugt" fornemmelse i kroppen, enorm træthed, humørmæssig nedtur osv..
Det virker ret giftigt, og en af grundene til at jeg stoppede med at tage det var, at jeg ikke syntes at de fede effekter opvejede de kraftige tømmermænd.
Jeg blev meget udmattet og har oplevet at sove op til 20 timer i træk efter en rigtig grim omgang med druk, BZP, hash osv..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]