Hey !

Jeg har til mine store ærgelser ikke plads/cash osv. til at lave et indendørs grow. Derfor har jeg tænkt mig at lave et udendørs beginner grow her når vejret bliver til det ( evt. slut april??? ).
Planen er :
køb pot frø ( evt. dcf potmix eller nogle fra staden ) og ja det skal være pot ikke skunk

.
Derefter har jeg læst en masse i cf guiden om fremgangsmetoden. Jeg har tænkt mig at sætte dem i potter i en sydvendt altan på 4. sal. Først i minde potter og derefter evt. 6 liter potter og til sidst 10 litter potter.
Da dette er mit første og ikke overdrevet seriøse ( dog ikke useriøst ) grow. Håber jeg på efter at de har vist køn at have 2 max 3 planter.
Dog ved jeg ikke så meget om pot planter og hvad jeg kan forvente af dem, så en god portion info om fx. DCF potmix ville være god fråder

eller i det hele taget om hvordan pot planter til en 10-30 kr. for omkring 10 frø. opføre sig.
Jeg ved godt at de kan blive store men hvis jeg nu helst bare ville havde dem sådan 140 cm +/-. Er det så muligt?
Angående høsten af dette første grow. Så går jeg mere efter noget ok ryger ( regner ikke med det bliver klasse, bare det ikke er dårligt ) end en masse.. Altså kvalitet før kvantitet. Udover at læse DCF guiden igen og igen er der så andet jeg kan gøre? Evt. links til noget specielt inde for pot og ikke alt det skunk

Og som en sidste af mine mange mange efterspørgsler ( i know.. ) Kunne det være rigtig fedt med et grow pot/skunk whatever.. At se et fuldt grow i billeder. Her på forummet er der mange billeder men de stopper altid halvt inde i processen eller noget .. Kunne være fedt med billeder af et grow fra frø til høst.
+ Er det her helt til rotterne eller noget der kunne gå an? Hvor lang tid tager det fra at jeg sår dem til jeg høster dem? og evt. hvor lang tid veg til blomst osv.
Endelig er slutningen på denne tråd nået!

Sorry hvis jeg spørger pisse meget, men hele det her grow univers interessere mig ufatteligt meget

og husk - If you don't ask , you don't know :twisted: