Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
JEL skrev:
Phony Orphant skrev:
hmm, Så vidt jeg ved var flere aviser enige om at trykke tegningerne på samme dag

hey er det ikke tilnærmelsesvis Ulovlig kartel-dannelse? 8)

Hvad mener du med tilnærmelsesvis ? :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Synes det er lidt plat at hænge nydanskerne ud på den måde.

"De savner deres borgerkrig" "Alle flygtninge kommer fra et land i krig"
og alt muligt andet paranoia pis i samme stil!

Kan da virkelig bringe mit pis i kog, når mennsker snakker sådan om hinanden! I burde fandme skamme jer noget så grusomt!

Ja de er flygtet fra en krig eller fra den visse død fordi de har en anden politisk\religiøs overbevisning end nogle andre. Måske de mennesker ikke har det pisse godt når de kommer hertil og måske gør vi ikke særlig pisse meget for at hjælpe dem med at integrere sig.

Så fordi nogle stykker koger af og laver lidt ballade! Kig da lige på os selv hva? Ungdomshuset havde jo lagt københavn i ruiner, hvis de havde haft udstyret. Så går der nogle måneder og så er der nogle nydanskere der gør det samme, bare i miniformat.

DET SKAL MAN FANDME IKKE GØRE I DANMARK - LAMME PERKERE!!

Nu må i sgu vågne op jer der synes det. De nydanskere prøver bare på at integerere sig og så gør de endelig noget som danskerne selv gør. Det skal de fandme også høre for.

Gi mig Danmark tilbage!

Jeg er enig i det med at lave tegninger af alle guder men med censur over muhammed. Det er kun fair.

Men stop nu det racisme!!! vi er for fanden samme race. Lad os vente med at være racister indtil der kommer udenjordiske racer der har tanker om hård intergalaktisk dominans! vågn da op mennesker!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg tror ikke at det vil hjælpe at sætte hårdt mod hårdt. Mange af jer "hader de svin fordi de fucker det op man, fuck dem"...

Det er ligesom at sige: "Jeg hader folk der hader folk." Der skal selvfølgelig sættes ind, men helt rationelt set tror jeg ikke, at det vil hjælpe at sende militæret ud. Vi er nødt til at finde årsagen til problemerne og forebygger de her slags ting.

Det er ikke fordi jeg ud fra en blødsøden tankegang, synes at alle er lige specielle og at kriminelle skal behandles godt. Helt realistisk set mener jeg bare, at det ville være den rigtige måde at gribe sagen an i stedet for at lade sig fylde med had og gå i krig.

Peace love and harmony.

Titel:
Relativistisk båthorn

Phony Orphant skrev:
Hvad mener du med tilnærmelsesvis ? :twisted:

ja grænsen må jo gå et sted, og hvis 2 virksomheder ikke må aftale at ta' samme pris for deres produkter, uden at det dermed er illegal kartel-virksomhed, må de så godt aftale forhold der på andre måder lige-stiller deres produkter? (som feks at synkronisere deres nyheder som i dette tilfælde). Jeg ved ikke præcis hvad paragrafferne, i den iøvrigt alt for store lov, si'r på dette felt. Man ka' jo ihvertfald med sikkerhed sige at det fjerner konkurrencen mellem aviserne, når de aftaler at bringe det samme indhold.
Nå, whatever, jeg melder dem ikke til policen, da jeg principielt mener virksomheder godt må aftale at arbejde sammen i fællesskab (bare det er åbent så folk ved det, og det var det jo trods alt i denne sag (det ku' regeringen lære noget af)) :)
Men lidt morsomt er det da :) (tænk hvis det rent faktisk _er_ kriminelt? Hvad si'r kartel-loven egentlig?)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Schizophreniak skrev:
Vi er for fanden samme race. Lad os vente med at være racister indtil der kommer udenjordiske racer der har tanker om hård intergalaktisk dominans! vågn da op mennesker!

Ren flueknep er det faktisk ikke helt sandt. Javidst er vi alle homo sapiens sapiens, men der er stadig racemæssige forskelle - bl.a. kan nævnes Grønlændere og asiaters nedsatte metabolisering af alkohol.

Der er mere om emnet her

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
Schizophreniak skrev:
Vi er for fanden samme race. Lad os vente med at være racister indtil der kommer udenjordiske racer der har tanker om hård intergalaktisk dominans! vågn da op mennesker!

Javidst er vi alle homo

Tal for dig selv.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
And skrev:
Schizophreniak skrev:

Ren flueknep er det faktisk ikke helt sandt. Javidst er vi alle homo sapiens sapiens, men der er stadig racemæssige forskelle - bl.a. kan nævnes Grønlændere og asiaters nedsatte metabolisering af alkohol.

Der er mere om emnet her

Ja og det gør det til anderledes mennesker hvorfor?

Det kaldes evolution, samme race der udvikler sig i flere grene, men stadigvæk samme race ikke? Der er ingen forskel. Der er forskel på hvordan vi hver især tænker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]