Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 16:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: STATUS
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes at der blandt de yngre brugere af psychedelia er tendens til at man forsøger at fremkalde en vis form for status. Fordi at man er MEDLEM eller VIP-MEDEDLEM betyder det ikke, at man har noget egentligt kendskab til de emnet der debateres her på psychedelia.

Hvorfor ikke fjerne alle status navne!

Det er selvfølgelig klart at man som moderator osv. skal kunne indetificeres.

Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Helt enig... så lang tid jeg kan beholde min status... eller mangel på samme *GG*

lige for at understreje :

"Hønsepis!"

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Jamen klart nok Zion, hvem skal man så stole på, så må der udvikles et nyt status system, så man kan se hvem der er newbie tripper og ikke newbie tripper, for jeg bryder mig ikke om at folk sviner mig til og det gør du nok heller ikke vel?

Men hvordan skal man bestemme hvem der er hvad, skal vi alle sammen tage på trip sammen og så finde ud af hvem der er bedst til det eller hvad?

Nogen der har nogen ideer?

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

*GG*

... bedst til at trippe !?

Jeg er vist ikke helt med ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
jeg er enig med zionboy, det satus sytem virker ikke hel godt, jeg har fornæmmelse af at der er en del "newbies" der bare fyrer en masser posts af for at stige i graderne...

men ellers er det da meget sjovt...

Briller: Bedste til at trippe=zionboys lyst til at hakke ned på de posts jeg skriver fordi jeg ikke er ligeså paranoid som han er, men det er vel hans problem, LOL

------------------
My mind is free.

How about yours?

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Status ?,Medlem-newbie???? Jeg har ikke lagt merke til disse titlene før,iallefall har jeg ikke tatt titlene til overveiing når noen uttaler seg. Jeg leser det folk skriver og dømmer ut i fra det. De fleste her er newbies hele gjengen,hvis noen sier at de ikke er en newbie,hva er de da? Erfarne trippere,sjamaner,den tøffeste i gjengen?
Jeg har ennå til gode å lese et innlegg her, som beveger meg positivt,et innlegg fyllt med optimisme, gode råd og en viss "voksen" innfallsvinkel.Beklager ordet voksen,men det jeg vil si, er at jeg har et inntrykk av at folk (ikke alle...iallefall ikke du...) er veldig unge. Unge trippere som gir seg ut for å være mere erfarne enn de egentlig er,det er lett å gjennomskue ut i fra måten de skriver og uttrykker seg på.
Men for all del,titler eller ikke,unge folk eller ikke,DETTE ER ET FEDT FORUM.
Fortsett med erfaringene folkens!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg er enig at status burde fjernes, hvis nogen sviner en til er det op til en selv at ignorere dem eller argumentere imod dem og få dem ned med nakken, kan dette ikke lade sig gøre burde vi have en E´-mail hvor man kan maile admin om at en hvis person opføre sig uanstændigt og burde kyles ud.

Medlem

Ah, hold dog op.

Hvis folk fyrer en masse posts af, bare for at opnå status, så kan man altså godt se det på de posts, den slags folk skulle bare få tilsendt en email af moderator, hvor de opfordres til at styre sig.

Desuden; hvordan identificerer man så en newbie-tripper? Er man 'hardcore', når man har taget 100+ trips, eller hvis man får noget UD af sine trips?

Prøv lige at tage det op til overvejelse.

Jamen det er da rigtigt, man er ikke hardcore fordi man har taget 100+ trips, man er da mere hardcore når man har styr på det, og hvad har det med hardcore tripper at gøre hvis man hidser sig op over medierne(ZIONBOY)
LOL Billede

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SHAMAN: Jeg prøver ikke på at svine dig til, men jeg synes at du sender nogle rigtige dårlige signaler! Jeg undskylder mit hårde indlæg på en anden konference!

Da jeg med næsten 100% sikkerhed ved at jeg er en del ældre en dig, (Hvilket ikke betyder at jeg er mere "HARDCORE" end dig) stnes jeg også at du skulle prøve at lytte til hvad det er jeg skriver:

Det handler ikke om at tage mange stoffer i store doser, eller at bevise overfor andre at man kan styre et trip! Det handler om at være bevidst om, hvorfor man vælger at eksperimentere med forskellige stoffer.

Jeg ved godt at jeg måske fremstår som en bedrevidende klovn, men jeg sætter pris på et forum hvor indholdet er andet en bare show off!
Jeg mener at man ved at fjerne diverse titler, kan komme af med nogle af de umodne og useriøse indlæg der til tider dukker op!

Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hmmm... Ok... Vi skal overveje at gøre noget ved titlerne - selv om jeg nu synes at de er meget skægge at ha'. Og jeg tror ikke at der er nogen som gider at skrive poster blot for at opnå en højere status. Så skulle de i hvert fald få sig et liv! Billede

------------------
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac man affected us as
kids, we'd all zip around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Undskyldning godtaget Zionboy, jeg kan sagtens se det fra din synsvinkel af, men det er stadig forkert at sige at newbier ikke burde komme med råd, for hvergang der kommer et råd fra en der ikke ved så meget om det så kommer der en der ved en masse om og siger "det er forkert, det der" og så kommer der en masse argumenter for hvorfor det er forkert og for at man får ret, det er osse ok, en jeg bestemt godt kan lide er Darkraver, for han lyder som om at han ved hvad han snakker om - dem der siger at de ikke lige kan huske navnet på noget, de lyder som om at de ikke ved en skid om det de sidder og snakker om, og det kan godt ske at du er ældre en mig, jeg er 20, og jeg er ligeglad med alderen, for den har ikke så meget at sige i en diskussion om stoffer og div, her er det erfaring der tæller, og den viden man har læst sig lægges osse oven i den pulje - ergo, om man er 17 eller 32 spiller ingen rolle for ens erfaring, det kan være den 17 årige er gået amok og har taget en masse og læst en masse, og ved en masse, derimod hvis den 32 årige ikke har taget så mange gange men har gennemtænkt hver evige eneste trip ned til mindste detalje, han ved jo ikke mere, for han kender måske 3-4 forskellige trips, trips ligner jo hinanden lidt så man kan godt dele det op i typer, imens har den 17 årige kendskab til 40 forskellige trips - det gør den 17 årige til den mest erfarne og vice versa, så derfor kan jeg ikke se grunden til at du bruger argumentet at du er ældre en mig, den holder ikke, men jeg er squ ikke sur af den grund, jeg er slet ikke sur, det gider jeg ikke blive når jeg diskutere med en, det kan godt være jeg sender dårlige signaler men det er vel op til mig selv, det kan jo være at det er med vilje ikke?

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

Jeg skider kamelpis i munden på den første der ændrer min tittle... og det bliver ikke nogen tynd stråle !!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

*lol*

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 13:54, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

UD OG PISSE TERRITORIER AF!!!

hehe nej det er rigtigt der skal mere styr på rettighederne i UBB-systemet,,, der er der problemet ligger.... og medlems boardet skal oxo lige renoveres....hehe

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
Shaman, jeg tror at i 98 % af tilfældende vil personen med mest livserfaring, alligevel have en del mere styr på tingenen end en ung knægt der har taget en masser lort...

Livserfaing - triperfaring, det må da ikke blandes, det er jo ikke det samme vel, heh heh.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg er 17 og har læst det jeg syntes jeg kunne og taget de tre trips hvor det kun var et der var tilfredstillende. Men jeg syntes sku stadig at jeg burde havde lov til at sige noget fordi jeg rigtigt nok ikke ved mere end mange af jer, men jeg kan da sige det jeg ved og alt det i så retter ved det bliver jeg jo klogere af ! Desuden læser jeg alle posterne næsten uden at tage hensyn til hvem der har skrevet dem. personligt syntes jeg bare godt om at være shamanist !

------------------
Støt fri hash !

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Det er STOR forskjell på å være 18-20 år og 28-30 år med henhold til psykedeliske stoffer. Da jeg ble introdusert for svamper (1990) ønsket jeg og kameratene min å innta ALT, piggeple,svamper,LSD ...Vi hadde KONTROLL på det,vi hadde PEILING og INGEN STREITE TULLINGER måtte si noe annet .Den ERFARNE og SIKRE holdnigen der, ser jeg ikke mer blant mine venner,hvorfor ikke det ?
ALDER og LIVSERFARING har mye å si når det gjelder tripping. Du ER UNG og gjerne litt NAIV når du er 19-20 år, det var jeg og de fleste jeg har møtt, men det gjelder vel ikke dere?
Det jeg har oppnådd etter 10 års interesse for svamper, er IKKE ro og harmoni, men en vannvittig rar og underlig verden som IKKE og jeg gjentar IKKE som jeg trodde da jeg var 20 år , livet er så underlig og det blir ikke mindre underlig med jevnlig inntak av psykedelia.Livet er vakkert og det blir UNDERLIG nok etter hvert,bare gi deg selv noen år.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]