Xpert skrev:
Lyder mærkeligt at i ikke har fået effekt af 50g peruvian pr. person. Men meskalin har det med at være enten eller... Enten bryder man igennem, eller også gør man ikke
Jeg blev også selv skuffet første og anden gang, men når man bryder igennem er man ikke i tvivl!
Ja, jeg var også rigtig skuffet, da jeg havde tilbragt de 9 timer foran komfuret, og jeg var så spændt på at prøve et nyt trip.
Jeg har det bare sådan, at lige nu er jeg i tvivl om jeg gider bruge samme tid og krafter, på måske at blive skuffet igen.
For ikke at tale om den modbydelige smag meskalin har
blazR skrev:
Jeg har desværre ingen erfaring med meskalin, men deler samme opfattelse som dig; at det skulle være en del mere intenst end f.eks. svampe.
Hvad med din trip-buddy? Var han ligeså skuffet?
Citat:
Jeg søger nemlig noget der er lidt mere dybdegående i ens underbevidsthed eller hvad man kan sige, jeg vil gerne have svar på hvorfor jeg måske har det dårligt for tiden, for jeg ved det ikke selv.
Ayahuasca - Dette er ingen opfordring!
Har ej heller erfaring med dette, men det er det "mest spirituelle" jeg lige kan komme i tanker om

Hvis du af ukendte årsager har det (mentalt går jeg ud fra) dårligt, vil jeg mene at psykedelier er et forkert sted at starte. Måske kunne du være uheldig at vågne efter dit trip med en stærk forværring af din mentale tilstand.
Pas på dig selv m8

//blazR
Ja, min mate var ligeså skuffet, ingen af os kunne mærke meget mere end et mildt svamptrip for at sige det ligeud.
Føler bare der er noget som nager mig, som jeg ikke rigtig ved hvad er, og jeg mener at have læst et sted her på psychedelia.dk at man kunne udforske sig selv på meskalintrip. Det er ikke sådan at jeg er helt ude i tovene psykisk, ellers ville jeg heller ikke begive mig ud i et trip

Du må også passe på dig selv mate