Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Hejsa alle!
Kom lige til at tænke på om det ville være en idé at lave en fri hash demo på den meget medieomtalte "baren"??
Man kunne f.eks fylde "baren" stille og roligt op med en masse mennesker,som deler synspunktet om legalisering.Smugle nogle bannere og en masse joints med ind,for så på et givent tidspunkt at "fyre" den/dem af og slå et slav' for fri hamp.
Gode grunde:
Der er jo kameraer overalt og pointen med disse programmer er at der skal ske noget.
Ok,måske klipper de det ud af inden det bliver vist,men så er nyhederne sikkert interesseret.Desuden skal man vist have pæne sko og sådant noget på for at komme ind, hvilket vil få hashrygere til at fremstå som "noble" unge/ældre mennesker.
Kunne dette måske være en idé??
Lidt respons tak!!
FED & FRED

Dedikeret medlem

hehe kanon idé!
hehe hvis jeg kan komme til københavn er jeg med!!!

jeg har oxo hørt noget om man skal være 21..?
------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

[This message has been edited by smurf3000 (edited 02-02-2001).]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
*LOL* Det lyder som en skæg happening - hvis folk da er klar til at stå frem i medierne på den måde. Jeg tror dog ikke at der ville gå 5 spiltsekunder før alle med en joint i kæften blev sparket ud; de har masser af vagter derinde.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
ja og politiet vil blive tilkaldt, plus at de har beviser for at man har røget fed.

Et KÆMPE spark i røven samt en mulig anholdelse, er det eneste du villle kunne få ud af det. Tror du selv de vil vise noget positivt i kampen for hampen fra sådan en aktion på TV?

mvh
Loonie

Dedikeret medlem

Men hvis vi nu pludselig stod 30 mennesker derinde med ens trøjer hvorpå der stod legalliser hash ville de nok ikke reagere så voldsomt.
og hvertfald ikke anholde os

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ja fed ide med t-shirts =)

Medlem

Well...det må jo være et ?? om hvor paranoid man er og selvfølgelig hvor mange man er inde på baren.30 mennesker lyder cool,men 70 ville nok være bedre.
Politiet ville også bruge noget tid på at nå frem og inden de knalder en for at ryge en joint er det altså muligt at smide den på gulvet.Ting,der ligger på gulvet har ingen ejermand og hvis man er rigtig paranoid kan man jo bare stoppe alm. tobak i sin jay.
Hvis man endelig bliver anholdt hvad skulle de så sigte een for??Forstyrrelse af de offentlige orden? Anywayz så slipper man med en advarsel.Og så kan man da også henvise til grundloven tekst om ytringsfrihed.
Til sidst Loonie,hellere noget omtale end slet ingen,som du sikkert ved: "den,der tier,samtykker".Hvilket desværre er en tendens de fleste danskere afspejler.
Det kan da godt være at der vil komme et negativt indslag,men i nyhederne ville de formentlig bruge overskriften ""baren" invaderet af fri hash tilhængere" eller sådan noget.Det ville måske sætte lidt skub i debatten om fri hash.
Personligt er jeg ret ligeglad med om de får mit billede eller ej,i det mindste viser jeg mit synspunkt.Et los i røven af en dørmand er en omgående voldsanmeldelse,det tror jeg IKKE et TV-show ville have siddende på sig.
FED & FRED

Dedikeret medlem

Jeg støtter din ide, men jeg kan ikke fyre dne fede derinde, men en trøje og et par slogans er jeg da glad for at støtte med.
Men andgående hvad nyhederne ville sige så ville de nok nærmere sige noget i retning med " unge hash misbrugere invadere >>baren<<"

Medlem

Nope,det tviler jeg på at de siger,da det kunne kunne betragtes som injurier og det slet ikke er nyhedernes opgave at dømme folk.
Men forholde sig til aktuelle fakta.
Fordi jeg støtter en legalisering behøver jeg jo ikke at være hash-ryger vel?
At jeg så er det er en anden sag.Og som jeg skrev i forrige post så kan man fylde alm. tobak i joints'ne.
Hvis det er fordi du ikke vil genkendes af familie,venner,bekendte så må jeg ærligt tilstå at jeg opfatter den holdning som svag!
Hvis man ikke kan vedkende sig hvem/hvad man er og hvilke holdninger man har,så er man efter min mening ikke et selvstændigt tænkende menneske og kunne måske have brug for professionel hjælp!!
Dette er ikke noget personligt angreb på nogen,bare min ydmyge holdning.
FED & FRED

Dedikeret medlem

Det er sandt at min familie ikke hved hvad jeg laver ( selv om alle mine venner gør ) men jeg er sgu hved at være så træt af folks attitude at jeg har fået nok ( var hved at blive fyret her forleden fordi jeg indrømmede jeg havde prøvet hash )

Du må da snart have lært af din erfaring at TV [B]IKKE[\B] er et medie der vidergiver fakta osv, men et nyhedsmedie der lever at at sælge løgnagtige sensationer og i EB's tilfælde tjene som et politisk magtvåben for Hans Engell.
Om jeg står med en trøje eller en joint inde på baren tror jeg nu nok min familie vil reagere ens overfor.

Men hvis datoen ligger tæt op af d. 15/18 befrbruar så kan du regne med at se mig komme

Medlem

Skidegodt,så mangler jeg kun de sidste 65 personer Billede
mht. til medie så skelner jeg mellem det skrevne og hvad de viser på fjernsynet.
Det er da muligt at EB ville lave en chokoverskrift,men tro mig når jeg siger at det er grundlag for et fælles søgsmål,hvis de udstiller os som misbrugere sammen med et billed.Specielt hvis de ikke kan koble os med noget galar.(tobaksjoint)
Jeg tvivler stadig på at de tør tage en sådan chance,men ved det naturligvis ikke.
Og er der en ting jeg føler mig god til så er det at brokke mig,med udgangspunkt i basale rettigheder!! [img][URL=http://www.psychedelia.dk/ubb/smilies/cwm23.gif[/img]]
FED & FRED

[This message has been edited by ullebulle (edited 03-02-2001).]

Dedikeret medlem

Well sig lige til når du har skaffet de andre mennesker så kommer jeg, ses Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det kunne da være det vildeste !!! Bagefter kunne vi tage ud og besætte big brother !!!! Nej men jeg kommer til KBH her i ferien ..Er der en dag ? Hvor gammel skal man være ? Bare skriv en mail så er jeg da helt sikkert frisk hamp@sofcom.com

------------------
Støt fri hash !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]