Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 11:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på KBH - Vestegnen
Hej psychedelia

Jeg overvejer at prøve marzine, tænkte at det ville være en god idee at spørger jer som nok er en del mere erfaren med stoffer.
Mine egne erfaringer omkring stoffer er meget dårlig, har røget hash 2-3 gange om ugen det sidste halve år. Kunne godt tænke mig at prøve noget hårdere og et stof som giver en mere "trip-fornemmelse" (ikke fordi at jeg er træt af at ryge hash).
Har læst nogle trip rapporter herinde, jeg har så læst at brug af stoffet kan ende utrolig galt, har selv meget stor respekt over for alle stoffer, men især dette.
Derfor, spørger jeg self jer som jo måske har prøvet stoffet, hvor meget skal jeg tage? - havde selv tænkt på 5 piller.
I må også gerne komme med nogle råd om hvordan og i hvilke omgivelser at man skal tage det, havde tænkt mig at tage det med en ven som at jeg stoler på.

- Tor

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg har aldrig indtaget marzine, og kommer nok heller aldrig til det, så jeg vil da anbefale dig at anskaffe nogle mexicanske svampe hvis du ikke har taget psykedelisk narko før, fordi marzine er ikke noget man leger med.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Råd - Lad være!

Jeg vil også istedet anbefale nogle svampe, selvfølgelig hvis du føler at du er klar til en psykedelisk oplevelse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det bedste råd jeg kan give dig er: HOLD DIG LANGT VÆK FRA DET LORT!!!

Hvorfor:

Ubehagelig rus
Forgiftet følelse
Stor risiko for psykotisk delirium
Alt for livagtige hallucinationer, kan ikke kende forskel

Generelt virkeligt skod-stof. Hold dig langt væk fra natskygger og marzine

/edit: Treasure: Ved jeg egentligt virkelig ikke... Har hørt det omtalt som dette en del gange, så tænkte ikke nærmere over det. Men det er jo noget vrøvl? Fair nok, det er tidligt og jeg holder min kæft

Senest rettet af Xpert 27 feb 2008 10:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvordan kan du klassificere cyclizin som en syntetisk natskygge?

Junior medlem
Brugeravatar

Ved det er farligt osv, forudså også at i alle ville komme med råd om at lade være, men svar venligst på mine spørgsmål.
Hvor meget ville i sige at jeg skal tage?
Hvilke omgivelser osv skal jeg befinde mig i?

Titel:
Dedikeret medlem

Vil du ikke gøre mig en tjeneste at overveje det én gang til ? hvis det er fordi du ikke har adgang til den slags narko, så gå ned og køb en pakke dexofaner i stedet og æd 2x5 (dexofaner) med 1 times mellemrum

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:

Så lidt som muligt.. Helst intet

Citat:

Omkring en psykiatrisk skadestue når du får delerium kunne måske være en idé

Anyway, hvis du virkelig har tænkt dig at trippe marzine så gør dig selv en tjeneste og find en tripsitter der ikke indtager noget og kan holde øje med dig. Derudover er det en god ide at låse dig selv inde og lade din ven holde nøglen/gemme den. Selv når det virker stærkest er du ikke altid klar over du tripper!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Vær sød at lytte til folk Tor, delirianter er simpelthen ikke risikoen værd. Hvis du på trods af alle velmenende råd absolut vil gå efter Darwin award'en, så find en spændetrøje og en fredelig gummicelle et sted hvor du ikke er til fare for dig selv og andre mens 'trippet' står på.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... zine.shtml - Triprapporter fra erowid.

Godt nok er kun et kategoriseret som "bad trip", men hvis man læser dem igennem lyder de nu generelt ikke rare...

//blazR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tor skrev:
Ved det er farligt osv, forudså også at i alle ville komme med råd om at lade være, men svar venligst på mine spørgsmål.

Bare lad være!

Trippet er ekstremt kvalmende, kombinered med en meget tør mund. Farlige hallucinationer kan opstå og de næste 3 dage har du det af helvedes til.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hej Tor.

Da jeg var ung og dum tog jeg marzine ved et par enkelt begivenheder, og jeg vil ikke anbefale dig at gentage min dumhed.

Marzine får man ikke rigtig noget ud af, udover forvirring og ubehag.

Hallucinationerne er ikke flotte og underholdende, din tankegang bliver ikke dyb og 'udvidet'.

Her er iøvrigt en trip rapport jeg vil anbefale dig at læse, og så lige tænke det igennem igen:

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=944

Hvis du leder efter en kraftig rus fra andet end alkohol og hash og du ikke har kontakterne til det, så vent.

Sæt dig evt. ind i naturlige og lovlige rusmidler. Kakti og den slags.

Junior medlem
Brugeravatar

Hej derude og tak for jeres råd!
Jeg har fået købt en pakke som jeg vil tage lidt af i aften, dog kun meget lidt nu når jeg har set jeres råd. Som Xpert sagde har jeg fået skaffet en ven som vil passe på mig og min anden ven som så også skal have lidt.
Føler mig ret dum i at gøre det når nu i alle har frarådet at tage det, men jeg er generalt meget nysgerig og bliver nød til selv at prøve ting før jeg fatter dem.
Der vil højst sandsynligt komme en rapport med min oplevelse under "Alkaloider/Entheogener > Natskygger", tusind tak for jeres råd, er sikker på at turen bliver bedre af jeres hjælp! =)

- Tor

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg syntes du skal tage og smide dem ud.

Hvis du tar en lille mængde, 2-3 piller, mærker du ingen effekt, og så går det galt når du redoserer.

For dit eget sinds skyld; smid dem ud og gå en tur i naturen istedet.

En gåtur vil give dig en langt mere psykedelisk oplevelse end at spise piller der er psykisk og fysisk skadende for dig, og som du ikke får nogen behagelig rus ud af iøvrigt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvis du endelig skal lege med sådan noget lort fra apoteket, som ikke er receptpligtigt, så køb da en pakke dexofaner istedet. Dette er ikke en opfordring til at tage dxm, da dette også er et skodstof, men ville have det meget bedre hvis du tog det fremfor marzine, hvis du endelig er så mega opsat på at lamme dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Hvis du endelig skal lege med sådan noget lort fra apoteket, som ikke er receptpligtigt, så køb da en pakke dexofaner istedet. Dette er ikke en opfordring til at tage dxm, da dette også er et skodstof, men ville have det meget bedre hvis du tog det fremfor marzine, hvis du endelig er så mega opsat på at lamme dig.

Jeg kan godt lide dexofaner, syntes ikke det er et skod stof. Nogle syntes, andre ikke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tor: hold dig venligst fra det, i mine unge dage spiste jeg en meget høj dosis som næsten kostede mig livet. Og det var slet ikke der værd

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tor skrev:
Jeg overvejer at prøve marzine, tænkte at det ville være en god idee at spørger jer som nok er en del mere erfaren med stoffer.
Mine egne erfaringer omkring stoffer er meget dårlig, har røget hash 2-3 gange om ugen det sidste halve år. Kunne godt tænke mig at prøve noget hårdere og et stof som giver en mere "trip-fornemmelse"

Marzine er - trods status som håndkøb - noget af det "hårdeste" du kan få. Nu beder du om gode råd fra folk, og den udbredte mening blandt folk, der tager stoffer, er at Marzine ikke er et godt stof.

Guderne skal vide, at jeg har tænkt mig at indtage et hav af forskellige stoffer over de næste mange år. Men Marzine er ikke på listen. Der findes simpel god og dårlig narko, og Marzine er dybest set sidstnævnte.

Det virker som om du er utålmådig og falder over Marzine fordi du tilfældigvis kan få fat i det. Mit råd: prøv at læs mange flere Marzine triprapporter, for så træder der nemlig et ikke særligt flatterende billede frem af dette stof. Prøv så som kontrast at læse om svampe eller 2C-B og du vil se, at der er en verden til forskel mellem disse ordentlige psychedelika og Marzine.

Når du så har sammenligningsgrundlaget: spørg dig selv, hvad du vil berige dit helligste tempel (kroppen) med? Er Marzine (efter du har studeret alle de positve og negative sider) noget, som du mener, at din krop fortjener?

Valget er naturligvis dit, og jeg håber bare, at jeg har givet dig nok til at du kan studere emnet på en god måde.

Senest rettet af Malkavian 27 feb 2008 21:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Narkomanerne har talt! Marzine er no-go ! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Ikke at jeg kan tilføje noget stort til emnet, og du har sikkert også indtaget din dosis allerede sådan som jeg læser dit indlæg tidligere i tråden. Jeg har kun prøvet en lav dosis pigæble en enkelt gnag og det er jo ikke marzine, men som det ses så er det i manges øjne et sammenligneligt stof, jeg har endnu ikke fundet noget positivt ved den oplevesle andet end at jeg med størrer baggrundsviden kan fraråde folk at gentage min bommert.
Det var en aften med stort ubehag hovedsageligt en virkeligt irriterende tørke. Det var heldigvis så lav en dosis at jeg ikke oplevede delerium som ellers kan forekomme. Dagen derpå havde jeg umuligt ved at læse noget, hver gang jeg forsøgte at fokusere så gled alt ud en tåget pløre. Alt i alt vil jeg tilslutte mig ovenstående indlæg:
Citat:
Marzine er no-go !

Eller som jeg måske selv ville have udtrykt det, dont do it man!!!
Jeg vil istedet anbefale dig at indtage en markant mængde hash i oral form(spist), det er også en pænt trippet oplevelse, væsentligt længere end at ryge det, og langt mindre risikofyldt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]