Sundi skrev:
Kan godt ske det er lidt OT det her men det var lige noget der slog mig.... Er der ikke nogen af jer derude der har (lavet) et smart autovandings system til jeres jordgrow så man kan slippe for at skulle vande sine planter hele tiden så de nærmest bare passer sig selv? Det ville da være ernorm dejligt hvis man bare kunne lade sine planter passer sig selv bare en gang imellem! og især når man ikke lige er op af dem 24/7!!??

Hvis der er nogle af jer der har (lavet) et eller andet smart system så må i meget gerne poste det (gerne billeder) for jeg er seriøst opsat på at få det lavet!!
Håber det er iorden at jeg lige smider det her?

(skulle måske have startet et nyt emne?)
Mvh; Sundi
det er godt nok ikke hjemmelavet, men jeg har et vandingsanlæg i mit drivhus som jeg er rigtig glad for - det er rigtig rart når man ikke kan være hjemme og vande hele tiden.
timer på vandhane, vandslange på timer
slange graves ned og tækkes over til drivhus
slange forgrenes ud i små drypvands'hoveder' til potter, og i et par vandforstøvende sprinklere for oven. de kan allesammen slukkes for så de ikke vander sammen med resten, eller man kan vælge at bruge et drypvands-hoved som man kan skrue op og ned for så det vander den mængde en bestemt plante har brug for. skide smart, og jeg tror ikke vi har brugt mere end (max) 500 kr, og så den tid det tager at sætte op. jeg kan tjekke mærket for dig senere.