Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Har læst lidt omkring stoffet, og jeg tænkte om man ligesom med svampe kan tage nogle benzoer hvis trippet bliver for "vildt"? og så falde i søvn bagefter, eller er det ikke muligt?

På forhnd tak.

Og nej, jeg har ikke tænkt mig at gøre det i morgen, eller om en uge, men kunne godt tænke mig at vide lidt mere omkring det :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mener nok DXM hæmmer vejrtrækningen og benzoer også hæmmer vejrtrækningen så det vil være lidt en dårlig blanding - Men jeg er absolut ikke sikker!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Kan det blive for vildt med Dexofaner? Altså man kan få det dårligt men for vildt?!?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
For vildt? Ja det kan det godt... Når du ikke kan gå, ikke aner hvor du er, ikke kan forstå simple ting, forstå tale eller bare tale selv kan det godt virke ret vildt... Men man kan da bare lade være med at indtage så meget

Titel:
Okay så har jeg bare ikke var nær deroppe med de 15 jeg tog, synes bare ikke det var noget at skrive hjem om, udover den klamme kvalme og kløen

Titel:
Bingofjæs

Geografisk sted: Århus
Og selvom at man ikke tager for mange eller sådan kan man risikere at de ikke virker i et langt stykke tid. Jeg ventede personligt en 3 timer på trippet, opgav det så og gik så i seng. vågner klokken 3 og tripper for vildt. Ikke decideret bad trip, men usædvanligt ubehageligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis man kommer op over de tyve, er man virkelig i en syg tilstand. Man føler sig virkelig syg, knap nok kan gå og bare langt væk i den sindssyge svimmelhed og snurren. Det eneste, man er i stand til er at ligge sig i sengen med lukkede øjne og bare svæve ud i en drømmelignende tilstand med ubeskriveligt sindssyge tanker.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg vil vove at påstå, at enhevr der har prøvet ketamin, ikke vil vælge dxm over det (der ryger den der "jamen det er virkelig mit favedrug!!111" lidt imo..)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
For vildt? Ja det kan det godt... Når du ikke kan gå, ikke aner hvor du er, ikke kan forstå simple ting, forstå tale eller bare tale selv kan det godt virke ret vildt... Men man kan da bare lade være med at indtage så meget

Ja eller når du tror du er en kuglepen :P .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

gravko skrev:
Jeg vil vove at påstå, at enhevr der har prøvet ketamin, ikke vil vælge dxm over det (der ryger den der "jamen det er virkelig mit favedrug!!111" lidt imo..)

Håber godt nok heller ikke at nogen har DXM som favoritnarko. Frygteligt stof imo. :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tog 17 på en gang. Og jeg fik en Virkelig god oplevelse. Ingen kvalme, og næsten ingen kløe :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så fik jeg prøvet det alligevel.. Jeg indtog 20 over en aften, og var fuldstændig blæst, mange closed eye visuals og en fucked up balance / gangart, dagen efter var jeg stadig brændt af og har glemt meget fra weekenden:s

Men alt i alt en fed og anerledes oplevelse, uden den store kløe eller kvalme..

Røg ca. 1 gram tjald inden pillerne begyndte at virke, hvilket gjorde mig rigtig afslappet, dog gik jeg næsten i kramper da virkningen af pillerne var højst.:s

det var fedt at prøve det, men næste gang jeg udforsker det psykadeliske skal det enten være svampe eller LSD.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Glad for at høre at du også synes om dxm-oplevelsen; jeg var lige ved at tro jeg var den eneste :) . 20 stk er efter min mening en passende mængde hvis man vil have en god oplevelse der ikke er for stærk. De fleste herinde tager 5-15 og synes det for dem til at trippe for vildt; tsk tsk pattebørn.

Når det er sagt er det en halvdum ide at starte ud med 20 stk da 5-7 % af befolkningen mangler enzymet til at nedbryde dxm og for dem vil en så høj dosis muligvis give alvorlige problemer. Men det problem har du ikke, så godt for dig.

Personligt elsker jeg den måde man gradvist taber sit ego/identitet på. En meget syret oplevelse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Syntes DXM er et meget godt "begynder" stof, som man lige kan få et hurtig indblik i hvad det vil sige at trippe på psykedeliske stoffer. bare min mening :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg forstår ikke hvordan i kan holde kvalmen ud! Allerede hvis jeg tage 10 som er det højeste jeg har prøvet på 1 gang. Har jeg det sindsyg dårligt med en kvalme man bare ikke kan ignorere. Kvalmen er nok grunden til at jeg ikke har prøvet over 10 piller. Men jeg ville gerne prøve flere men tør ikke for kvalmen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig, ikke noget dårligt psykedelisk stof at starte på.. Dog vil jeg på ingen måde anbefale nogen at tage apoteks narko i større mængder.

Det er et meget roligt stof at starte ud på, og det forlanger ikke det helt vilde ift. set & setting, bare HUSK at starte lavt på doser :) (Hvilket jo egentlig gælder ved ALLE stoffer)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg havde underligt nok slet ingen kvalme hele aftenen, vi startede med at tage 5, så 5 osv. indtil vi kom op på 20.

Om hashen og den gode stemning har noget at sige, ved jeg ikke, men jeg føler vi gjorde det på et godt tidspunkt, da vi begge var psykisk stabile og virkelig har overvejet det her længe :)

Det skal dog siges, at jeg ikke tager DXM igen, jeg vil hellere skaffe noget der er beregnet til at trippe på, næste gang jeg skal prøve det - og det er også muligt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DXM er såmen ikke mere eller mindre 'beregnet' til at trippe på end andre stoffer.. de har bare tilfælles at det kan de bruges (og misbruges) til ;)

Synes det lød lidt voldsomt med at redosere indtil du nåede 20 stk første gang!! Men godt der ikke skete noget.

Jeg har heller aldrig haft kvalme eller kløe på DXM, men synes nu ikke det er det mest sjove stof.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]