Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: det rager ?
Tilbage da vi havde logokonkurencen, var der nogen der spurgte om et af mine billde kunne laves til et baggrundstapet. Som lovet har jeg efter en mindre "arbejds periode", fået taget mig sammen til at lave baggrundstapetet. (et af logo forslagene, der har fået en kærlig hånd)

Billede

Så vil jeg bare høre om der er nogen der er interesseret i billedet som baggrundstapet, inden jeg begynder at sende div. opløsninger til Loonie.

Hvis i er interesseret kan i bare skrive en post, med jeres e-mail og hviken opløsning i kører (eller rette direkte henvendelse til mig på: <A HREF="mailto:g@blunt.tc">g@blunt.tc</A> )

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nice work above! Billede
Mail: cubensis@ofir.dk
min er opløsning er 1280x960

Wow! Snøft...

Flot mand! Send bare kopier!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
<skæv>Det er det flotteste billede jeg længe har set! Det skal helt sikkert sættes som baggrund på min com!
Caqtus >> Hvordan har du lavet billedet? Det ser ud som om du har brugt en del tid på det!
</skæv>

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
nice ! Jeg kan sku ikke lige huske den opløsning jeg har (det er ikke min jeg er ved nu ), men det kommer vel i galleri ? Jeg tænkte på Caqtus maler du ?

------------------
Støt fri hash !

Medlem

halløj> jeg har først tegnet en blyants skitse, som jeg så har scannet ind og farve lagt i Photoshop 6.0, det tog vel en 20-30 timer... (en del aftener der gik på det...)

hamp> jeg er ikke rigtig påstå at jeg maler, men jeg skal til at igang snart (det er helt sikkert noget jeg kommer til, har bare ikke tiden ti det nu =) )

men send endeligt en mail med jeres opløsning, hvis i er interesseret

Jeg sender lige en jpg version til galleriet imorgen engang...

tak for de positive kommentar!

Medlem

De er sgida flotte!

Kan du lave plakater, evt med airbrush?

Og har du overvejet hvad et sådan billede kunne koste både originalt og repro?

Og til sidst: kunne du tænke dig at "udstille" dine værker. Hvis ja, har jeg måske en ide der kan bruges engang i løbet af i år.

Medlem

jeg har ikke prøvet airbrush, men jeg går faktisk og overvejer om at investere i noget grej... tror det er vild fedt =)

ang. en udstilling er jeg da skide interesseret -men jeg vil gerne blive lidt sejere endnu... jeg har langt fra lavet nok "kvalitets" billeder til at jeg gider at lave en seriøs udstilling, om et år eller to regner jeg da med at være "moden" , men du er da velkommen til at kontakte mig over ICQ ( 75048981 ) så kan vi få os en lille sludder...

hvad pris angår må jeg indrømme at jeg ingen anelse har hvad sådan et billde kan gå for (en 150cm x 80 cm airbrush ver. måske 1000-2000 kr) men igen kommer det meget an på hvem man er... =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]