Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Marzine er det værste lort der findes. Dont Do It.

Det jeg fik ud af 5 af de sataner var forvirring, paranoia, ubehag og kun visuals de første 2 timer, resten havde jeg at bøvle med 16 timer efter...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er selvfølgelig altid noget at op skriver herinde først. Er jeg den eneste der ville sætte pris på en tilbagemelding efter "trippet". Bare så man ikke går og bekymrer sig unødigt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
gravko skrev:
Det er selvfølgelig altid noget at op skriver herinde først. Er jeg den eneste der ville sætte pris på en tilbagemelding efter "trippet". Bare så man ikke går og bekymrer sig unødigt.

Nej du er skam ikke den eneste. Selvfølgelig er det godt at han kommer herinde først og spørger til råds om dosering, istedet for at han bare havde frådet hele pakken. HR går jo egentlig ikke ud på at forbyde folk at tage stoffer, men at reducere skaden/bivirkningerne, dog burde marzine være en undtagelse og dermed et no-go, rent HR-mæssigt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på KBH - Vestegnen
Hej med jer.
Igår tog jeg 5 piller sammen med en ven, dog kunne den upåvirkede tripsitter ikke komme mens at pillerne slog hårdet, men det gjorde egentlig heller ikke noget.
Jeg oplevede egentlig ingen utrolig dårlige ting over aftenen, kun at jeg blev utrolig træt klokken halv 10. Både mig og min ven så et par mennesker som "fadede" ud jo tættere man gik på det, vores, ihvertfald mine visuals var ret overbevisende. Jeg vidste at jeg havde taget marzine, og jeg vidste at nogle af de mennesker som at jeg så ikke var rigtige, så når at der kørte en cykel forbi var det sjovt at gætte på om det var rigtigt eller ikke. Så alt i alt har det været udmærket, men der går meget lang tid hvis at jeg skal prøve det igen, hvis at jeg overhovedet gidder nu når jeg ved hvor galt det kan gå.
Vil gerne sige mange gange tak til alle de søde mennesker som har hjulpet mig herinde, i er virkelig fantastiske!
Ved ikke om at jeg gider skrive en tripraport da der næsten intet udover dette er at sige, men kan være at jeg skrive en tripraport i hashafdelingen =).

- Tor

Titel:
Føler man sig også meget forgiftet ved indtagelse af 5 piller?
Og godt der kom en positiv oplevelse ud af det :)

Titel:
Medlem

Det eneste jeg fik ud af 5 piller den første og eneste gang jeg prøver Marzine, var en ubehagelig rastløshed i benene og kun en eneste gang fik jeg lidt forstyrrelse i mit syn.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Tor - Du er født under en heldig stjerne. Det du lige har gjort er stik imod alle anbefalinger. Bare det at indtage det er i sig selv meget ufornuftigt. I var 2 personer. Så burde den ene nok have været tripsitter i stedet for ham som ikke kunne. Så vælger i at gå udendørs, første gang i prøver det. Jamen åh... Men godt der ikke skete noget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og jeg vidste at nogle af de mennesker som at jeg så ikke var rigtige, så når at der kørte en cykel forbi var det sjovt at gætte på om det var rigtigt eller ikke. :roll:

Det MINDSTE man kan gøre hvis man vil gå delirumvejen er da en ædru sitter.

Senest rettet af gravko 28 feb 2008 19:57, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Tor skrev:
Vil gerne sige mange gange tak til alle de søde mennesker som har hjulpet mig herinde, i er virkelig fantastiske!
- Tor

Du har gjort det stik modsatte af hvad vi har sagt. Du har været heldig at det ikke er gået galt for dig.
Alle siger til dig, at du skal lade være, og så gør du det aligevel.
Folk sidder herinde med mange års erfaringer og siger til dig at marzine er noget af det værreste du kan rode dig ud i.

Undskyld, men har du troet alt det vi har sagt til dig har været ironi?
Jeg forstår dig virkelig ikke.

Junior medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Tor skrev:
- Tor

Du har gjort det stik modsatte af hvad vi har sagt. Du har været heldig at det ikke er gået galt for dig.
Alle siger til dig, at du skal lade være, og så gør du det aligevel.
Folk sidder herinde med mange års erfaringer og siger til dig at marzine er noget af det værreste du kan rode dig ud i.

Undskyld, men har du troet alt det vi har sagt til dig har været ironi?
Jeg forstår dig virkelig ikke.

Kan godt se hvad du mener, har også skrevet tideligere at jeg følte mig ret dum i at gøre det alligevel, men som jeg også skrev har jeg det bedst med personlig erfaring (ved godt at det er en meget dum indstilling at have, men kan ikke gøre så meget ved det).
I må endelig ikke tro at alt det i har skrevet ikke har været til nogen nytte, I har hjulpet rigtig meget hvilket at jeg også er rigtig glad for.

- Tor

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tor: så gør du det vel heller ikke igen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tor: hvorfor var det at du lige netop valgte Marzine? Der er enormt mange andre stoffer du kunne have valgt istedet jo.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Har desværre ikke kontakterne :/

Portuz: Er ret sikker på at jeg ikke vil gøre det igen, syntes ikke at det er en aften værd, dagen efter (idag) har jeg været meget træt og haft en underlig fornemmelse i hovedet.

Som at jeg kan forstå på jer har jeg været heldig denne gang, så jeg stopper nok mens at legen er god! =)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det tyder ikke på at du har respekten overfor stofferne, særligt meget.

Så på en måde er det måske godt nok du ikke har kontakterne til andre stoffer, på den anden måde er det måske knap så godt, hvis du har tænkt dig at fortsætte med at lamme dig i håndkøbs-medicin.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tor skrev:

Portuz: Er ret sikker på at jeg ikke vil gøre det igen, syntes ikke at det er en aften værd, dagen efter (idag) har jeg været meget træt og haft en underlig fornemmelse i hovedet.

Som at jeg kan forstå på jer har jeg været heldig denne gang, så jeg stopper nok mens at legen er god! =)

Det lyder godt Tor. Eftersom du valgte marzine vil jeg anbefale dig at læse rundt på denne side i et godt stykke tid. En dag har du sikkert have fastlagt et program for ting du rigtig gerne vil prøve :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Tor skrev:
Du kan selv gro dem! Det er også meget federe at gøre det på den måde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men svampe er utrolig nemme at dyrke, og det koster ingenting at starte - det koster lige så meget at starte, som det koster at købe et gram, og det siger en hel del.

Ellers kunne du prøve med kaktus, det er nemt og sjovt - her tænker jeg på at købe en kaktus over nettet, og så selv koge det ned, eller også kunne du dyrke en selv, selvom det dog tager lang tid, i forhold til svampene.

Som du nok kan fornemme, så er jeg ret glad for tanken om hjemmedyrk, mest fordi, jeg ikke forbinder svampe og et sort marked sammen - hvem fanden kan putte en pris på berigelse af sindet?

Udover det, så er det en virkelig sjov hobby, det er ret hyggeligt at følge svampene mens de gror.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Der er måske ikke behov for flere der siger at du selv skal overveje at gro, men jeg vil dog stadig tillade mig at skrive...
Hvis du har lyst til at prøve nogle forskellige ting, så tag et kig på de tråde der er her på siden. Der er eksempelvis tråden "Spørgsmål til growkits/growbox" hvor der er masser af viden omkring growboxes, der er Kodeinekstraion fra kodimagnyler for dummies! og der er LSA extract guide.
Sørg dog for alt i verden at læse godt om stofferne før du giver dig i kast med noget. Information er din ven!

Med det sagt, så vil jeg foreslå at du, hvis du da har lyst til at dyrke svampe, køber et growkit. De kan findes mange steder på nettet, og på trods af at de faktisk er ulovlige i Danmark, så er der vist ikke nogle der endnu har brændt nallerne på det. At se svampene gro er en oplevelse i sig selv, og at kunne indtage dem friske er fantastisk. Jeg synes selv at de giver en anderledes rus end ellers.

I hvert fald, så held og lykke med dine fremtidige projekter... :)

-RuneK

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Tag det nu roligt med at anbefale svampe og meskalin til højre og til venstre. Vi ved umiddelbart ikke noget om trådstarteren.

Selvom han dog hellere skulle tage det end marzine.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
kemal skrev:
Tag det nu roligt med at anbefale svampe og meskalin til højre og til venstre. Vi ved umiddelbart ikke noget om trådstarteren.

Korrekt -- undskyld hvis det er for direkte. Det er dog min overbevisning at det er bedre at vide noget om stofferne. Når Tor nu snakker om at tage marzine, er det vist delvist fordi at det er nemt at få fat på. At Tor udviser en interesse overfor psykadeliske stoffer betyder i min verden (når jeg sammenligner med mig selv) at hans interesse ikke bliver mindre med tiden.
Snart vil han tværtimod hungre efter al den information han kan komme til, og derfor nævner jeg i min sidste post nogle nemme steder at starte.

Dermed ikke sagt, og specielt til dig Tor, at du skal gå ud og fylde kroppen med alt hvad jeg linker til. Mit håb er at du, nu hvor du har prøvet marzine, har lyst til at udforske den psykadeliske verden, men at du samtidigt, til dels i kraft af denne diskussion, har tænkt dig at læse godt op på det, forberede dig og være sikker på at du er i trygge omgivelser før du giver dig i kast med noget af det.

Der er altid en risiko involveret når man tager stoffer, lige meget hvilken slags det er, men risikoen kan minimeres til stort set ubetydelige mængder ved at tage sine forholdsregler. Start altid blødt ud (hvad nu hvis du reagerer anderledes eller får en allergisk reaktion?), læs altid godt op på stoffet (se hvordan andre har følt det, hvad andres doser har været og hvordan det er gået i det lange løb) og sørg så vidt muligt for at du har rene stoffer (ecstasypiller købt på hjørnet indeholder ofte meget andet end MDMA!).

I dine posts lyder du som en ganske fornuftig person, og jeg har ingen tvivl om at du også er det på den anden side af skærmen, så dette indlæg er lige så meget rettet til dig som det er til alle andre.

Forresten -- velkommen på psy.dk!

Mange hilsner fra RuneK

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]