Jeg har i en længere periode haft leget med tanken om, hvilke fysiske og psykiske forskelle det ville gøre hvis jeg indtog amfetamin i forbindelse med en seriøs slankekur. Jeg har nu overstået kuren og jeg må indrømme at jeg er meget positivt overrasket over resultatet. Når det er sagt, vil jeg nedenfor beskrive hvilke positive og negative oplevelser jeg har haft i løbet af perioden, samt beskrive hvad jeg gjorde i mit forsøg på at opnå et tilfredsstillende resultat. – I vil muligvis lægge mærke til at jeg er meget uddybende i mine informationer, og muligvis inkluderer ligegyldige fakta. Dette skyldes udelukkende min uvidenhed om kurens resultat før dens begyndelse.
Obs! - Så intensive og hurtige vægttab som dette giver slap/løs hud i større grad alt efter hvor meget man taber sig. Jeg kan selv, her efter kuren mærke at min hud er lidt løsere omkring overarme, hals, mave, lår og baller. Dette er gældende for alle slags hurtigtvirkende vægttab og har intet at gøre med amfetaminen. Den løse hud jeg har oplevet er ikke af nogen stor betydning, men overdriv nu ikke.Informationer om mig, før kurens begyndelseAlder: 19 år
Beskæftigelse: STX – Studentereksamen
Fysisk aktivitet: Styrke- og konditionstræning ca. 3 gange om ugen
Vægt:
75 kg.Højde: 171 cm.
Kropsbygning: Robust / buttet
BMI:
25,65IQ: 123 -
http://mensa.dk/iqtest/index.htmlInformationer om mig, efter kurens forløb- Uændret
- Uændret
- Uændret
Vægt:
64 kg.- Uændret
Kropsbygning: Normal
BMI:
21,89- Uændret (Inkluderet pga. tvivl omkring efterfølgende koncentrationsbesvær)
Positive oplevelser:Vægttab på
11 kg.Større deltagen og engagement i forhold til skole og lektier
Større deltagen og engagement i forhold til styrketræning
Større deltagen og engagement i forhold til familieaktiviteter
Større matematikmæssigt overblik
Nedsat appetit
Øget kreativitet
Ingen fysiske eller psykiske abstinenser
Neutrale oplevelser:Uændret styrke i forhold til styrketræning
Negative oplevelser:Tør og uren hud i ansigtet
Manglende sexlyst (dog potent)
Nedsat konditionstræning, af frygt for hjertestop (dog ingen opdagede symptomer)
KurenVarighed: 3 uger
Indtaget mængde amfetamin: 3 gr. - fordelt med 1 gr. om ugen
Indtagelsesmetode: Snifning
Dage uden indtagelse: Hver søndag
Tidspunkt for indtagelse: 07:10 og 17:00
Eksempel på daglig kost:
Morgen - Kelloggs All-Bran (Fiberrigt)
Middag - Banan (Proteinrigt)
Aften - Forskellige kogte/stegte grøntsager
Kosttilskud: Nycoplus Extra-Multi
Øvrige informationer: Jeg har kun intaget kød ca. én gang om ugen i kurens forløb - Dog tror jeg ikke at dette var det optimale valg. Udover dette har jeg ikke indtaget alkohol og jeg har sovet normalt under kuren.
Her til sidst vil jeg gerne understrege at jeg ikke kender til de mulige risikofaktorer ved at tabe sig på denne måde. Jeg valgte at prøve denne kur som et eksperiment efter mange andre mislykkede forsøg på at tabe mig. Det vil til enhver tid anbefales at man taber sig uden brug af stoffer, og jeg har ikke skrevet dette som en opfordring, men som en beskrivelse af min egen personlige erfaring med kuren.
Obs! - Det er meget vigtigt at opretholde sit indtag af vitaminer.- Hvis nogen har forstand på denne form for måde at tabe sig på, bedes de tilføje eventuelle risikofaktorer til tråden.