Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestjylland
Ved ikke lige om det er det rigtige sted jeg ligger indlægget. Unskyld hvis jeg har plaseret den forkert.

En af mine venner foreslog at vi skulle tage LSD, men da jeg aldrig har haft erfaringer med hallugener..
Så inden jeg kaster mig ud i det (ved jeg heller ikke om jeg gøre.) vil jeg gerne have en fornemmelse af hvordan hallugener virker på mig.. Er fuldt inforstået med af LSD ikke er party-drug. Grunden til jeg gerne vil prøve noget bevidsthedsudvidne er i håbet om at blive et bedre menneske, og få mere styr på mit liv. (Ikke fordi jeg har problemmer.) og så selvføgelig en fed oplevelse.. Har haft Salvia til duskution med min ven, men det er det at få fat i det..

Så mit spørgsmål er om der findes noget bevidsthedsudvidne som helst ikke skal være syntetisk, og ville gerne ha' hvis det var noget der var til at skaffe lovligt.

Undskyld mine stavefejl :D

Senest rettet af iffo 07 mar 2008 22:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
fjern venligst forhandler navnet :wink:

jeg vil foerst spoerge om hvor gammel du er :?: og jeg vil helt klart raade jer til at anskaffe nogle svampe da lsd imo er et utroligt voldsomt stof som simpelthen tager al kontrol over dig, hvor imod du nemt kan styre selve trippet paa svampe og at det kun virker det halve tid ca.

lsa er dog en mulighed, helt klart et virkeligt laekkert stof i store doser, men igen, saa snakker vi jo om et jomfrutrip og lsa er maaske lige kraftigt nok hvis du bryder igennem.

skal lige siges at jeg har erfaring med alle 3 stoffer som jeg snakker om :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Er 16..
Spids nøgen hat, har også været oppe at vende, men vi var på svampe jagt hele efteråret sidste år, men fandt ikke nogle i området.

Skal lige siges, min ven har taget flere forskellige hallugener.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg vil også - dog uden at have prøvet de andre hallucinogener - sige psilocybinsvampe som førstegangs stof. Det er simpelthen let at styre i en 2grams dosis. Personligt havde jeg ingen problemer med at undgå badtrip, fx.

Men jeg skal ikke anbefale dig noget

Titel:
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Nu ved jeg godt du nævnede at du ikke ville anbefales noget syntetisk, men jeg vil dog stadig lige indskyde at et stof som 2c-b er fantastisk som førstegangs(psykedelisk)stof.
Første gang jeg stiftede bekendtskab med psykedeliske stoffer var det på dét stof, og det var en virkelig sjov og positiv oplevelse. Masser af visuals, men stadig er man forholdsvis normal oppe i hovedet. Dette giver en et indblik ind i hvordan det er at være på hallucinogener, uden nogen større risiko for badtrip (hvis man er varsom med hensyn til dosering naturligvis) læs evt. min triprapport: 2c-b Fantastisk i triprapport sektionen under 2c-(x) :)

Titel:
Medlem

Citat:
Jeg vil også - dog uden at have prøvet de andre hallucinogener - sige psilocybinsvampe som førstegangs stof. Det er simpelthen let at styre i en 2grams dosis. Personligt havde jeg ingen problemer med at undgå badtrip, fx.

:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
2 gram cubensis er i mine øjne for meget til en første gangs dosis.
Jeg vil anbefale et sted imellem 1-1.5. Men jeg går jo også efter devisen, som jeg lærte af min mor, at første gang er det smartest at tage en ½ dosis, og da mange erfarne folk kan finde på at smide 2-2,5 gram i kæften synes jeg at ca halvdelen er yderst fornuftigt at begynde med!
Derudover vil jeg sige at jeg måske finder 16 år lige lidt for ungt, så hvad med at se om det ikke var skæbnen der ville at i ikke fandt nogle svampe sidste efterår og se om den er blevet lidt mere medgørelig i år?
Desuden var det i hvert fald visse steder i landet så vidt jeg har hørt ikke et specielt godt år for spids nøgenhat. Kort sagt taler flere ting, set i min optik, for at du genovervejer det i løbet af efteråret. Salvia vil jeg klart fraråde som begynder stof, selv om jeg har set flere beretninger fra uerfarne der ryger det nærmest som cannabis erstatning så mener jeg det er en lidt for løssluppen måde at bruge det på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for de gode råd.. Så jeg tror venter til efteråret og går ud og finder nogle nøgenhat :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]