Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: hashis lugt?
Medlem
Brugeravatar

Hej.
Problemet er at jeg har min hashish godt gemt, men den ligger kun i en zipbag.
Hvad/er der nogen, jeg kan vikle rundt om feks. meget sølvpapir for at POLITIHUNDE ikk kan lugt det hvis nu der kommer en ond teorrist panser med hans onde terrorist hund og lugte i min dejlie chillern hyppel?

God Ryger;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Du kan købe smell-proof zip-bags. Men tror ikke lige du skal regne med at du får en prof narkohund hjem i dit hjem, og slet ikke på grund af lidt hash, dem er der ikke særlig mange af. De fleste er bare til for at tjekke dine reaktioner, når hundene snuser de forskellige steder.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Det korte svar: Nej.

Det lange svar: Der er ikke rigtig noget der kan skjule lugt for en narko-hund med mindre at hashen ingen kontakt med ydresiden af indpakningen og det kan holde HELT tæt. Det er tæt på umuligt at gøre selv. Men kan trøste dig med at der er ganske få narko hunde i Dk så vidt jeg ved. Mener jeg har hørt et tal omkring 5 landet over.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er rigtigt det BisMann siger med at det er svært, da der jo også sætter sig cannabispartikler uden på posen og så videre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er fordi der er VIRKELIG mistanke om at jeg ryger hashish, så vis panserne kommer er der så ikk en chance for de har en af deres grimme hunde med der kan finde det

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tag dig nu sammen og læs hvad vi skriver. Hvorfor skulle du også lige få en hund på besøg, fordi der er mistanke om at du ligefrem ryger hash, ohh shit.

Hehe du må sgu undskylde, men har svært ved at tage det seriøst. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Der er relativt få hashhunde i Danmark, som de andre siger er det ret usandsynligt at du får besøg af en ægte. Find et godt gemmested til din tjald, der er masser af muligheder, ryg lidt af det og få lidt idéer ;)

Titel:
Medlem

tror ikke du skal være så bange for det.. har selv haft den hængende over mig.. endda i større omfang.. Der kom ingen blå på besøg..
Så Chill homie..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg kan, som de andre, næsten garantere dig for at du ikke får en rigtig narkohund på besøg.

Jeg har lidt "insider" viden (Fra min mor, hah!) om hvordan politiet behandler hash pushere.

De vil højst forsøge at stresse dig, og aflægge næsten daglige besøg, men uden hund, og hvis der endelig er en hund, så er det en alm. politi hund. Den tjener det forhold at mens den går rundt og "undersøger" din lejlighed vil du være tilbøje til at "holde øje" med din tjald, altså kigge efter det, og så finder betjentene det selv.

Politiet gider ikke spilde så meget som et sekund på dig, med mindre du betjener en håndfuld kunder dagligt.

Efter hvad du skriver, lyder det ikke ligefrem til at du pusher. Hvad er du så bange for?

Du må forklare din situation hvis du forventer et ordentligt svar.

Medlem

thisisright skrev:
Hej.
Problemet er at jeg har min hashish godt gemt, men den ligger kun i en zipbag.
Hvad/er der nogen, jeg kan vikle rundt om feks. meget sølvpapir for at POLITIHUNDE ikk kan lugt det hvis nu der kommer en ond teorrist panser med hans onde terrorist hund og lugte i min dejlie chillern hyppel?

God Ryger;)

tror du skal chille lidt, hvorfor skulle politiet komnme hjem til ?.
ellers sølvparir og en zipbag og læg det ned til kaffen, det syns jeg virker godt .

Site Webmaster
Brugeravatar

Lyng skrev:
ellers sølvparir og en zipbag og læg det ned til kaffen, det syns jeg virker godt .

Syntes du det? Har du haft en narko hund til at stå og sniffe til din indpakning der for faktisk at vide om det virker?

Eller skrev du bare noget for at skrive noget?

Sølvpapir, kaffe, shampoo og hvad folk nu ellers finder på, virker IKKE, hvis du faktisk er oppe imod en narko hund.

Titel:
Dedikeret medlem

Hunde kan lugter mange gange bedre end mennesker. Den kan lugte den mindste partikel. Hvis en hund er rigtig dygtig, kan den lugte et spor selv gennem vand (eks. over en flod). Her snakker vi ID-fært (feks i jagt på en forbryder), men det viser lidt hvor gode deres snuder er.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Grunden til at narkohunde kan lugte alt, er fordi de kan slå lugte fra. Det vil sige at hvis du gemmer dit hash i zipbag, sølvpapir, og kaffe vil hunden kunne lugte det ikke er hash, og så slå de lugte fra, så den kun har hashlugten tilbage.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Som de andre siger er det nærmest umuligt at skjule lugten for hunde. Et syltetøjsglas er til gengæld særdeles effektivt til at skjule lugten for mennesker - selv hvis det er stærkt lugtende skunk.

Og mon ikke det er tilstrækkeligt hvis du bare har lidt liggende derhjemme?

Medlem

Jugg skrev:
Lyng skrev:

Syntes du det? Har du haft en narko hund til at stå og sniffe til din indpakning der for faktisk at vide om det virker?

Eller skrev du bare noget for at skrive noget?

Sølvpapir, kaffe, shampoo og hvad folk nu ellers finder på, virker IKKE, hvis du faktisk er oppe imod en narko hund.

nej skriver det ikke bare for at skrive det, mener bare det virker en smule af lige vel, plus har kun haft en politi hund hjemme hos mig en gang og der lå det på mit bord.
men mener af man skal ikke være bange for politi hunde, de kommer kun vis man sjæler eller folk klare over det.

Site Webmaster
Brugeravatar

Lyng skrev:
nej skriver det ikke bare for at skrive det, mener bare det virker en smule af lige vel

Det virker IKKE en smule..

Det virker overhovedet ikke.

Hvordan skulle det virke en smule? Skulle hunden NAESTEN ikke kunne lugte det?

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Bare fordi, at dine forældre eller nogle smadrede pædagog hjerner mener, at du ryger hash, kommer politiet ikke engang hvis de ringer efter dem, og siger, at de har en anmodning om, at du ryger hash!! Du skal have gjort noget ekstremt for at de bliver opmæksom på dig! Så som at blive taget med store mængder... Men antager jeg ikke du er, siden du kommer med sådan et spørgsmål!!

Så medmindre at din far er politibetjent og din mor er en menneskelig version af en politihund, er der intet at frygte!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Jugg skrev:

Politiet gider ikke spilde så meget som et sekund på dig, med mindre du betjener en håndfuld kunder dagligt.

Efter hvad du skriver, lyder det ikke ligefrem til at du pusher. Hvad er du så bange for?

Du må forklare din situation hvis du forventer et ordentligt svar.

Er det ikke federe at man kan stille sådan et spørgsmål uden at forklare alt muligt om hvor meget hash man har liggende og hvorfor og hvorvidt det er til salg?

Svar på personens spm hvis du ved noget om smell-proofing og lad tråden være hvis ikke.

Medlem

Lyng skrev:

jaja godt med dig, du snakke og røven går.

Og du lukker lort ud?
Som beskrevet så lugter hunde i partikler. Vakumpak dit hash og desinficer overfladen bagefter. sørg for ikke at have rørt ved hash eller været i nærheden af i et godt stykke tid. ellers smækker du bare en masse partikler uden på indpakningen..

Til dig der har oprettet topic. du bliver ikke kontaktet af politiet og ellers har de ikke ret til at komme ind, medmindre de har en kendelse, som de ikke får bare ved mistanke om hash rygning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:yeah:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]