Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Hey Psy.

Sær post, men here it goes...

Jeg har pulveriseret min tørrede kaktus, hældt en lille bitte smule drikkeyoghurt ud over og formet en lille "kage" som jeg har i sinde at skære i stykker og indtage. Meningen var at vente med at trippe til i morgen tidlig, men som en ven så nænsomt påpegede, er der jo selvfølgelig nogle badass enzymer i drikkeyoghurten som måske/måske ikke ville ødelægge hele festen. Nogen der ved noget som helst om enzymerne, og om de ville nedbryde/omdanne meskalinen, eller om det godt kan stå i køleren en tolv-tretten timers tid?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Det ville ikke det store problem bare at rørre det sammen imorgen hvis det er? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Problemet er at det løb er kørt :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Mangoflugt skrev:

Okay, hvis du vil være på den helt sikre side kan du jo fryse det :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Mangoflugt skrev:

Okay, hvis du vil være på den helt sikre side kan du jo fryse det :)

Fryse det? kan de aktive stoffer godt holde til det?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Kan ikke se hvorfor de ikke skulle kunne holde til det. Som regel er det mere varme der nedbryder aktive stoffer. Men tænkte mere på at frost ville stoppe enzymers indvirkning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Kan ikke se hvorfor de ikke skulle kunne holde til det. Som regel er det mere varme der nedbryder aktive stoffer. Men tænkte mere på at frost ville stoppe enzymers indvirkning.

Okay, yeah det ville nok virke. Har læst lidt rundt omkring, og det virker som om at folk er enige om at meskalinen ingen skade vil tage. Ved ikke lige hvorfor jeg ikke tænkte på det.

Men tusind tak for hjælpen! så skal der trippes i morgen tidlig. Jeg glæder mig :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Mangoflugt skrev:
Sær post, men here it goes...

Jeg har pulveriseret min tørrede kaktus, hældt en lille bitte smule drikkeyoghurt ud over og formet en lille "kage" som jeg har i sinde at skære i stykker og indtage. Meningen var at vente med at trippe til i morgen tidlig, men som en ven så nænsomt påpegede, er der jo selvfølgelig nogle badass enzymer i drikkeyoghurten som måske/måske ikke ville ødelægge hele festen. Nogen der ved noget som helst om enzymerne, og om de ville nedbryde/omdanne meskalinen, eller om det godt kan stå i køleren en tolv-tretten timers tid?

Ja, du bør være opmærksom på at nogle mælkeprodukter (enzymerne heri) danner forbindelser med phenethylaminer, men jeg kan ikke huske hvordan det foregår. Dog kan der lige præcis med meskalin, under de rette omstændigheder, dannes a3,8-diarlamyl-2y-mercapto-meskalin, der måske bedst kendes under forkortelsen ADYCTME. I Mexico har de meget opfindsomt kaldt blandingen for yoguhuasca..

Det er for syrligt nice- Sidst i januar så jeg hvidlige OEVs der nærmest flød over møblerne, mens væggene blev græsgrønne med stribede køer og sunde malkepiger, hehe!
Men pas nu på med afhængigheden (psykisk), og ifølge http://www.bluelight.ru er det også svært at lave udtræk på yoghurt. :( Bedste resultater IMO skal gøres med kærnemælk i stedet. Reaktionen forløber bedst med lidt citron tilsat for at sænke pH'en. (Kammerjunkere, sukker og vanille hjælper kun på smagen, der ellers er som gamle sokker :shock:).

Mango, hvordan gik dit trip forresten? :)
Jeg er nysgerrig om du havde nogle af de samme halluer, eller om yoghurt/meskalin-trippet gik mindre flydende end mit, og du gik sur i det..?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Lakhippien skrev:
Ja, du bør være opmærksom på at nogle mælkeprodukter (enzymerne heri) danner forbindelser med phenethylaminer, men jeg kan ikke huske hvordan det foregår. Dog kan der lige præcis med meskalin, under de rette omstændigheder, dannes a3,8-diarlamyl-2y-mercapto-meskalin, der måske bedst kendes under forkortelsen ADYCTME. I Mexico har de meget opfindsomt kaldt blandingen for yoguhuasca..

Det er for syrligt nice- Sidst i januar så jeg hvidlige OEVs der nærmest flød over møblerne, mens væggene blev græsgrønne med stribede køer og sunde malkepiger, hehe!
Men pas nu på med afhængigheden (psykisk), og ifølge http://www.bluelight.ru er det også svært at lave udtræk på yoghurt. :( Bedste resultater IMO skal gøres med kærnemælk i stedet. Reaktionen forløber bedst med lidt citron tilsat for at sænke pH'en. (Kammerjunkere, sukker og vanille hjælper kun på smagen, der ellers er som gamle sokker :shock:).

Mango, hvordan gik dit trip forresten? :)
Jeg er nysgerrig om du havde nogle af de samme halluer, eller om yoghurt/meskalin-trippet gik mindre flydende end mit, og du gik sur i det..?

ROFLMAO. Det sgu humor på et højere, nørdet plan :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Ja hvordan er det gået? .- Og hvordan stod det til med mave kramper og opkast?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Øgler skrev:
ROFLMAO. Det sgu humor på et højere, nørdet plan :lol:

Takker, jeg kunne jo heller ikke lade være :twisted: Og godt nogen har øje for detaljerne..
Tror bare de ca. 15 jokes i teksten gik fløjten på de fleste. Det er nok for indspist, vil nogen nok sige ;)

(Til dem der ikke fattede det i første øjekast: Mit forrige indlæg er den værste gang BS Christiansen jeg har skrevet her på psy.dk)
Forbindelsen a3,8-diarlamyl-2y-mercapto-meskalin består udelukkende af A38 og Arla ymer tilsat meskalin. MUMS! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]