electricWizard skrev:
Kan ikke undgå at lægge mærke til at du har persienner for vinduet ... Så nu er solen vel om ikke andet endnu mere "sparsom"
Anyway hvis jeg var dig ville jeg vente til midt april eller måske endda senere.. Da lowryder jo bliver hurtigt færdige. Du kan sagtens få et udemærket resultat hvis det er et sydvendt vindue du har den i.

Persiennerne bliver rullet op - helt op - når der er lys (om morgenen

.). Jeg bryder mig nemlig ikke om at have åbne persienner om natten, da tyve og andre ubehagelige personligheder kan stå og lure ind af dem...
Så når det er lyst udenfor lader jeg persiennerne være oppe - når det så bliver mørkt/dunkelt lukker jeg ned og tænder for pæren... (Ja det ser måske lidt skummelt ud med sådan en kraftig pære hvis man kigger udefra... så det er godt med lidt privatliv

.
Jeg ved godt det er bedst at vente og alt det dér... men frø er jo ikke det dyreste i verden, og jeg har jo stadig 11. Jeg er glad for min beslutning om at afprøve frøene, da jeg ikke vil have mere end 1 plante groene af gangen alligevel... og ved ikke hvor jeg kunne have sådan nogle ståene udendørs uden de var i fare

... Desuden har jeg ikke tid til at tjekke på dem (udendørs), da jeg har mange andre hobbyer der skal plejes... og at hente vand og liste et par kilometer med det er ikke noget der er alt for interessant for mig.
Så det jeg mener er egenligt, at jeg godt ved jeg nok ikke får så meget "udbytte".. for hvis jeg gik efter at få et kilo af det dérsens hassss, så havde jeg ikke valgt en plante der kun giver 5-10 gram marijuana hvis man er
dygtig
Men tak for informationen

det er bare lidt mere et eksperiment end en egenlig "mission efter ryger"