Jeg fik 150 frø hjem fra hawaii en månes tid siden.
Straks lavede jeg ekstrakt på 70 af dem. Vi indtog hver (3 folks) hvad der svarer til ekstrakt fra 15 frø. Vi havde ikke den vilde virkning ved det, og det blev en langt kedeligere trip rapport end forventet, samt nogle tegninger der ikke var videre fantastiske.
Sidst jeg prøvede disse frø var nok 1-2 år siden, hvor vi spiste dem hele, med skal og dejligt med giftstoffer.
Med skal syntes jeg at de har en helt anden virking, meget mere giftig og forførende, nærmest som når man har drukket en kop ayahuasca med 12 g mimosa hostilis og 8-10 g syrian rue, og man bare knækker sig og føler at det er på forgiftnings stadiet.
Men som Xpert skrev så er det som om effekten er meget anderledes ved ekstrakten end ved de rene frø.
Eller er det bare effekten af at føle sig døende der er forførende?
Selv syntes jeg at jeg svulmer meget mere op af de rene frø end ekstrakten. Får nærmest sådan en rødmusset amanita muscaria hud.
Renser man noget virksomt ud ved brugen af den upolære solvent? alkaloider har vel en hvis opløselighed i upolær solvent eller? kan man bruge for meget rense benzin.?
Havde også 70 frø stående i rense benzin, hvor jeg desværre glemte dem, for min bror havde udgang og det gik for sig. Så nu har det stået i 1 uge i rense benzin? Kan det skade LSA'en at den har gjort det? eller kan jeg bare trække lsa på det med en gang Stolichnaya vodka?
Nå men må jo prøve igen med den ekstrakt næste weekend og se om det kan hvad frøene kan.
God weekend til folkens

::Boom::