Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har fået en halv plade rigtig ussel standart gratis som bare har ligget i skabet i 100 år. Det lugter stort set ikke af tjald og er hårdt og tyndt som beton og kan knap nok noldes ud.

Jeg ku godt tænke mig at prøve at ryge et hoved af det bare for sjovs skyld for at se om det overhovedet har nogen effekt, men kan jeg risikere at det er sundhedsskadeligt, eller er den største risko bare at jeg ikk blir skæv?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lad hellere være, bare for en sikkerhedsskyld. Gør din krop en tjeneste og tak nej til standard ligemeget hvor rygetrængende du er

Men hvis du er rigtig rygetrængende så knus det til pulver og træk nol på det med isopropylalkohol. Så får du dejlig hasholie. Der findes flere guides ög tråde herinde, på dcf, hashguiden og mange andre steder. Søg og du skal finde

Titel:
Medlem

Okay det prøver jeg. Det er virkelig virkelig skod tjald...!! Det er sgu ikk normal skod standart. Ligemeget hvor meget du varmer det op blir det ikke blødt og det kan ikke vuldes sammen når man prøver at lave et bongmix.

Det virker som sådan noget kunstigt lort, men der kommer da en lille sværm af hashlugt når det ryges.

Lige pt. er det kun min kæreste der har suget hoveder af det, så kan ikke lige vurdere noget umiddelbart.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Vil også sige at du skal trække nol på det, istedet for at prøve at suge det lort til at du bliver blå i hovedet. Så kan det være at du rent faktisk kan få nogle gode oplevelser ud af det. Lidt nol burde der kunne udvindes af en halv plade, selvom det er noget lort.

Titel:
Medlem

Er igang med det. Og der kommer sgu ikk meget ud af det, men det lugter meget mere af tjald.

Før lugtede bongrenseren mere af tjald end pladen...

Det er lige igang med at tørre, så må vi se hvordan det er at ryge...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Når i siger en plade mener i så 100 g?

Titel:
Medlem

Ja altså, det er en ½ så der var 50....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Speedfreak skrev:
Ja altså, det er en ½ så der var 50....

Hvordan gik projektet?

Titel:
Medlem

Super. Vi trak nol på halvdelen og der kom en lille klump svarende til cirkus 1g ud af det. Der ligger en rigtig god del tilbage i flasken.

Man blev rimelig godt skæv af at ryge det, men det smagte virkelig af tørt hø.

Titel:
Dedikeret medlem

Speedfreak skrev:
Super. Vi trak nol på halvdelen og der kom en lille klump svarende til cirkus 1g ud af det. Der ligger en rigtig god del tilbage i flasken.

Hold da op, det har virkelig været dårlig kvalitet :) hash bør jo næsten være rent i forvejen (eller har jeg misforstået noget? ) :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Vinkelsliber skrev:
Speedfreak skrev:

Hold da op, det har virkelig været dårlig kvalitet :) hash bør jo næsten være rent i forvejen (eller har jeg misforstået noget? ) :P

Generelt set er hash ikke lige så rent som Nol, selvfølgelig findes der dårlig nol, og rigtig godt hash, men forskellen ligger i metoden at sortere de aktive stoffer og plantemateriale hvor det ved hash typpisk er en filtrering hvor der kommer en del bladmateriale med (hvor kvaliteten afhænger af maskestørrelser og voldsomheden man ryster med) er det ved nol en ekstraktion (Hvor kvaliteten afhænger trækketid) trækker meget aktivt materiale ud, og efterlader meget plantemateriale da det ikke er lige så opløsligt som de aktive stoffer er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
...ren hashryst indeholder en del trichomesdele hvilket begrænser kvaliteten. Organiske opløsningsmidler kan opløse olierne der primært sidder i hovedet på trichomen og disse ikke-aktive dele sorteres derfor fra. Resultatet er ren cannabiod-holdig olie samt andre aromatiske olier.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SIKKERT, jeg tror bestemt ikk det er "SUNDT" og ryge diverse produkter som feks. skotværte eller andre giftige kemiklier de fatige standart lande outter ned i de rene tricomes for at få lorted til at holde sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]