Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Citat:
Og fik lige min læge til at skrive en sviner til min rektor samtidigt, hehe, det er næsten alt for godt.

tillykke med det.

Titel:
Medlem

Ved faktisk ikke om han må det. Men jeg blev bortvist fra skolen i en uge fordi jeg tog stoffer til sidste fest på skolen. Det havde han/rektor fået at vide fra en vagt og en eller anden meddeler-elev.

Da jeg så sagde at det overhovedet ikke passede nægtede han at tro på det og så måtte jeg jo ty til lægen..

Men en ting kan jeg i hvert fald konkludere: Man er SKYLDIG til modsatte er bevist! Selvom det eneste der lægger til grund for bortvisningen er et udsagn fra en stor fed vagt, som leger viking eller rambo eller hvad ved jeg, så er man sgu skyldig medmindre man kan modbevise det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Mariannes skrev:
Ved faktisk ikke om han må det. Men jeg blev bortvist fra skolen i en uge fordi jeg tog stoffer til sidste fest på skolen. Det havde han/rektor fået at vide fra en vagt og en eller anden meddeler-elev.

Da jeg så sagde at det overhovedet ikke passede nægtede han at tro på det og så måtte jeg jo ty til lægen..

Men en ting kan jeg i hvert fald konkludere: Man er SKYLDIG til modsatte er bevist! Selvom det eneste der lægger til grund for bortvisningen er et udsagn fra en stor fed vagt, som leger viking eller rambo eller hvad ved jeg, så er man sgu skyldig medmindre man kan modbevise det.

Du må lære at vælge dine venner med omhu, hvis du har stikkere i din vennekreds er det godt nok nogle sølle mennesker du omgåes

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Hvad er det for en slags skole siden rektor kan tillade sig sådan noget?

Titel:
Medlem

Tror det hedder Alment Gymnasium.

Efterfølgende har han givet en undskyldning fordi han insinuerede at jeg tog stoffer, hvilket jeg ikke har kunnet gøre med en ren urinprøve. Men han vil ikke trække bortvisningen tilbage fordi nogle vagter stadig "bekræfter" at jeg har været i besiddelse af narko - dog uden at have nogen konkrete konfiskeringer!

Må han det???? Og hvordan finder jeg ud af om han må det? :evil:

Titel:
Junior medlem

Selvfølgelig kan han ikke bortvise dig uden beviser.

Snak med ham igen og få en begrundelse på hvorfor du er bortvist, hvis han stadig ikke rokker sig, så påstå at han tager stoffer, og så burde han vel (ligesom dig) blive bortvist? Eller er der forskels behandling i den gråzone?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]