Nu elsker jeg hash, men jeg er desværre ikke så vild med at ryge hash længere, og har i en periode eksperimenteret med potchai og guldkakao, hvilket jeg faktisk har haft nogen udemærket oplevelser med (ud over da jeg ikke lige havde styr på mængderne, og blev banket i gulvet af kakaoen hehe)
Men nu elsker jeg også kaffe, og med det tænkte jeg at det på en eller anden måde kunne lade sig gøre at lave hash kaffe. Så tænkte jeg på om nogen af jer kendte til en opskrift, eller en ide til hvordan det kunne lade sig gøre. Umildbart er min første tanke at THC'en må kunne opløses i fløde eller mælk med højt fedtindhold, nogen der har erfaringer med det? Ellers teoretisk set må THC også kunne opløses i en meget stærk espresso, da kaffe indeholder en del lipider/fedtstoffer som jo er de enester stoffer der kan udvinde thc, hvertfald i madlavnings øjemål, correct me if Iam wrong. Sidste nævnte eksperiment, vil jeg dog selv udføre når jeg får hente min espressor maskine hjemme hos de gamle.
Hvis det lykkes, håber jeg snart på at kunne nyde en lækker kop café con leche e hashish

Men det kunne også være der var nogen der havde lavet andre typer af cannabis drikke, som de gerne vil dele med os andre