Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: CPH
hva ville være det bedste til at ryge dmt.. glas rør, reagens glas eller...... :?:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
vaporizer, intet slår en vaporizer når det kommer til at ryge DMT. Hvor du får sådan en fra må du selv google dig frem til (jvf. regelsættet)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej nej nej nej nej, Bøh!

Hvis man køber en Vaporizer, køber man sgu en Volcano, og den er godt nok beregnet til Cannabis.

DMT bør med højest muligt effektivitet og mindst spild, lægges i bunden af en 25 mL målekolbe, i mellemtiden har man tapet et sammenrullet papir sammen, og skabt et fint sugerør. Husk dog at lave det så tyndt at der er ordentligt sug i det, og at der samtidigt er plads til at der kan komme luft ind i målekolben når man suger.
Det skal gå fra målekolbens kammer og lidt ud af målekolben.
(Yes, Einstin, det er det du ryger af!)

Næste trin:

Hold målekolben vandret, og varm DMT'en der ligger i kammeret til det først smelter til væske, derefter fordamper.
Bliv ved med at varme til det hele er fordampet, målekolbe er så fandens praktiske, at røgen cirkulerer rundt i kammeret, i stedet for at ryge som med et reagensglas.
Dette kan godt tage et minuts tid eller to, men tag det køligt for DMT'en bliver som sagt i målekolben.
Du bør holder lighteren ca. 2 cm. under glasset, der er ingen grund til at sætte direkte flamme på DMT'en, bare hav tålmodighed og lad det fordampe komplet.
Og nu! Ekshaler langsomt, og sug gennem papirrøret DMT-dampende i et stigende til moderat tempo (eftersom intensiteten af 50+ mg DMT er pænt heftig). Få gerne en tripsitter til at tvinge dig til at ryge tre sug, før du lægger dig ned i DMT-hyperspace.

Hils elverne! ;)

Tjek at der er nok gas på lighteren du bruger, der er ikke noget mere irriterende med en lighter der går ud når man ryger så dyrt et substans

Titel:
Medlem

er det en konisk målekolbe du snakker om? Kunne du eventuelt smide et billede af din anordning?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Billede

Titel:
MEGATRON

Dextrose skrev:
Billede

Ville sådan en ikke også være god til en hjemmelavet vaporizer?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
en målekolbe, pæreformet bund og lang hals - og 50ml er måke for lille til 50-70mg dmt - eller ogå er jeg bare dårlig til at være tålmodig, og varme langomt.
men det førte mig ogå ud i garagen efter 2-blus nød-komfur til gas:) - e DÉR kan man få lavet en meget bedre opvarmning af siderne

Titel:
Dedikeret medlem

Nej nej nej nej og atter nej Dextrose. Den metode du foreslår er jo virkelig noget der kræver fingerfølelse fra brugerens side, og med så dyrt et stof har man ikke lyst til at jokke i spinaten.

Du har selvfølgelig ret i at en Volcano bør bruges til cannabis. Men en opfindsom person kan med en loddestation, et par søm og en sab nemt lave en en vaporizer som er designet specifikt til at ryge DMT på. Personligt foretrækker jeg at bruge en 1.2 L glasskål til at vaporisere DMTen ud i, da den således ikke bliver alt for krads. Med denne teknik kan du i ET sug inhalere 50+ mg! :shock:

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Bøh - Kune du ikk beskrive din metode lid bedre, ikk' sikker på jeg lige er med på hva du mener :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Bøh, meget fingerfølelse kræver det altså heller ikke...

Men hvis gerne et billede af dit setup.

Titel:
Dedikeret medlem

Mit setup er til opbevaring hos en anden, så jeg kan kun give en kort beskrivelse af konstruktionen.

En loddestation der havde trinløs temperatur regulering på mellem 120-400 grader celcius blev købt igennem den blå avis. Loddespidsen hvor varmen dannes blev påsat en cigarettænder fra en bil (egentlig indkøbt i THansen). Et lille bord bygget af finer fik boret 2 huller, det ene huld blev loddekolben med cigarettænderen sat i, og i det andet hul blev der indsat en plastic slange. På pladen kan der nu sættes forskellige glasbeholdere af variabel volumen ovenpå sådan at man nu kan ryge i vaporizeren. Et lille syltetøjsglas giver en lille volumen og meget koncentreret røg, og vice versa.
I det temperatur interval loddestationen kan køre i, kan der både ryges DMT, THC og Salvinorin A/B.

En sjov leg man kan lege med sin nye vaporizer er "find kogepunktet" læg dit skunk/hash op i vaporizeren, start ved en lav temperatur, indtil du finder det rette kogepunkt for THC, CBD og CBN som du så kan inhalere seperat i et åndedrag.

Jeg håber selvfølgelig i kan følge med i hvordan maskinen ser ud.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sweden
IMHO, a "Smoke Bubble" vaporizer is unbeateble for smoking DMT, its good heat resistant AND if you're not able to inhale the whole dose before you go out, its all recrystillize nicely in the bubble and can be smoked again :p. But well is a lil like those labglasses above, just a lil better.

How a volcane be good for DMT smoking i just cant understand :shock:

u can find a bubble pretty much everywhere, a nice shop in .uk ships them on 2 days to .se

This is how my optimal looks:
Billede

Say hi to the elves from me :P

//DFF

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Bøh skrev:
Mit setup er til opbevaring hos en anden, så jeg kan kun give en kort beskrivelse af konstruktionen.

En loddestation der havde trinløs temperatur regulering på mellem 120-400 grader celcius blev købt igennem den blå avis. Loddespidsen hvor varmen dannes blev påsat en cigarettænder fra en bil (egentlig indkøbt i THansen). Et lille bord bygget af finer fik boret 2 huller, det ene huld blev loddekolben med cigarettænderen sat i, og i det andet hul blev der indsat en plastic slange. På pladen kan der nu sættes forskellige glasbeholdere af variabel volumen ovenpå sådan at man nu kan ryge i vaporizeren. Et lille syltetøjsglas giver en lille volumen og meget koncentreret røg, og vice versa.
I det temperatur interval loddestationen kan køre i, kan der både ryges DMT, THC og Salvinorin A/B.

En sjov leg man kan lege med sin nye vaporizer er "find kogepunktet" læg dit skunk/hash op i vaporizeren, start ved en lav temperatur, indtil du finder det rette kogepunkt for THC, CBD og CBN som du så kan inhalere seperat i et åndedrag.

Jeg håber selvfølgelig i kan følge med i hvordan maskinen ser ud.

Det lyder sgu lidt dyrt, jeg tror en 25-50 mL målekolbe er lidt billigere, og som DFF096h skriver, så krystalliserer resten også i kammeret. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Sorry for offtopic men bliver nød til at spørger, håber det okay :)

Men er 50+ Dmt ikke ret meget??

Undskylder igen :)

Titel:
Dedikeret medlem

Julleboy skrev:
Sorry for offtopic men bliver nød til at spørger, håber det okay :)

Men er 50+ Dmt ikke ret meget??

Undskylder igen :)

Du skal ikke sige undskyld. Du skal bare lade være.

Titel:
Dedikeret medlem

Det er selvfølgelig en fordel at det resterende DMT krystalliserer på indersiden af kolben. Men efter utallige forsøg hvor der aldrig blev indhaleret mere end en halv lunge fra en kolbe blev jeg træt af den metode, så jeg brugte 500 kr på at konstruere en vaporizer der kunne bruges både til DMT, THC og Salvia Divinorum.
Overordnet set vil jeg altid prioritere et full blown gennembrud frem for noget snask på indersiden af min kolbe til en anden gang :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
sådan en vaporizer som bøh beskriver er genial til hash og råopium også :) så man får altså virkeligt en allround maskine, og så tager den kun et par timer og en flaske gin at bygge haha :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jo mindre volumen er, jo højere bliver koncentrationen, og jo hurtigere krystalliserer stoffet igen. En volume på 1.2L er måske stor nok til at holde det meste på gasform, indtil man indhalerer?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]