Synes det er fint at I har fjernet rating, lidt underligt med at give hinanden - *kors, bånd og stjerner* Man ville også let kunne give sig selv et par stjerner, hvis det var dem man ville have på skuldrene.
De folk som kommer jævnligt på boardet og moderatorne ved hvem der er seriøse og ville altid kunne rådgive med gode råd, hvis der er en kegle der giver forkert information. Så derfor behøves der ikke stjerner!
- Ang. junior medlem, medlem, moderator og admin. Så synes jeg de er ok på nær betegnelsen "junior medlem" måske fordi jeg selv er junior her på boardet, men ikke føler mig som junior i forbindelse med psykedeliske stoffer, specielt psilocybinsvampe. Kunne bedre lide det gamle "almost member" I kunne også kalde os *PROSPECT* ligesom rockerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Hmm... spøg til side, nej det er sikkert skide svært at gøre alle tilfredse, men jeg føler mig ikke som junior/newbie, så vil jeg heller være prospect eller æhhh [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Mærkeligt lagde lige mærke til at jeg var den eneste på denne post der ikke var medlem, hvor mange er medlem og hvor mange er ikke,her på boardet?
|