Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hahahaha. Hexokain?

De giver ingen rus, meeen de smager nu godt :)

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

sorry programmet praksis kommer på tv2 d.8 april kl 20.50 eller måske først d.14 april kl 20.50 de vidste ikke helt hvilke datoer de ville sende programmet!!!

Og vil lige sige at grunden til jeg har stillet mig frem og fortalt omkring min oplevelse på dexofan på tv er fordi jeg som sagt har kendskab til en som er død af et overforbrug af dexofan.....syntes det stof er et ondt stof og jeg forstår ik unge mennesker gider tage det lort !!!

Svar med citat  
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Der er jo mennesker der er døde af alle stoffer?!? Undtagen Cannabis.

Jeg hader når folk giver et stof skylden for at de ikke kan styre sig selv. :evil:

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

trippyskunk skrev:
sorry programmet praksis kommer på tv2 d.8 april kl 20.50 eller måske først d.14 april kl 20.50 de vidste ikke helt hvilke datoer de ville sende programmet!!!

Og vil lige sige at grunden til jeg har stillet mig frem og fortalt omkring min oplevelse på dexofan på tv er fordi jeg som sagt har kendskab til en som er død af et overforbrug af dexofan.....syntes det stof er et ondt stof og jeg forstår ik unge mennesker gider tage det lort !!!

trippyskunk skrev i en anden tråd her i Gæstebogen: "hvorfor bliver ens trip rapport ik lagt ind når man har skrevet ind til admin ?? syntes det er for dårligt!!! min omhandlede Dextrometorphan (DXM)"

Vil du være venlig at forklare hvorfor du så gjorde det?

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

for at få ytret min mening vidste ik man kunne skrive i det her forum....du får os at se hvad jeg har skrevet i den trip rapport hvis den bliver lagt op,der har jeg udybet mit trip og min oplevelse og hvorfor jeg syntes det er et fuckt op stof....

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Portuz skrev:
trippyskunk skrev:

trippyskunk skrev i en anden tråd her i Gæstebogen: "hvorfor bliver ens trip rapport ik lagt ind når man har skrevet ind til admin ?? syntes det er for dårligt!!! min omhandlede Dextrometorphan (DXM)"

trippyskunk skrev:
for at få ytret min mening vidste ik man kunne skrive i det her forum....du får os at se hvad jeg har skrevet i den trip rapport hvis den bliver lagt op,der har jeg udybet mit trip og min oplevelse og hvorfor jeg syntes det er et fuckt op stof....

Vi prøver lige igen :)
Vil du fortælle hvorfor du så indtog det pågældende stof?
Du tager vel ikke et stof for at ytre din mening? Det har du jo så ganske godt gjort ved at stille op i tv og fortælle du ikke kunne styre dig særlig godt, derfor skal det kun fås på recept.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Portuz skrev:
Portuz skrev:
trippyskunk skrev:

trippyskunk skrev:

Vi prøver lige igen :)
Vil du fortælle hvorfor du så indtog det pågældende stof?
Du tager vel ikke et stof for at ytre din mening? Det har du jo så ganske godt gjort ved at stille op i tv og fortælle du ikke kunne styre dig særlig godt, derfor skal det kun fås på recept.

tog det stof fordi jeg dengang ik vidste bedre....vil lige sige at dengang jeg tog det var i år 2000 så det er en del år siden,dengang eksperimenterede jeg med alle former for stoffer hodsaligt lsd ligene stoffer og havede dengang hørt at dexofan skulle være rigtigt vildt...og det var os vildt lidt for vildt efter min mening.....nu sidder jeg i psykiatrisk behandling for at få styr på mit hovede og mit liv,og kan kun sige at jeg ik er stolt af at have prøvet dexofan....!!!

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

trippyskunk, det er jeg godt nok ked af at høre.

Håber du får det godt igen.

Tror du det ville have været et fint stof og fået gode oplevelser hvis du havde taget korrekte doser og ikke særlig tæt?

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Portuz skrev:

Tror du det ville have været et fint stof og fået gode oplevelser hvis du havde taget korrekte doser og ikke særlig tæt?

nej det tror jeg ik det ville være,de faser man skal igennem syntes jeg ik er fede overhovedet...og tak fordi du tænker på mig hehe,har det helt fint nu men det har sku været en hård omgang at gå igennem bare det at blive clean puha en tur....og bare det at finde sig selv igen efter 10 års misbrug af diverse stoffer det sku svært men jeg klare den 100 %...har fået en datter som er 6 mdr nu og mener ik jeg kan tilbyde hende en far der er fuckt up på stoffer....

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

trippyskunk skrev:
Portuz skrev:

nej det tror jeg ik det ville være,de faser man skal igennem syntes jeg ik er fede overhovedet...og tak fordi du tænker på mig hehe,har det helt fint nu men det har sku været en hård omgang at gå igennem bare det at blive clean puha en tur....og bare det at finde sig selv igen efter 10 års misbrug af diverse stoffer det sku svært men jeg klare den 100 %...har fået en datter som er 6 mdr nu og mener ik jeg kan tilbyde hende en far der er fuckt up på stoffer....

Det ville jeg heller ikke mere du kunne både hende, så godt du ikke gør det :)
Ja desværre er der en del som ender i misbrug og det er jo klart det er svært at komme ud af.

Det kan godt være jeg er lidt hård nu. Men synes du det skal gå ud over andre at nogle individer ikke kan styre det?

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

syntes jeg ik nej,men syntes ik det er fedt at det er unge mennesker der ik kan skaffe stoffer som misbruger dexofan...hvis de ik kan skaffe stoffer så er de heller ik gamle nok til at tage ansvar for deres handlinger...og det er os min erfaring efter at have læst diverse rapporter herinde at det er unge mellem 14 og 18 år der tager dexofan og det syntes jeg ik er fedt...

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

trippyskunk skrev:
syntes jeg ik nej,men syntes ik det er fedt at det er unge mennesker der ik kan skaffe stoffer som misbruger dexofan...hvis de ik kan skaffe stoffer så er de heller ik gamle nok til at tage ansvar for deres handlinger...og det er os min erfaring efter at have læst diverse rapporter herinde at det er unge mellem 14 og 18 år der tager dexofan og det syntes jeg ik er fedt...

Der er jeg så helt enig, det er også et svært problem, for selvom det kommer på recept, skal folk nok kommer til det på et tidspunk.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Portuz skrev:
trippyskunk skrev:

Der er jeg så helt enig, det er også et svært problem, for selvom det kommer på recept, skal folk nok kommer til det på et tidspunk.

helt sikkert men at gøre det recpt pligtig er første skridt imod at holde unge mennesker fra det,og det vil os gøre det en del svære at få fat i....det vil det program jeg omtaler os fortælle!!! er ik helt sikker på hvafor udtaleser min psykiater kommer med i det interwiev han var med i,men der hvor jeg er med er en konsultation mellem mig og min psykiater og der forklare jeg virkningen af dexofan og til sidst siger jeg at jeg stærkt vil fraråde unge mennesker at tage dette stof

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der nogen form for fokus på andre stoffer med i programmet?

Jeg mener dog ikke at ved at forbyde tingene gør folk det mindre. Efterhånden ses det også at "kampen mod stoffer" ikke rigtig kommer nogen vegne.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Portuz skrev:

Jeg mener dog ikke at ved at forbyde tingene gør folk det mindre. Efterhånden ses det også at "kampen mod stoffer" ikke rigtig kommer nogen vegne.

nej det omhandler kun om dexofan....havede det omhandlet andre stoffer var jeg ik stillet op i det program,da jeg har en helt anden mening ang andre stoffer så som lsd svampe og mange andre....

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

trippyskunk skrev:
Portuz skrev:

nej det omhandler kun om dexofan....havede det omhandlet andre stoffer var jeg ik stillet op i det program,da jeg har en helt anden mening ang andre stoffer så som lsd svampe og mange andre....

Det er jeg glad for at høre, og håber du har det på samme måde med Marzine, et lorte stof som bør være på recept, det er lige lovlig nemt at få fat på efterhånden, og der er intet positivt i det.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Portuz skrev:
trippyskunk skrev:
Portuz skrev:

Det er jeg glad for at høre, og håber du har det på samme måde med Marzine, et lorte stof som bør være på recept, det er lige lovlig nemt at få fat på efterhånden, og der er intet positivt i det.

det kender jeg så intet til desværre.....

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der findes jo flere af den slags, desværre. Det er slemme ting

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg synes det er trist at flere af jer åbenbart vurderer at endnu et lægemiddel er for fristende til at den brede offentlighed formår at administrere det. Jeg har det personligt fint med at man kan få et nogenlunde effektivt hostemiddel i håndkøb, og jeg kunne aldrig drømme om at tage det i rekreativt øjemed. Det samme gælder naturligvis for antihistaminer som Marzine, som kan være rigtigt praktiske at have ved hånden som medicin, men som det er dybt godnat at lamme sig i. Hvad bliver det næste? At det bliver forbudt at holde alle stærke natskygger som prydplanter?
Mindre statskontrol - mere selvkontrol!

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Prometheus skrev:
Jeg synes det er trist at flere af jer åbenbart vurderer at endnu et lægemiddel er for fristende til at den brede offentlighed formår at administrere det. Jeg har det personligt fint med at man kan få et nogenlunde effektivt hostemiddel i håndkøb, og jeg kunne aldrig drømme om at tage det i rekreativt øjemed. Det samme gælder naturligvis for antihistaminer som Marzine, som kan være rigtigt praktiske at have ved hånden som medicin, men som det er dybt godnat at lamme sig i. Hvad bliver det næste? At det bliver forbudt at holde alle stærke natskygger som prydplanter?
Mindre statskontrol - mere selvkontrol!

Er helt enig.

Dexofaner er faktisk okay effektive imod tør hoste, især af et håndkøbspræparet at være. Hvis det bliver recept ligesom foreksempel kodein, så er der en del som ikke kommer til at få et ordentligt middel imod den tørre hoste, da det ikke er sikkert at de lige vil til at bestille tid ved lægen, fordi at de har en nasty hoste i et par dage eksempelvis.
Heller ikke sikkert man lige kan få en tid ved lægen med det samme og at der er lidt ventetid, og så kan det være at man dropper det, da tør hoste ikke ligefrem er en dødelig sygdom.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]