tak folkens

jeg har umiddelbart ikke et egentlig "problem" lige nu.. egentligt nok snarer det omvendte.. jeg kan sku ikke helt forklare det ordenligt endnu "uden fare for jeg ryger hele vejen ud i 'astral' -maaaadness hehe.. tror jeg er ved at få mig nogle nye erfarringer så småt lige nu.. men det her er godtnok så "ikke-dualistisk" jeg nærmest ikke kan sætte ord på.. måske jeg skulle overveje om jeg har kapaciteten til at lære kinesisk eller japansk lol.. jeg FØLER som aldrig før pt - føler "processer rundt om mig"
f.eks som du læser det her lort lige nu, afkoder din hjerne helt af sig selv disse små underlige 'tegn her(bogstaverne) til ord og sætninger som vi så forsøger at skabe et "billede" igennem,... det jeg fodrer dig med lige nu og HER, resonere med dit tidligere "erfarrede" og du skaber din egen mening udfra det du læser lige nu og HER...på et andet plan er det bare små krydseduller og tegn på en brun baggrund.. fik jeg en kineser til at kigge på og forsøge at læse det her gøgl lige, ville det bare være underlige små uforståelige 'tegn'... vores hjerner kører fandeme mere 'autopilot' end jeg først havde antaget.... jeg har fundet ud af et eller andet - lol måske.. men slet ikke forstået det her godt nok endnu, til jeg kan sætte ord på det atm.. egentlig bangefor ord i sigselv er for "udskærrende" - til de virkelig ville kunne forklare det.. mine ord 'segmenterer virkeligheden'..
vores hjerner 'cutter den up' i små konceptuelle stumper og stykker så vi kan manøvrerer omkring og i verden "forstå den" og tale om den.. men et eller andet sted er vi sku allesammen som en flok "sporvogne" der godnok mener vi selv styrer lortet heh, men når det kommer til stykket, kører vi bare ud af et spor vi sidder "fast i"..
vi fungerer jo alle samme på alle mulige planer HELE tiden som det her univers brager der ud af.. jeg har måske fundet et lyt mere "bredt" et at være på nu og det skræmmer mig fandme lidt.. men på samme tid er jeg så meget mere i ro med migselv og bare nydder det lige nu.. selv uden hash

- eller med andre ord, jeg kæmper ikke imod eller sådan forsøger at undgå forandringerne omkring mig lige nu.. jeg er blevet bedre til bare at lade dem ske

. ehm jeg havde den mest underlige nat her i går nat.. min underbevidsthed er så småt ved at vågne op igen. men jeg identificerer mig slet ikke på samme vis med mine 'tanker' som førhen.. jeg er tænkeren, men jeg er ikke mine tanker.. nogle bruger hjernen som en 'lagerplads' - andre som et værktøj

kæft mand jeg jeg føler nærmest jeg sidder i skrivende og bare maler et billede af migselv, som en goooodt syg person lige nu - hahaha - men altså jeg blir sku lidt nød til at snakke "lige ud af vandvid'et" for at sætte ord på dan slags her..
jeg fandt opdaget et nyt 'værktøj' i mit univers - kan ikke styre det - men igår f.eks - gik jeg en tur i natten og pludselig "gav jeg slip" og så fløøød der bare rim ud af mig:D hah alle mulige underlige små fristil raps

har fundet en underlig "kreativ impuls i mig".. der med sikkerhed forsvinder væk hvis jeg 'er bedøvet for meget hele tiden' - arghh jeg sidder og snakker over mig - hvis jeg kommer til at forstå noget af det her lidt bedre.. må jeg prøve at sætte andre ord på en anden dag.. ellers sidder jeg bare og forsøger at "male" et forståeligt billede..
hvis jeg sådan "forsøger" for meget på et eller andet her i verden.. whetever det så er jeg gerne vil udrette.. ja så fucker det sku tit op hvis jeg prøver for meget.. lader jeg bare sådan mere eller mindre 'tingende' ske rundt om mig.. ja så kommer ALT bare til mig som jeg ønsker det.. gamle venner for det bedre medsigselv rundt om mig.. min smil på læben vokser og vokser - for hver tilfældig pige på gaden der smiler og kigger begærligt på mig.. hvis jeg f.eks hehehe - forsøger at scorer tøsen.. sker det næppe - stoppe jeg "med at prøve for meget" ja så kommer det bare til mig over alle bjerge.. det vildt underligt det her jeg går igennem lige nu.. men godtnok også fedt..
jeg prøver at sætte lidt flere ord på det en anden dag.. og så vil jeg sætte mig ned nu og skrive ET ORDENLIGT LÆS LORT til resten af den her gale verden der så småt falder sammen omkring os... som jeg ser det lige nu..
kan også være det er sådan en "pendul effekt" - hvor hele vores lille "system af pengemasker" løber løbsk og vi kommer lidt tilbage til "junglen igen" jeg aner det virkelig ikke

eneste jeg ved er at jeg føler mig godtnok skær hvis jeg virkelig sidder og krænger min sjæl ud her inde.. hehehe
hav en dejlig dag.. fuglene synger udenfor mit vindue, og jeg må ud og lege med dem.. kan næsten mærke foråret kærtegne mit underliv i skrivende stund

hold jer smukke i jeres eget kaos mine venner :=)
aaaaa'l be back:)