Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: thc eller ej
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
heY alle ærede Psy-medlemmer:D jeg er ved at uddanne mig gartner. og er komet i besiddelse af nogle hamp frø. selvfølgelig er det industri planter de kommer fra eftersom det jo er et gartneri ;)
men når nu det bare er frø derfra er der så ikk noget med at de springer over og laver thc når man planter disse frø ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

"...springer over og laver thc..." :?: Jeg forstår sgu ikke dit spørgsmål. :P :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Dit spørgsmål er lidt mærkeligt formuleret.
Men en ting er sikkert, du får ikke noget ud af at ryge industrihamp, hvis det er det du har tænkt dig.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Frø, uanset om det er fra industri hamp eller fra den bedste skunk, indeholder ikke thc.

Dine frø kan blive til ganske flotte planter, men du vil aldrig kunne blive skæv af at ryge dem, med mindre du selvfølgelig ruller en joint på størrelse med en lygtepæl.

Industri hamp er på 0.3% THC og skal helst kun være på 0,2%.

Det vil iøvrigt stadig være ulovligt for dig at dyrke selvom det er industri hamp. Det kræver en special tilladelse.

[EDIT]
Efter at have gennemgransket bla. europa.eu og et par andre sider, har jeg fundet frem til nogle andre tal end jeg eller skrev i denne post.

Hvisse sorter industri hamp må indeholde op til 0.2% THC, de resterende sorter må kun indeholde langt MINDRE end 0.2%

Senest rettet af Optimus Crime 07 apr 2008 19:05, rettet i alt 1 gang.

Titel: sorry
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg undskylder lige for min utrolig dårlige fomulering af mit spørgsmål jeg så engang tuxen i et klip her på nettet, hvor han sagde at hvis man tog stiklinger fra industri hamp ville der komme thc i de stiklinger når de var vokset sig store. og så tænkte jeg på om det var det samme hvis jeg plantede nogle frø som kom fra nogle industri planter om så der ku komme thc i mine planter eller det også bare ville blive industri hamp ? håber det var lidt lettere forståeligt denne gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Du vil nok kunne få nogle THC holdige planter, men det vil tage dig et par generationers dyrkning.

Hvorfor ikke bare købe nogle ordentlige frø, du får THC holdige planter af? Det er lovligt at købe cannabis frø.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Du vil nok kunne få nogle THC holdige planter, men det vil tage dig et par generationers dyrkning.

Hvorfor ikke bare købe nogle ordentlige frø, du får THC holdige planter af? Det er lovligt at købe cannabis frø.

Okay. ja tror jeg også jeg gør nu jeg har fået bekræftet at det ville tage lang tid. ville bare være sikker da jeg kan få frøene på mit udd. sted gratis så ku jo være fedt hvis det ku lade sig gøre nemt og hurtigt. så ku jeg ha haft dem indtil jeg får købt mig det helt rigtige udstyr.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]