Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Fuck F´ere!
Medlem

var i byen med et par gode venner igår, jeg startede stille og roligt med nogen bajere fra kl 2 ca, fik vel en fire stykker inden jeg mødtes med mine homies kl 8. her fik vi fik godt fyldt på med spiritus, herefter går mig en ven ud for at købe et g amf og 2 f´ere, så gik vi op og drak lidt mere og går derefter mod byen ved 11-12 tiden, inden vi går ind deler mig og min ven amfen og tager det hele, så kommer vi ind på disko og får nogen øl osv
en time senere nupper vi en f´er hver, derfra er der et kæmpe hul i min hukommelse..

næste morgen vågner jeg ved siden af min kæreste og går så ud for at glo mig i spejlet, der er et kæmpe ar i min hage, hudafskrabninger på min kind og et stort hul i min læbe, så tænker jeg bar WHAT THE FUCK!.
har så fået at vide at jeg blev hjulpet hjem af mini-krøl og lagt i seng,
det er første gang jeg har fået et blackout og det var squ lidt skræmmende og vil nu prøve at afhøre et par "vidner" for at klarlægge min færden,
men jeg har det helt fint nu, kan ik mærke smerter overhovedt og har ikk den der store nedtur som man plejer at få på speed.

foruden kan jeg for første gang sætte mig ind i en sang fra suspekt, der hedder "dagen efter"

Har lige ligget og sovet brandert ud
mit hoved dunker, har det som om jeg har kraniebrud
der render blod ned på min overlæbe fra en brækket tud
og min hukommelse fra i går er lige så stille bakket ud
jeg ser hærget ud med stumper af glasflasker i min højre bryst
flashbacks af pansere der råber af mig med en høj røst
yo, det min egen omvandrende hash psykose
ender sikkert med at tage mig selv og damehovedet i en plastik-pose
jeg lever mit liv som om jeg har 2 måneder tilbage at leve i
liv i Las Vegas teori plus en lille smule heroin
som ligner ham det stive svin på bænken i parken uden livsline
mine sidste toner blir spillet af en Psykedelisk violin
yo, jeg gået i selvsving kan ikke længere skrive rim
ey yo, jeg ved godt det en fucked tanke
men nogen gange får jeg lyst til at finde et reb og hænge mig i min loftslampe
siden jeg blev født har mit liv været en stor slåskamp
så for at glemme alt det negative drikker jeg mig pisse stiv
årsagen til at jeg ikke kan komme selvom min pik er stiv
jeg beretter om et pinligt liv
fuck det, et liv der altid ender op med et par indbrud som definitiv

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
OK hvorfor går du stik imod alle HR? Benzo+alkohol.... spænd lige hjelmen.

Men så går det så galt fordi man fucker rundt og laver lort i den......

Skriver noget andet senere hen, er alt for lsd-ramt til at kunne skrive nogetsomhelst

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Hvis du er altfor LSD ramt så lad være med at skriv altså..

Nu var jeg så den heldige vinder af at følge Morfmann hjem og jeg må erkende trods mange lignende episoder med folk på f´ere var den her sgu den værste!

Han var fuldstændig blank, kunne ikke stå på sine ben, havde talebesvær og reagerede utrolig langsomt. Flængen i hagen og læben skyldes han faldt forover og uden at ta fra med hands smadrede hovedet ned i asfalten..

Vi er begge enige om at f´ere er noget fucking lort, især blandet med alkohol. But still, jeg ser sgu tit folk "fyre den af " på f´ere og alkohol. Derfor tænker jeg om amfetaminen kan have spillet ind til hans seriøse Bad trip?? Eller er det bare mængden af alkohol?

Tak din gud for jeg fandt dig Morf :)

mini

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
nogen ting skal jo erfares, men alcohold og benzoér er aldrig en gode blaning .. og til det sidste bare fordi nogen kan er det ikke en betydening med andre kan.. vi reager jo forskelligt allesammen..

men for min erfaring vil jeg sige at benzo tåre er beder og holde i nogen omgivelse hvor det kan styres ..

kram

Titel:
Medlem

Psychomancer skrev:

Skriver noget andet senere hen, er alt for lsd-ramt til at kunne skrive nogetsomhelst

ved godt at det ikke var noget som helst med HR at gøre overhovedet,, men er glad for at jeg ikk kom mere tilskade, men altså helt ærligt, man lærer squ bedst hvis man har brændt nallerne en gang , gider ikk at tage det lort nogensinde ingen, gider heller ikk at drikke mere li forløbig
men okay, jeg fik squ lært lektien må jeg sige og jeg kan vel kun fraråde mennesker som har planer om at tage det der, men tror squ de fleste der har flirtet med knark har prøvet at få et bad-trip

men hvis i bar vil svine mig til så værsgo, det rører mig ikk, kendr squ mig selv og mit sind, og takket være psy.dk og hele HR teorien har hjulpet mig rigtig meget, og har altid haft det i hovedet når jeg skulle indtage noget, og er evig taknemmelig for at der er folk som mini, har overskud og lyst til at hjælpe en når man ikke tænker helt klart

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Morfman skrev:
Psychomancer skrev:

ved godt at det ikke var noget som helst med HR at gøre overhovedet,, men er glad for at jeg ikk kom mere tilskade, men altså helt ærligt, man lærer squ bedst hvis man har brændt nallerne en gang , gider ikk at tage det lort nogensinde ingen, gider heller ikk at drikke mere li forløbig
men okay, jeg fik squ lært lektien må jeg sige og jeg kan vel kun fraråde mennesker som har planer om at tage det der, men tror squ de fleste der har flirtet med knark har prøvet at få et bad-trip

men hvis i bar vil svine mig til så værsgo, det rører mig ikk, kendr squ mig selv og mit sind, og takket være psy.dk og hele HR teorien har hjulpet mig rigtig meget, og har altid haft det i hovedet når jeg skulle indtage noget, og er evig taknemmelig for at der er folk som mini, har overskud og lyst til at hjælpe en når man ikke tænker helt klart

Så ved du nu, at du ikke skal kombinere benzodiazepiner og alkohol, som er en meget dårlig kombination.
Og btw, så er det ikke et decideret bad-trip, du fik.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gæst...

Hvad fuck ved du om det? Hvad er så et decideret bad trip?

Og ikke for at flippe ud, men du var sgu ikke rigtig tilstede så det er forholdsvis svært for dig at sige er det ik?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvad er "f'ere"?

Ellers lyder det som en ret voldsom aften!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
For mig lyder det også mere som hukommelsestab end et badtrip..

And> Flunitrazepam

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Mini-krøl skrev:
Gæst...

Hvad fuck ved du om det? Hvad er så et decideret bad trip?

Og ikke for at flippe ud, men du var sgu ikke rigtig tilstede så det er forholdsvis svært for dig at sige er det ik?

Ordet et "trip" er blevet misbrugt længe. Som jeg også tidligere har skrevet, synes jeg det mister al betydning hvis man begynder at bruge det i flæng om alle former for modificeret bevidsthedstilstand, istedet for at reservere det til tilstande induceret af psykedeliske stoffer. Og hverken alkohol eller benzodiazepiner er altså psykedeliske stoffer, basta. De kan give en på alle måder grim tilstand, men jeg tror sgu ikke på at det har meget med et bad trip at gøre.
Morfman> Grim historie, håber du har lært din lektie en gang for alle, og ellers har det OK idag.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Her har du dit svar Mini krøl. - Og lad så venligst være med at bande!

Definitionen på et badtrip (Taget fra Psychedelias wiki: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Bad_trip) :

Citat:
Bad trip
Fra HR Wiki, den frie encyklopædi

Et "bad trip" er på dansk et "dårligt trip." "Dårligt" skal forstås i betydningen "ubehageligt." Under et vellykket og godt trip på et psykedelisk stof oplever brugeren ofte en kraftig lykkefølelse, samhørighed med sin omverden, stor indre ro og en opfattelse af, at livet er meget betydningsfuldt og giver stor mening. Et bad trip er den stik modsatte oplevelse, hvor brugeren kan blive meget ulykkelig og føle, at intet giver mening (hvilket skal opfattes helt bogstaveligt, eftersom sanserne under et trip kan være så forvrængede, at man ikke kan finde hoved og hale i virkeligheden). Samtidig kan brugeren riskiere at se skræmmende syner og kan til og med (i en periode under trippet) miste al viden om, hvem han/hun er, hvilket kan være en meget ubehagelig oplevelse (se også ego-død).

Et bad trip opstår ofte pga. dårlig set og setting men kan også opstå spontant pga. uforløste følelser, som dukker op fra underbevidstheden. Mange "trippere" (og psykoterapeuter) anser dog bad trips for at være meget gavnlige, eftersom de kan give forløsning for de følelsesmæssige barrierer og dermed føre til et bedre mentalt helbred. Af samme grund kan det være en god ide at gennemføre og "dykke ind" i sine bad trips, for at finde ud af, hvad de kommer af.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

jeg vil selv mene at jeg har haft et voldsomt bad trip/sindstilstand, græd, humørsvingninger ud i ekstremerne og jeg har vel sikkert ikke engang vidst hvor jeg var henne, udover det er jeg er rigtig rigtig sur over jeg ikk kan huske noget som helst af selve trippet, så jeg efter-analysere hændelsen, og derfor sidder jeg idag har ingen eftereffekter af det, udover en flækket hage + læbe og div, hudafskrabninger, fik også at vide at min kammerat som også havde taget den f´er at han havde haft det skide fedt og drukket og festet hele natten til kl 5-6 stykker,
skal li høre ham ad engang og se om jeg kan få fler brudstykker med

men tak for svarene og jeg har det squ fint nok idag og er glad for jeg slap igennem i live og uden mentale men.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Alright.. jeg bøjer mig for flertallet. Kan godt være at definitionen på et Bad trip er inkluderet psykedeliske stoffer, men det overbeviser mig desværre ikke mere ved at linke til wikipedia. Det er, og har aldrig været, en videre pålidelig kilde for mig.

Men okay, så var det ikke et bad trip. Så var det en bad: happening/aften/tur-på-stoffer/fredag og hvad man nu ellers kan finde på

mini

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mini-krøl skrev:
Alright.. jeg bøjer mig for flertallet. Kan godt være at definitionen på et Bad trip er inkluderet psykedeliske stoffer, men det overbeviser mig desværre ikke mere ved at linke til wikipedia. Det er, og har aldrig været, en videre pålidelig kilde for mig.

Men okay, så var det ikke et bad trip. Så var det en bad: happening/aften/tur-på-stoffer/fredag og hvad man nu ellers kan finde på
mini

Whatever rocks your boat, men et badtrip var det ihvertfald ikke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

And skrev:
Hvad er "f'ere"?

Ville jeg også gerne vide

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nastyinc skrev:
And skrev:
Hvad er "f'ere"?

Ville jeg også gerne vide

Se højere i tråden:
Møgsvin skrev:
And> Flunitrazepam

Rohypnol, Ronal.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Nastyinc: Åben øjnene!

And skrev:
Hvad er "f'ere"?

Møgsvinn skrev:

And> Flunitrazepam

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Mini-krøl skrev:
Hvis du er altfor LSD ramt så lad være med at skriv altså..

Hvorfor skal Psychomancer lade være med at skrive når det han siger er rigtig nok.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gad vide om det er gået op for morfmann at man ikke skal blande benzo´er med alkohol?? I wonder...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det der citat fanny har, der henviser til, at en ego-dødsoplevelse er skræmmende er jeg ret uenig i. Hvad der kaldes en ego-dødsoplevelse er sådan som jeg har erfaret og læst i diverse tekster fra øst vest nord og syd en enormt smuk oplevelse, hvis udgangspunkt er skræmmende da man kan klinge til sit ego. Men giver man slip og lader sig udslette er oplevelsen da smuk. Jeg ved ikke helt om citatet mener, at ego død er så skræmmende som det giver udtryk for..Men det bør i så fald rettes så det kommer tydeligere frem. Og så burde en eller anden, anden en mig selv, lige skrive om ego-død. CUMON!!!!

On topic.
Lad være med at lamme dig knægt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]