Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Halugenlampe skrev:
iøvrigt... dødelig dosis for Dex ligger på ca. 25 mg/kg. 10 piller = 300 mg. Hvis drengen døde af Dex så kan han kun have vejet 10-15 kg. Historien burde i dette lys vinkles noget anderledes. Noget med sløsede forældre som efterlader medicin indenfor rækkevidde fra kravlegården.

Hvis han har været en af de 7% med dårligt fungerende CYP2D6, kan det vel i teorien lade sig gøre. Det lyder dog for mig særdeles usandsynligt at der ikke har været noget andet blandet i.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Puha hvor kan jeg dog græmme mig i evigheder over tv2tempæls usle forsøg på at lege moralske overmennesker. Hvis nu bare de ku gøre det uden at komme til at lyde snotdumme overfor folk der i modsætning til dem selv har bare to brikker at rykke rundt med.

De får dexoer til at lyde som noget euforisk som MDMA og samtidigt visuelt som LSD. Én ting er at det er løgn, for det andet skal det da nok få enhver lille teenager med narkotiske tendenser til at løbe på appoteket. Bare synd for den selv samme fejlinformerede teenager når de sidder i en 12 timers dexokoger med kvalme, opkast og vrangforestillinger.

Personligt er jeg pisse ligeglad med om stadset bliver receptpligtigt, vær så god og få det stads ned fra hylderne og børns fingre. Men FUUUCK hvor kan jeg dog blive pinlig på tv2s vejne over hvordan de gang på gang fejlinformerer danmarks befolkning. Og lur mig om ikke hr og fru småkage sidder hjemme foran fjernsynet og lapper det i sig. Det skal de nok!!

...undskyld hvis jeg kører i det samme som i allerede har skrevet, men det er tidligt, for mange posts til at læse igennem og for meget VREDE der sku ud...
8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Prometheus skrev:
Halugenlampe skrev:
iøvrigt... dødelig dosis for Dex ligger på ca. 25 mg/kg. 10 piller = 300 mg. Hvis drengen døde af Dex så kan han kun have vejet 10-15 kg. Historien burde i dette lys vinkles noget anderledes. Noget med sløsede forældre som efterlader medicin indenfor rækkevidde fra kravlegården.

Hvis han har været en af de 7% med dårligt fungerende CYP2D6, kan det vel i teorien lade sig gøre. Det lyder dog for mig særdeles usandsynligt at der ikke har været noget andet blandet i.

Kunne også være der var andet end DXM han havde taget. Evt alkohol, også.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Prometheus skrev:
Halugenlampe skrev:

Ja, det er også det meste sandsynlige. Men problemet er så bare, at de vælger at udelade andre oplysninger i programmet, så folk tænker, at 10 piller kan dræbe.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
FlæmMing skrev:
Prometheus skrev:
Halugenlampe skrev:

Ja, også hvad jeg mente. Se fremhævning.

Medlem

Så er det for sent folkens..

http://nyheder.dk.msn.com/nyheder.aspx? ... id=8094563

Det er nu receptpligtigt.. :roll:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
ja det vidste vi jo ville komme. men latterligt er det sku :x
De skulle bare have sat aldersgrænsen op til 18 år. for at kunne købe dem, er begænset hvor mange 18 årige der gider lege med hotepiller alligevevel, da de fleste begnder og kunne få fat på andre og mere spændene ting på det tidspunkt.

Men kan slet ikk' forstår hva der er fedt ved at tage til fest på dexofaner :?: Det må da virkelig være en fuck't fest :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Tja det gør ikke mig så meget, det var alligevel ikke et stof der var værd at samle på i min bog..

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Dikki skrev:
Tja det gør ikke mig så meget, det var alligevel ikke et stof der var værd at samle på i min bog..

Nej men de var fine til når man havde mild, tør hoste. og ikk andet :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Der findes altså meget andet hostemedicin som man ikke ikke kan blive blæst af. Jeg ville aldrig gå på apoteket for at købe hostepiller, mod tør hoste. Så hellere drikke noget varm te og beholde noget varmt tøj på.

Junior medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:

Jeg har aldrig prøvet Dex, og har aldrig haft lyst, men derfor vil jeg ikke bruge jernnæve taktikker til at fjerne folks friheder til at tage disse ting, og jeg er bestemt ikke tilfreds med når disse ting sker, det kun et spørgsmål om tid før pressen får fat i mine lovlige stoffer som jeg nyder godt af.

-Indlæg rettet af mod-

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Til dem af jer som virkelig savner DXM, er her en fremragende tråd med alle andre midler end DXM. http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=17716

Dedikeret medlem

Jeg gad nu heller se listen over personer det søger læge ved hoste? :? måske hvis den er helt gal, men så er det vist ikke DXM vi skal have fat i..

Udover det så sys jeg godt nok det var en tam udsendelse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puttes skrev:
Jeg gad nu heller se listen over personer det søger læge ved hoste? :? måske hvis den er helt gal, men så er det vist ikke DXM vi skal have fat i..

Udover det så sys jeg godt nok det var en tam udsendelse.

Det jeg huske bedst fra hele udsendelsen er da de snakker om dødsfald i forbindelse med DXM, hvor de siger at en ung mand havde taget heroin og en STOR dosis dexofaner.

Heroin har jo mange gange og i lang tid været dødsnarko no. 1 men her slår DXM dog hero dero :)

Titel: Re:
Junior medlem
Brugeravatar

dopamin skrev:
det kunne man da ikke holde ud at se mere end 5 minutter af, hende den medvirkende er helt utrolig uintelligent og uinspirende.

haha har gået på skole med hende man xD
hun er ikke kommet ud af 90'erne endnu.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Hvor mange af jer som har taget DXM har prøvet første plateau? Ikke ret mange formoder jeg. Som musikelsker var det for mig en stor oplevelse. Har prøvet det 2 gange. I højere doser har det nogle ret uheldige virkninger dagen derpå. Man er virkelig ramt, og det er ikke det værd IMO.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Har prøvet første plateau.
Meget lig med et par øl + en helt sindsyg musik eufori!
Jeg har aldrig fortået hvorfor første plateau ikke er/var hyppigere brugt, bl.a til diverse koncerter.

For mig oplevedes hver enkelt lyd 100% tydeligt, med en helt unik klang og følelse, samtidig med at min indlevelse styrkedes markant.

Medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
Hvor mange af jer som har taget DXM har prøvet første plateau? Ikke ret mange formoder jeg. Som musikelsker var det for mig en stor oplevelse. Har prøvet det 2 gange. I højere doser har det nogle ret uheldige virkninger dagen derpå. Man er virkelig ramt, og det er ikke det værd IMO.

Jeg har spiste 10 stk for ikke så længe siden og så land of dead, der havde jeg også røget bong, det var sku en syret oplevelse. Fik hvis aldrig set den færdig hehe. Men det var vel også nærmere plateu 2. ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]