kemal skrev:
Lala skrev:
Haha i er jo gået helt skævt på hinanden..
Wist mener selvfølgelig den "plastik" der er omkring.. hæng mig ikke op på hvad det hedder/er ..

Ved godt det er det som der sidder omkring hashen, og ikke indeni.
Det hedder cellofan. Men bare fordi der har været cellofan om hashen, er det da ikke ens betydende med at det er noget godt røg?
EDIT: Selvom hashen har været pakket ind i cellofan, har jeg da fået lige fra standard til rød libanon mm. Jeg kan ikke se hvordan dette på nogen måde skulle kategorise et kvalitets produkt!
aaah... nu forstår jeg, haha! (er heller ikke så blæst længere

). jeg kan strække mig til at sige det er positivt at finde cellofan steder rundt omkring på klumpen i og med at det betyder hashen er blevet opbevaret snavs- og måske endda iltfrit, hvilket er positivt begge dele.
det mindsker også sandsynligheden for at "ens egen" pusher har pillet ved renheden af tjalden, eftersom det nok ville kræve - eller virke logisk - at pusheren så ville have fjernet cellofanen først.
det betyder dog ikke at hashen ikke kan være blevet inficeret allerede tidligere af "fabrikanten" eller at hashen ikke har ligget hos pusheren længe. i guder hvor har jeg dog ofte fundet skidt og bæ i standard og påstået 'semi' - også i cellofan-pakket tjald.