Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Jeg er også lige blevet færdig med det og ja den blev nemt rent. Jeg synes dog ikke hash gjorde som jeg havde forventet for det blev fuldstændig opløst i vandet og så bundfældede det dengang det blev kold men det kan også være fordi det er så ekstremt ringe standart. Men slut resultatet ser ud til at være meget bedre end det jeg startede med og der var også en hel del mindre.

Nogle tricks til at gøre det helt tørt for synes stadig at det er lidt fugtigt selvom det har været under hårdt pres flere gange.

Lige nu ligger det pakket ind i et stykke køkkenrulle og så i pres inde i en ordbog der ligger under et hjørne af min sofa :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Standard og lign. kvaliteter vil have meget bedre af en iso-rensning eller tilsvarende da indholdet hovedsageligt består af plantesmulder, hvilket ikke er opløseligt i vandet. Dvs. du kun vasker indholdet af parafin/bivoks ud, men ikke det ikke-virkende smulder

Til bedre kvaliteter hash er denne metode fin hvis der er blandet noget i til at binde en del trichomes og en vis del smulder sammen.

En isorensning er dog imo altid at foretrække, det kan blandes op med lidt tobak eller hvad man nu lyster. Eller ryges rent

Okay jamen jeg får vel et bedre iso-udtræk nu når jeg også har renset det på den her måde også :lol: Ved dog intet om den anden metode da jeg ikke troede at jeg nogensinde ville få brug for det, så det skal jeg lige have læst op på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]