Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: år 2012
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
http://www.crystallotus.com/TheTransition/026.htm

tror selv på det der, måske mest fordi det ku være ret nice :D

Site Webmaster
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
http://www.crystallotus.com/TheTransition/026.htm

Sjældent har set så mange flotte fagord brugt uden sammenhæng.

Sjældent har jeg set så mange videnskabelig 'fakta' uden noget som helst til at bakke det op.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

perhaps, men man ka heller ik afvise noget før man har en række modbeviser :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Confusion skrev:
perhaps, men man ka heller ik afvise noget før man har en række modbeviser

Carl Sagan skrev:
Extraordinary claims demand extraordinary proof.
Det er ikke nødvendigt at modbevise enhver farfetched og dårligt underbygget teori, hvis den er så dårligt underbygget at der ikke er noget reélt at modbevise.
Og come on, er der ikke en alarmklokke eller 10 der ringer når du på den hjemmeside du henviser til kan læse at
Citat:
In 1992 Scientists around the globe predicted that the encounter would occur within months to a year. A particular source of Pleiadian extraterrestrials indicated that it would not occur until just after 2010 and that it was difficult to predict since the belt was oscillating randomly.

Det ville da være en fest hvis der skete noget i retning af global transcendens i 2012, og jeg skal da slet ikke være den der afviser muligheden - men jeg kræver sgu bedre kildehenvisninger end nogen shady udtalelser fra rumvæsener fra Plejaderne før jeg køber den.

Site Webmaster
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
perhaps, men man ka heller ik afvise noget før man har en række modbeviser :)

Så du vil heller ikke afvise at jeg har skabt universet sidste torsdag? For det har jeg.

Bevisbyrden ligger på den der kommer med påstanden.

Jeg fandt lige en side der beskriver plejadernes og deres kultur;
Citat:
Their hands are very similar to ours but finer and more flexibly articulated. They have fine skin on their hands. All Pleiadians have small gardens and work them with their own hands. It is a part of maintaining contact with their Creation.

Citat:
Although the Pleiadians appear very healthy by our standards, they are affected by our atmosphere. Not enough that they have to use environmental suits but they do have sinus problems from prolonged exposure in our air.

Citat:
They each work two hours per day in their factories - mostly overseeing automated machines and robots. They are all educated in a great many sciences. The Pleiadians go to school until they are in their 70s. In 10 years of school they reach an educational level equivalent to a 25 year old college graduate here. Everyone must be thoroughly familiar with 12 to 20 professions.

http://ufo.whipnet.org/alien.races/lyrian/index2.html

Her er en af dem, ham her hedder Ptaah
Billede

Og det er alt sammen noget de ved. Der er nemlig en der har kontakt til dem;
Billy Meier. Men det er kun ham der må snakke til dem eller se dem. Men så får han til gengæld osse lov at besøge deres baser, som de har rigtig mange af i Schweiz iflg den her side: http://www.crystalinks.com/billy_meier.html

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Det lyder noget søgt. Ikke underligt, at der kun er én der må have kontakt til dem. Han er vel bare en skitzofren gut, der kan overtale forskellige dumbasses, det er hvertfald min teori. Ligesom en sekt, faktisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Whoa!!!!

Tusind tak for de laekre links, Jugg!!
Endelig er jeg overbevist. Laekker og spaendende laesning!
Keep 'em comin'.

Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Som jeg forstår det handler det om at polerne vil skifte eller fordreje sig i 2012 fordi, der vil den tolvte planet i solsystemet, kaldet nibiru eller planet x's, bane være på kollisionskurs med jorden. hvis den ikke rammer vil dens bane køre således at planeten vil være imellem jorden og solen, hvilket så vil fucke jorden op i en hvis grad.. lortet sker hver 36000 år og man mener sagtens det kan forskyde og flytte polerne.. søg lidt inde på youtube under planetens navn og årstal så finder man en del.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Den 12. planet??? "Planet X" findes ikke, og hvis den gjorde ville den være den 10.
Desuden er det ikke jordens poler men solens der vendes om i 2012.
Desuden skal man ikke tro på alt hvad man ser på youtube.

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
http://thefutureofourworld.ytmnd.com/ <- det er hvad jeg tro på.

Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
youtube er da en mega solid og ærlig kilde :wink: ej, men har hørt lidt om det før osv. så ville da lige høre om jeg skulle begynde at pakke mine ting og så gøre klar til at kradse af der i 2012.. men du siger det er solens poler? hvilken effekt har det på jorden, og hvorfor skifter de?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hold så kæft alle sammen.
Der sker ikke en skid i år 2012.. Udover at vi alle bliver oplyst af Pleiadierne.
Og denne debat er allerede blevet imbecilified.

Kys og kram.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

julemix skrev:
youtube er da en mega solid og ærlig kilde :wink: ej, men har hørt lidt om det før osv. så ville da lige høre om jeg skulle begynde at pakke mine ting og så gøre klar til at kradse af der i 2012.. men du siger det er solens poler? hvilken effekt har det på jorden, og hvorfor skifter de?

Det har ingen effekt på jorden udover at det kan forstyrre sattelitkommunikation. Jeg ved ikke hvorfor det sker, men det sker hvert 11. år.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lol :lol:

ska lige siges at det link jeg smed ik på nogen måde var smidt som bevis på noget, var bare nemmere at smide det link end til at skrive en masse selv om det emne :D

har læst en masse mange forskellige steder og set nogle forelæsninger omhandlende det "photon" bælte og smed så bare lige den pæne side der jeg havde ved hånden :)

men som sagt så er det tror jeg mest på, nok fordi det ku være nice :D

udover det har jeg os' set meget om nibiru (planet x) og synes os' det lyder interresant..
det med med at den sku være den 12. planet er fordi at de talte månen med og den planet som blev smadret af nibiru som er vors astoride bælte nu, som hedder tiamat.. ;)

Relativistisk båthorn

Jugg skrev:
Bevisbyrden ligger på den der kommer med påstanden.

:lol: :lol: :lol: (irak og guantanamo og terror-lovene)

"You are guilty until proven innocent", ifølge nutidig rets-logik.

glem ikke det jugg, hvis ikke du ka' bevise du ikke lavede universet i torsdags, så ved vi du gjorde det!!! :twisted:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hehe okay hvad sker der for folket. Man kan ikke modbevise noget man ikke kan bevise så hvad kan det bruges til? Det er ligesom hvis jeg nu kommer her og claimer at min pik er større end jeres... Men i det mindste kan jeg sende jer et billede, så hvad kan i andet end bare at slynge noget ud?

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Livet er en lang løgn, who gives a fuck hvis den stopper i år 2012..

Nåååe ja, det var noget med at alle computerne heller ikke ville virke når vi skiftede fra 1999 til 2000. Det gamle lort som står over i hjørnet fra starten af 90érne, den virker da stadig?
Tror efterhånden at de der "syre-hippierne og newage mennesker" skal til at spænde hjælmen lidt, og slappe af med deres knark misbrug.

Astral han har da noget at sige om det her! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror det er alle år 2000-fjolserne der er i gang igen fordi de har en masse dåsemad der er ved at blive for gammelt...

Titel: Re:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
They're almost here now...

http://www.msnbc.msn.com/id/23844529/

Jeg vil hermed gerne være den første til at byde det cephalopode overherredømme velkommen i denne dimension. -Må i mæske Jer i kødet fra mine artsfæller og må deres ynkelige sjæle aldrig slukke Jeres tørst!

Iä Azathoth!
Iä Shub-Niggurath!
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Iä Iä Cthulhu fhtagn!

http://en.wikipedia.org/wiki/Bloop

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]