Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 18:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Citat:
20:50 Station 2
Kriminalmagasin.
Stoffet methamfetamin - også kaldet ice eller crystal - er det mest udbredte hårde stof i USA. Det bruges både af de unge som partydrug og blandt de mest hårdkogte narkomaner. Methamfetamin er fem gange stærkere end amfetamin, og stoffet kan både fixes, sniffes og ryges.
I dag er det ikke så udbredt i Danmark, men politiet frygter, at tendensen bliver som i England - her er brugen af methamfetamin stærkt stigende. Methamfetamin er nemt at producere, og 'Station 2' har været en tur i Tjekkiet, hvor politiet hvert år finder hundredvis af hjemmelaboratorier

PS. Det er lige nu. Forventer ikke noget nyt fra TV2's hånd

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Skulle lige til at skrive det selv. Det handler også om "hashbillisten"

Edit:
Jeg vil da sige, at det er mere informerende end Dex.-sagen, og typisk station2-niveau. Ganske udemærket udsendelse indtil videre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den udsendelse var nu ikke allerværst, det undre mig dog lidt de ikke viser USA's problem med meth som skulle være så ekstremt, men måske det kommer til at være Danmarks nye heroin, hvem ved.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Portuz skrev:
Den udsendelse var nu ikke allerværst, det undre mig dog lidt de ikke viser USA's problem med meth som skulle være så ekstremt, men måske det kommer til at være Danmarks nye heroin, hvem ved.

Det gjorde de også, brugte meget materiale der også blev belyst i en Natural Geographic dokumentar om det.

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Synes også det var okay. Det var ikke nogen aber de havde fået til at kommentere det, som man ser i Praxis om Dexofan. Det var dog rimelig meget rip-off af National Geographics dokumentar, som And også er inde på.

Men blev dog noget chokeret, da han sagde 2500kr pr. gram... Men så er det vel slet heller ikke cuttet.
Forstod heller ikke helt - havde han kørt 6 dage uden søvn på en enkelt dose? Han må vel have redoseret? (har selv læst mig frem til, virkningen holder 8-12 timer).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Smiling Faces skrev:
Men blev dog noget chokeret, da han sagde 2500kr pr. gram... Men så er det vel slet heller ikke cuttet.
Forstod heller ikke helt - havde han kørt 6 dage uden søvn på en enkelt dose? Han må vel have redoseret? (har selv læst mig frem til, virkningen holder 8-12 timer).

Jeg så ikke udsendelsen, men kan da oplyse at 2500,- lyder ekstremt dyrt i mine ører. Halvdelen ville imo være en rimelig pris hvis det er helt rent...

Og det virker i ca. 20 timer, er min erfaring.

Medlem

har også set om en gut der var i Iran. det handlede ikk specifikt om stoffer mere om Iran.
anyway snakkede de med en taxa-driver som havde været på den der og prisen i Iran var på
500 dollars pr. G. og det er satme mange penge dernede.
så vil nok mene hvis prisen er så høj så kan det ikke helt konkurre med hero endnu

Medlem

Geografisk sted: ja
Måske er der ekstrem straf på det..
De kan jo godt lide doedstraf i Iran.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hmm nogle der ved hvornår den kommer som podcast?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]