I en tidligere artikkel om samme sag står følgende, hvor jeg især ligger mærke til ordene "er blevet undersøgt retskemisk", hvilket jeg antager, at indebærer en blodprøve.
Citat:
Ung mand bedøvede voldtægtsoffer
16-07-07: 13:26 | af: rimd
Københavns Politi har tiltalt en 18-årig mand for at have bedøvet og voldtaget jævnaldrende kvinde under en bytur i København. Fænomenet har fået navnet drugrape.
Selv om der jævnligt kommer fra forklaringer fra unge kvinder om, at de er blevet bedøvet, før nogle forgreb sig på dem, er det relativt sjældent, at der rejses tiltale i nogle af sagerne. Men den unge kvinde er blevet undersøgt retskemisk, og resultatet støtter altså politiets mistanke om, at hun blev bedøvet, da hun var i byen få dage før juleaften sidste år.
Det skulle angiveligt være stoffet flunitrazepam, som gerningsmanden brugte til at slå sit offer ud med. Det er et sovemiddel, der blandt andet bruges til behandling for søvnløshed. Stoffet blev tilsyneladende blandet i en drink med vodka og cola.
Selve voldtægten skulle være sket bagefter i en lejlighed i Sydhavnen.
Taget fra
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.p ... 92654.htmlDu har ret i at den med oprøret mod staten rammer ved siden af det skriver du ikke.
Citat Jugg:
Jeg har noget imod den slags sager fordi vi mange gange har set folk i udlandet blive dømt på et utroligt tyndt grundlag, for disse drugrapes, og det ønsker jeg ikke skal komme til danmark.
Er det noget du har en faktuel viden om eller er det din egen meníng?