En kammerat og nogle af hans bekendte, har weekend efter weekend stillet drinks fra sig og holdt øje med dem på afstand, i håb om at nogle skulle give dem gratis narko. Desværre har de aldrig haft heldet med sig.

Jeg syntes efter hånden at man hører mere og mere til NARKO-problematikken (narko-kage, narko-perler, heste-narko osv), og jeg syntes det er så sørgeligt at staten direkte modarbejder psychedelia's, som alle andre fornuftige forbrugeres oprigtige HR-kampagner.
Et spørgsmål jeg har funderet over i et længere stykke tid (undskyld offtopic, fra dette fordømte emne), men:
Har en bruger her fra psychedelia nogensinde haft kontakt til nogle af disse som opblæser kampagner som narko-i-drinken, narko dræber dig, narko gør dig til junkie eller dræber dig, users are losers osv? og i en venlig samtale sat personen ind i hvordan en rigtig kampagne
burde være?
Og hvis I,
kære journalister,
flittige Henrik Rindom og andre brugere der er mere knyttet til det "borgerlige samfund", så tit læser om psychedelias principper i forbindelse med HR og indtagelse af narko, hvorfor har I så ikke skrevet artiklen som vil redde unges liv? Hvorfor,
Henrik Rindom, har du ikke selv taget hånd om dette? Er det fordi at du tjener på misbrugerne? (dine medmennesker lidelse?) Som medierne gør?
En artikel om den fornuftige brug af narko, burde gå over i historien som noget revolutionært, og burde smitte af på resten af landets medier. Så det er da direkte idioti, at ikke bare én journalist har set denne chance for at dominere de danske medier og opnå status som den ultimative-narko-artikel-konge. Hædret med narko-salver..