Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 01:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Er der nogen der har prøvet at få et trip på meph og blevet liderlig i op til 10 timer..?

det har jeg prøvet, det foregår sådan at man kan holde ud og være i sin krop, men alligevel ikke.. noget helt vildt underligt noget hvis i kan følge mig..:/

jeg har været i seng med en pige som var mindre køn, det var det bedste trip/sex jeg nogen sinde har haft i hele mit liv..!

der er ikke noget af det der slår sådan et godt trip/sex..:D under samlegen, der var det SOM OM jeg kom hele tiden, men holdte så i en time til en halvanden.. så kan man også lige ryge sig et ordentlig stor bong hoved når man er færdig.. sætte sig i sofaen eller ligger sig ned i 10min tids, og stå op og gå igang igen, og ligge sig til at sove efter en omgang mere..:D det er det bedste..;) i burde prøve det..;):P

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Start lige med at læse denne her Mephedrone Advarsel

Og så kan du ikke rigtig trippe på en stimulans ;)

Svar med citat  
Medlem

Lad nu det Mephedron ligge.. Som Portuz også skriver så læs lige den advarsel der..
Hold dig væk fra det shit.

Der har på psy været et meget positivt hype omkring meph.. Lad det nu ligge.. Please..

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Der er vel ikke noget i vejen for at han tager det, hvis han gør det på et fornuftigt plan. Jeg kan ikke se hvorfor så mange er berøringsangste overfor mephedron. Jeg har ikke selv taget det og anerkender at det er stærkt vanedannende, men jeg mener stadig man bør have valget, hvis man mener at man er i stand til at styre sit forbrug.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
FOrnuftigt plan??? Mephedrone er en helvedes opfindelse i samme stil som PMA og DOI - hold dog op med de skodstimulanser.

Sex i mange timer, amfetamin og hash.

Svar med citat  
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Endnu en røg på hospitalet i går pga. mephedron. Fra fredag til søndag-binge og af sted med ambulancen.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Minimal skrev:
Endnu en røg på hospitalet i går pga. mephedron. Fra fredag til søndag-binge og af sted med ambulancen.

Var det kun pga. mephedron, eller havde han indtaget andet?

Svar med citat  
In our memories
Brugeravatar

Cooker skrev:
Minimal skrev:

Hun havde kun taget mephedron.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hold jer nu fra det lort og tag noget som i kender. Man kender jo ikke bivirkningerene endnu, det er fuldstændig sindsygt at proppe det lort i hovedet !

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Minimal skrev:
Cooker skrev:
Minimal skrev:

Hun havde kun taget mephedron.

Føj for helvede..
Ved du noget om doseringer, udover det selvfølgelig ikke er skide smart at køre fredag-søndag på et RC. (Ikke på nogle stoffer, vel)

Svar med citat  
In our memories
Brugeravatar

Cooker skrev:
Føj for helvede..
Ved du noget om doseringer, udover det selvfølgelig ikke er skide smart at køre fredag-søndag på et RC. (Ikke på nogle stoffer, vel)

Så vidt jeg ved, har hun kun kørt "almindelige" (approx. 100-150 mg) streger hele vejen igennem, og det var ikke blandt de største, der blev indtaget. Alle mulige andre faktorer som den enorme temperatur i stuen samt væskemangel har garanteret også haft en indvirkning, men jeg synes generelt, at mange folk oplever nogle ret heftige effekter af mephedron, ekstreme svedeture, udslæt, blod forsvinder fra hænder og fødder og så videre... Efter et par dages binge kan det være ret slemt for nogle.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Arme stakkel.. :(

På den ene side ka' man sige at det er selvskyldt da det ikke er fornuftigt at køre en hel weekend, på nogensomhelst stimulans. På den anden side har hun sikkert ikke haft nogen idé om hvad det indebærer at tage mephedron, den eneste info har vel sagtens været dosering og så bare derudaf (Ligesom alle de gange på amf/mdma)
Det vidner imo om at folk har lidt svært ved / modvilje til, at informere sagligt og objektivt om de hersens nye stimulanser, syntes sgu at det er superærgeligt!

Og ja mht. sex så er der andre mere sikre stoffer som vel nok skulle kunne skabe en ligesåstor eufori som ovenfor beskrevet.. Det ka' jeg da ihvertfald skrive under på!

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Portuz skrev:
Start lige med at læse denne her

Og så kan du ikke rigtig trippe på en stimulans ;)

Sluder, mephedrone er nok en af de nemmeste stimulanser at køre "suicide hazard" trips på.

Svar med citat  
Medlem

Minimal skrev:

Findes der eventuelt en artikel om det eller en anden kilde ? Jeg er også meget interesseret i at høre nærmere om det.

Svar med citat  
In our memories
Brugeravatar

Audhumla skrev:
Minimal skrev:

Findes der eventuelt en artikel om det eller en anden kilde ? Jeg er også meget interesseret i at høre nærmere om det.

Jeg tror faktisk ikke, at det står nogen steder. Har ikke læst en eneste artikel om mephedron, selvom der bare i mit område er flere, der er kommet galt af sted. Men jeg kan da sige så meget, at når det sker, så hyperventilerer folk kraftigt, sveder abnormt meget, faretruende høj puls og har det meget dårligt.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Minimal skrev:
Audhumla skrev:
Minimal skrev:

Jeg tror faktisk ikke, at det står nogen steder. Har ikke læst en eneste artikel om mephedron, selvom der bare i mit område er flere, der er kommet galt af sted. Men jeg kan da sige så meget, at når det sker, så hyperventilerer folk kraftigt, sveder abnormt meget, faretruende høj puls og har det meget dårligt.

Hej minimal
Har du mulighed for måske at viderebringe nogen flere informationer fra hospitalet her på siden? Altså hvilke symptomer hun har udvist, hvordan de har behandlet hende og om de har set nogen skader på organer osv.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Kan jeg godt fortælle dig jim fear, serotonin syndrome, overophedning. Hvis personen har indtaget stoffet en del over en længere periode kan der ske skader på leveren. Personens levertal vil være dårlige. Intet specielt ved behandlingen i forhold til så mange andre stimulanser. Hvad De fleste folk glemmer er at fleste stimulanser er skadelige for ens lever. Ens lever er stået af, lang tiden inden ens hjerne tager skade.

Mephedron er en kraftig stimulans godt oppe ved Methylamfetamin. Men folk ser på stoffet som om det var alm. amfetamin og indtager det herefter. Det er mangel på respekt overfor et stof på højde med "Meth klassen" som er problemet.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er det hvad du tror der er sket eller har du snakket med hospitalet?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Er det hvad du tror der er sket eller har du snakket med hospitalet?

Serotonin syndrome og overophedning, er 2 sandsynlige bud. Dårlige lever tal og Mephedron er blevet rapporteret blandt andet her på boardet. Kender en der røg ind på hospitalet efter en for stor dose DOI, hvor hospitalet ikke ville udskrive ham, fordi hans levertal var de samme som en alkoholiker, der har drukket i 30 år, mærkeligt når det er at han ikke drikker særlig meget.
Da jeg selv røg ind på den lukkede efter at have taget for meget LSD, var mine lever tal heller ikke alt for gode.

Kender andre eksempler med dårlige levertal, og ud fra hvor mange stoffer de har taget i tidens løb, kan jeg se en tendens med, at jo længere tid folk har taget stoffer desto, dårliger levertal. Der kan være en sandsynlighed for at det er noget helt 3. end alkohol eller stoffer. Jeg kender ikke nok tilfælde til at kunne afvise dette.

Alle de tilfælde med dårlige levertal jeg har set, har været med personer der tog stoffer hver anden uge eller oftere, over et par måneder.

Håber det kan bruges til noget.

Svar med citat  
Citat:
Håber det kan bruges til noget.

Det kan det jo ikke, medmindre du bakker dine påstande op med nogle beviser. Jeg har aldrig læst noget om, at LSD f.eks. sku være skadeligt for leveren. Jeg vil gerne se nogle rapporter, der viser, at LSD (eller nogle af de andre stoffer du nævner) er skadeligt for levereni væsentligt grad. Ud fra tilfældige historier fra hospitalet osv. kan man jo ikke konkludere så meget.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]