Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Er det noen her som IKKE sniffer kokain, spiser xtc hver helg?
Jeg får et inntrykk av at kokain og xtc i Danmark er like vanlig som det er for oss i Norge å fyre en fed?
Har dere gått i fellen med å innta alt samfunnet "legaliserer" av dop og underholdning? Rating på PSYCHEDELIAS hjemmeside, skyldes det Big Brother tv!???!
Har dere noe standpunkt bak all dopingen, eller skal alt bare være sjovt og party?
"wave your hands in the air like you just don`t care".
Blir dere bedre mennesker for dere selv og andre når dere inntar amfetaminlignende stoffer, eller spiller det ingen rolle?
Jeg har personlig ikke noe imot hverken kokain eller speed, men en god del av brukerne av slike stoffer, har en lei tendens til å bli helt hjernedøde, både intellektuellt og empatisk.
Er dere interessert i å hjelpe hele kloden frem mot en bedre tilstand, eller er dere mest opptatt av å tilfredstille dere selv?
Dette høres ut som generalisering av speed-elskere, men jeg er ikke så dum at jeg tror det gjelder alle, jeg ønsker bare en debatt om folks mål med å innta stoffer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg sniffer cola eller tager E en gang om måneden. Før i tiden sniffede jeg også speed, men så fandt jeg ud af at cola og E var meget federe. Jeg tager mest stofferne for nydelsens skyld, og det er da også for lækkert, når man er blæst/høj. Desuden er fordelen i forhold til alkohol, at man kan køre hele natten og langt ud på morgenen uden problemer. Det fedeste ved stofferne er at der ikke er nogen tømmermænd, som når man drikker. Godt nok kan man være udmattet og nede når stofferne ikke virker mere, men det kan sagtens ordnes med en joint eller to. =)

Det er rigtigt nok at folk bliver fucked up i hovedet af tage disse stoffer for meget. Man bliver sku psykopat af det, efter bare et årstid med misbrug. Jeg kender selv nogle stykker der har sniffet eller sniffer ALT for meget cola. Det er sindsygt når man ser de sniffer steger på op til et kvart gram, og bare stener bagefter. De er sku heller ikke så meget værd om morgenen når de kommer ned fra de 3gram eller deromkring som de har sniffet i løbet af natten. De har også en tendens til at blive voldelige af alt det cola, specielt når nedturen kommer bagefter.

Jeg syntes selv jeg bliver et bedre menneske mens jeg er på E. Jeg bliver mere glad, rar , flink, kærlig og åben på E.

Cola gir mig vildt meget selvtillid, nogen gange lidt storhedsvanvid. Desuden bliver jeg meget glad ,energisk og udadvendt af det, det er sku fedt at rende rundt og bare have styr på det hele.

Hash er det stof der er allermest udbredt herhjemme. Det er kun en lille del af befolkningen der tager hårde stoffer. Det kan godt være du har fået et lidt forkert billede af danskere generelt af at læse for meget herinde på boardet =).

Venlig hilsen
Fråder

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Jeg tager da ikke noget hver weekend. Hveranden måske. Men jeg vil prøve at gå over til Gurana og ephedra i stedet for cocain og amf.

Insane psychedelia user!

Jeg tar kun naturprodukter og holder mig fra alkohol og det har jeg det fint med, så får jeg ikke så meget mindblow.

Medlem

Jeg gør intet længere end at ryge fed engang imellem.... ved ikke lige hvor ofte men vel et par gange om måneden?

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg tager ingen stoffer hver weekend. Jeg tager forskellige hele tiden. Octave: det virker som om at du tror at verden bliver et bedre sted af at folk tager stoffer. Det virker også som om at det helst skal foregå på 'den rigtige' læs> din, måde. Det der med at man skal tage stoffer på den seriøse måde er fint nok, for selvfølgelig kan man bruge drugs som selvudvikling, men kan det ikke ligeså godt være i en sjov sammenhæng som at ligge i en isolationstank med 5 g svampe og ketamin i blodet? Man skal ikke fornægte hedonismen. Der er intet mere subversivt end at have det sjovt. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

OK, det er fint nok, men jeg synes nu stadigvæk at du taler lidt ned til os. Ser du, f.eks. går du ud fra at jeg IKKE har brugt stofferne på den måde som du gør. Men det har jeg faktisk i den 12-års periode mit brug af bevidsthedsudvidende stoffer har varet (medmindre vi tæller hash med, da det så er 18 år). Jeg har prøvet det hele, Groff, Leary's idéer, Wilson idéer, osv. Jeg ved at potentialet for personlig udvikling er stort HVIS DET ER DET MAN SØGER. Og det er det oftest ikke. Selvfølgelig påvirker drugs dig på måder du ikke lige opdager med det samme, men det er jo nærmest tilfældigt. Jeg siger bare at jeg kan ikke komme på en bedre grund for at tage stoffer end at det er sjovt. Personlig udvikling er en anden god grund, men ikke bedre end sjov.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
dankdawg hvor gammel er du [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Junior medlem

Jeg har IKKE noe imot at man tripper for å ha det sjovt, men etter 10 års interesse og inntak av svamper, har jeg (min erfaring, ikke regel), funnet ut at man kan oppnå mye ved å bruke svamper som et verktøy til en mere permanent trivsel.
Ved å variere set og setting, gå inn i en trip med en HENSIKT, det er utrolig spennende OG sjovt.
Folk jeg kjenner som tripper ofte og har en "party-attitude"(nå må dere ikke misforstå dette) til svamper og LSD, det er de som har et flakkende,nervøst blikk, ikke særlig mye selvinnsikt, og deres dårlige vaner fortsetter i samme spor,(jeg hever meg IKKE over noen,DET lærte jeg på svamper).
Jeg har bare oppdaget(gjenoppdaget) det fantastiske potensiale for personlighetsarbeid, som svamper kan gi oss.
Jeg er hekta på den "sjamanistiske"måten å forholde seg til hallusinogener på, fordi jeg har erfart at det er heftigere ,mere lærerikt,gir meg større "selvinnsikt" og det hjelper meg vekk fra konsum-søppel-party-gifaen-kulturen jeg er omgitt av.
Jeg har blitt trygg på det meste her i livet, takket være gode tripper der jeg er istand til å reflektere over det som skjer, noe en kveld på byen IKKE gjør.
Jeg har en sønn, noe som setter hallusinogen-inntak i en "større" sammenheng for meg.
Jeg ønsker å lære så mye som mulig av disse stoffene, slik at jeg har noe godt og velmenende å fortelle sønnen, når han blir eldre.
Tro meg, mange av deres attitude delte jeg også i mine 5 første trippeår, men etterhvert begynner svampene å virke inn på livet ditt UTEN at du tripper så mye.(vi vet INGENTING om hva svamper er, hva de gjør, og hvor alt ender)
Å tenke "litt seriøst" oppi all ekstasen, er å være litt føre var for det resten av livet har å by på.
Det viktigste er at du er ærlig med deg selv,og har et godt liv der du gjør det du vil,når du vil.

"alt er såre vel"

JEG TAGER STOFFER NÅR JEG HAR DEM OG HVIS DET ER TILFÆLDET AT JEG HAR DEM HELE TIDEN,JAEH SÅEH TAGER JEG DEM SQU HELE TIDEN..........

Psychedelia Gay Overlord

30

Junior medlem

"WHAT THE THINKER THINKS,THE PROVER PROVES"

Medlem

30 grow up man [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Analog: hvis du ikke har noget interessant at tilføje denne diskussion, hvorfor blander du dig så ikke udenom? Jeg diskuterer gerne med Octave Doctor der dog har nogle interessant meninger, men jeg er egentllig ligeglad med hvor umoden du (som jeg ikke ved hvem er) synes jeg er. Hold venligst op med at opføre dig som et fjols eller sig noget lidt mere spændende, kritisér mine holdninger eller et eller andet...det dér, er bare for tyndt. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

ok her kommer den.....
dank jeg syntes at du er (dum)(har set at man ikke må svine hinanden til)dine holdninger stinker langt væk..er det det du gerne ville hører(så du kan sidde og hidse dig lidt op over det også...du siger at du tager stoffer for sjov????
HVOR ER DET SJOVE I AT TAGE I BYEN FOR AT TÆSKE FOLK DER IKKE GJORT NOGET...
noget helt andet er at du gør så meget ud af at sige at alle flamer dig...du er sgu ikke meget bedre selv..til sidst et lille spørgsmål---har du mange venner eller har du også tæsket dem (fordi du er jo sååååå stor) [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] jeg vil ikke disse dig jeg syntes bare du er et fjols..jeg havde skudt dig til 10 men så er du fanme 30...som jeg sagde GROW UP,,,,,hmmm jeg kom til at tænke på din musik--->gangster rap går kun ud på at fortælle hvor sej man er og øhhhhh jeg tror du har taget skade...og inderst inde er der nok noget godt i dig men det gemmer du jo godt under din fuckt up facade.. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg troede godt nok også at du var en 14-15 år!
Men udover det så er gangster rap fed nok, men jeg høre det sq ikke for at blive "ond", jeg synes bare det lyder fedt...men intet slår nu noget godt ambient!!

Off topic!

/Loo

Psychedelia Gay Overlord

?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]