Jeg har IKKE noe imot at man tripper for å ha det sjovt, men etter 10 års interesse og inntak av svamper, har jeg (min erfaring, ikke regel), funnet ut at man kan oppnå mye ved å bruke svamper som et verktøy til en mere permanent trivsel. Ved å variere set og setting, gå inn i en trip med en HENSIKT, det er utrolig spennende OG sjovt. Folk jeg kjenner som tripper ofte og har en "party-attitude"(nå må dere ikke misforstå dette) til svamper og LSD, det er de som har et flakkende,nervøst blikk, ikke særlig mye selvinnsikt, og deres dårlige vaner fortsetter i samme spor,(jeg hever meg IKKE over noen,DET lærte jeg på svamper). Jeg har bare oppdaget(gjenoppdaget) det fantastiske potensiale for personlighetsarbeid, som svamper kan gi oss. Jeg er hekta på den "sjamanistiske"måten å forholde seg til hallusinogener på, fordi jeg har erfart at det er heftigere ,mere lærerikt,gir meg større "selvinnsikt" og det hjelper meg vekk fra konsum-søppel-party-gifaen-kulturen jeg er omgitt av. Jeg har blitt trygg på det meste her i livet, takket være gode tripper der jeg er istand til å reflektere over det som skjer, noe en kveld på byen IKKE gjør. Jeg har en sønn, noe som setter hallusinogen-inntak i en "større" sammenheng for meg. Jeg ønsker å lære så mye som mulig av disse stoffene, slik at jeg har noe godt og velmenende å fortelle sønnen, når han blir eldre. Tro meg, mange av deres attitude delte jeg også i mine 5 første trippeår, men etterhvert begynner svampene å virke inn på livet ditt UTEN at du tripper så mye.(vi vet INGENTING om hva svamper er, hva de gjør, og hvor alt ender) Å tenke "litt seriøst" oppi all ekstasen, er å være litt føre var for det resten av livet har å by på. Det viktigste er at du er ærlig med deg selv,og har et godt liv der du gjør det du vil,når du vil.
"alt er såre vel"
|