Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 13:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Cannabis drik
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Har søgt rundt på bordet, men har ikke kunne finde en tilsvarende tråd. Jeg søger en drik som indeholder cannabis, men hverken alkohol eller er opvarmet (som guldkakao f.eks.)

Er det muligt at fremstille en sådan drik?

Dedikeret medlem

http://dcfonline.dk/b/Bwana_s_K_kken__kogebog_.pdf

Du kan lave potchai.

Moderator
Brugeravatar

Dolphino skrev:
eller er opvarmet

Tror ikke pot chai smager så godt koldt, men man kan da f.eks. lave pot chai eller kakao og så køle det ned igen efter hashen er opløst i fedtet, men bakterier er bare noget der gror løs i mælkeprodukter der bliver nedkølet hjemme og så står. Er det fordi det skal være til at kunne tage med til fest eller lign?

Medlem
Brugeravatar

Ja det er præcis fordi jeg vil ha' det med til fest :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Det kan vel dels gøre ligemeget hvorvidt det smager godt, bare det virker :P

Moderator
Brugeravatar

Hmm.. Malkavian har lavet nogle kapsler hvor han har opløst noget nol/cannabis i specielt fedtstof uden vand og så på gellatine kapsler. Han har også lagt en opskrift på boardet, måske dét var noget? Det kan selvfølgelig stadig være et problem til en alkohol fest at smide nogle kapsler ned, hvis man i forvejen bliver set ned på, for at fyrer en fed. Men det heldige i denne sammenhæng er at der går noget tid før man får virkning, og derfor kan de sluges før man tager afsted.

Ellers kan en koncentreret cannabis tinktur måske være noget? så behøver du ikke indtage ret meget alkohol, og det kan blandes op i what ever.

Medlem

Forstår ikke helt problemet med cannabistinktur (se min signatur, i øvrigt). Du kan få alkoholmængden ned på en meget begrænset størrelse uden problemer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Her er hvad du skal bruge:

1/4 L fløde
1/2 L mælk
En teske vanille/-sukker
En teske kanel
2 spiseskeer honning
tjald

Varm fløden godt op i en lille gryde og tilsæt pulveriseret tjald. Varm godt igennem i 15min og sørg for at komme højt op med temperaturen. Stil fløden i køleskabet eller fryser derefter

Smelt honningen i mikro 10 sek og rør kanel og vanille ud i den. Tilsæt den kolde fløde og gennemrør til en homogen blanding
Hæld mælken i og rør godt rundt. Stil koldt og nyd med sugerør og evt. lidt frugt en varm sommerdag.

Mælk kan med fordel udelades og hele herligheden smides i isforme og puttes i fryseren for en optimal kold skævert :)

God sommer

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Mmmm får helt lyst til at gå ud i køkkenet og begynde med det samme. Det lyder som en god opskrift Xpert. Takker.

Mvh Mikkel

Medlem
Brugeravatar

Mmm lyder damn lækkert Xpert. Skal helt sikkert snart prøve den opskrift

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
ja hold da kæft Xpert.. den opskrift lyder super super nice skal jeg helt sikkert prøve!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ja, den lyder ganske lækker - men imo hører kanel kun til i chai og kanelsnegle:P

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
................

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:34, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Tak for det Xpert! Det skal der da helt sikkert brygges noget af til sommer 8)

Medlem

der er masser af mulig hedder så det er bare lige at sætte sig lidt ind i det og kigge sig omkring, på nette.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dolphino skrev:
Har søgt rundt på bordet, men har ikke kunne finde en tilsvarende tråd. Jeg søger en drik som indeholder cannabis, men hverken alkohol eller er opvarmet (som guldkakao f.eks.)

Du vil have det med til fest, men det må ikke være alkohol? Min første tanke er nok, at du bør vente med cannabis indtil du bliver gammel nok til at gå til fester, hvor alkohol er en naturlig del :P

Skal du absolut stene den til en fest, så er Malkavinol kapslerne det bedste bud af tre grunde:

1. Du får lavet et homogent produkt i alle kapslerne (hvis du følger opskriften jeg har lagt her i forummet), og du har muligheden for at teste produktet hjemme inden festen, så du ikke får overdoseret dig selv.

2. Det er meget diskret.

3. Jeg har regnet ud, at du bestemt ikke kommer til en fest med cannabisvenlige mennesker. Derfor er det godt at du medbringer din narko i en form, som ikke ved et uheld bliver indtaget af dine kammerater. Tænk om en spade finder din Guld-Cocio og bunder hele svinet - og nu har indtaget nok cannabis til de næste 48 timer? Så får du altså problemer (og det gør han også).

Moderator
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Dolphino skrev:

Du vil have det med til fest, men det må ikke være alkohol? Min første tanke er nok, at du bør vente med cannabis indtil du bliver gammel nok til at gå til fester, hvor alkohol er en naturlig del :P

Og din anden tanke var vel at Dolphino ikke ønskede at blande en rodet alkoholrus ind i sin skævert, der også af og til kan føre til opkast? :P

Medlem
Brugeravatar

Er bestemt gammel nok til at gå til fest hvor der indtages alkohol :)

Problemet er mere:
a) Ikke alle har accepteret cannabis som som et "acceptapelt" rusmiddel i min omgangskreds.
b) Vil (som BisMann også siger) ikke blande alkohol ind i min nydelige cannabisrus.

Medlem

Dolphino skrev:
Er bestemt gammel nok til at gå til fest hvor der indtages alkohol :)

Problemet er mere:
a) Ikke alle har accepteret cannabis som som et "acceptapelt" rusmiddel i min omgangskreds.
b) Vil (som BisMann også siger) ikke blande alkohol ind i min nydelige cannabisrus.

du ved godt du kan lave kold guld kakao ?

plus hvor lange har du tænkt dig at være til festen, en rus som er indtaget oralt virker i meget langtid så spis en kage lige inde du går ind til festen også vis det bliver en meget lang fest, så have en estra kage med. :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Kunne du ikke bare have nogen skole joints på dig, eller almindelige joints, og så lige stille dig udenfor eller gå en tur en gang i mellem.. Og så bare sidde med en cola oppe til festen..

Hvor svært kan det være?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]