Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey allesammens.
Dette er min første post på Psychedelia.dk, men jeg har læst forummet i 2 års tid nu.

Jeg er 21, har erfaring med tjald i næsten alle dets varianter og har 3 gange prøvet HBWR, lagde ud med en dose på 10 hvilket var lidt for meget (Mine lemmer fungerede ikke, og min mave fik det skidt) og så 2 gange mere med 8 frø hver gang. Mere behageligt dog stadig med et ordentligt bodyload jeg ikke bryder mig så meget om.

Jeg har altid haft interesse for hallucinogener, og har læst emnet godt igennem. Andre stoffer som Coke og E er jeg blevet tilbudt ved flere lejligheder. Det er dog ikke noget for mig, det har ingen interesse.

Jeg har prøvet alle mine forbindelser, og ingen kan skaffe LSD og efter et halvt år gider jeg ikke vente på det mere. HBWR er jeg blevet lidt træt af, så nu vil jeg prøve Morning Glory. Har hørt Morning Glory skulle være meget mildere end Skovrose frøene.

Henter 10g her fredag, knuser dem (Har en fin morter) og lader dem stå i vand i en times tid før indtagelse. (En af mine venner kom med denne løsning, ekstrakt er sikkert sundere for maven med mindre bodyload men jeg gør sku nok noget forkert.).

Er 10g for meget? Taget i betragtning af mine tidligere psychonaut oplevelser kun strækker sig til 10 HBWR frø?

Og er der en bedre løsning end at knuse dem og komme dem i vand? Fik noget så ondt i maven ved indtagelse af HBWR.

Håber nogen kan komme med noget feedback.

Tommah.

Medlem
Brugeravatar

Tommah skrev:
Hey allesammens.
Dette er min første post på Psychedelia.dk, men jeg har læst forummet i 2 års tid nu.

Jeg er 21, har erfaring med tjald i næsten alle dets varianter og har 3 gange prøvet HBWR, lagde ud med en dose på 10 hvilket var lidt for meget (Mine lemmer fungerede ikke, og min mave fik det skidt) og så 2 gange mere med 8 frø hver gang. Mere behageligt dog stadig med et ordentligt bodyload jeg ikke bryder mig så meget om.

Jeg har altid haft interesse for hallucinogener, og har læst emnet godt igennem. Andre stoffer som Coke og E er jeg blevet tilbudt ved flere lejligheder. Det er dog ikke noget for mig, det har ingen interesse.

Jeg har prøvet alle mine forbindelser, og ingen kan skaffe LSD og efter et halvt år gider jeg ikke vente på det mere. HBWR er jeg blevet lidt træt af, så nu vil jeg prøve Morning Glory. Har hørt Morning Glory skulle være meget mildere end Skovrose frøene.

Henter 10g her fredag, knuser dem (Har en fin morter) og lader dem stå i vand i en times tid før indtagelse. (En af mine venner kom med denne løsning, ekstrakt er sikkert sundere for maven med mindre bodyload men jeg gør sku nok noget forkert.).

Er 10g for meget? Taget i betragtning af mine tidligere psychonaut oplevelser kun strækker sig til 10 HBWR frø?

Og er der en bedre løsning end at knuse dem og komme dem i vand? Fik noget så ondt i maven ved indtagelse af HBWR.

Håber nogen kan komme med noget feedback.

Tommah.

Lav et ekstrakt næste gang du æder HBWR. Søg efter "LSA ekstrakt guide" eller besøg erowid.org. Synes ikke 10 g MG er for meget, da jeg tror de fleste vil reagere kraftigere på 10 HBWR frø(det er i hvert fald mine egne erfaringer). Desuden er der mindre kvalme forbundet med MG frø, så tror ikke et ekstrakt er nødvendigt. Ellers kunne du vel prøve svampe?

Junior medlem

Jeg skal prøve at lave ekstrakt en dag, dette her skal dog foregå i weekenden. Så det er der ik lige tid til.

- Redigeret, dette indlæg blev delvist besvaret ovenover.

Nogen der kan anbefale en dose så? Er 10mg for lidt? Det er noget jeg gør sjældent, og jeg er ik bange for at det skal blive vildt.

Senest rettet af Tommah 21 maj 2008 21:09, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Tommah skrev:
Jeg skal prøve at lave ekstrakt en dag, dette her skal dog foregå i weekenden. Så det er der ik lige tid til. Men

- Redigeret, dette indlæg blev delvist besvaret ovenover.

Du kan faktisk godt nå at lave det over to dage... Vil dog ikke mene et ekstrakt er nødvendigt for MG frø. Foretrækker dog helt klart HBWR ekstrakt :)

Medlem
Brugeravatar

Tror godt du kan vove pelsen og gå lidt over 10 g, hvis du føler du har psyken til det.. Jeg vil dog anbefale dig at lave ekstrakt af 10-13 HBWR frø.. Men siden du ikke kan det, så prøv med 11-12 g MG.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Tommah

Det lyder også lidt voldsomt at lægge ud med en dose på 10 frø nu hvor du ikke ved hvordan du reagere osv , eller er det bare mig ? :roll:

Men det tilgengæld helt naturligt at få de "side Effect" som du har fået dig ...

Junior medlem

Har prøvet en omgang med 10 HBWR frø allerede, det gik nogenlunde. Kan huske jeg blev småpanisk i nogle korte øjeblikke. -fik en følelse af at "forsvinde" mentalt, hvilket jeg følte var meget uhyggeligt. Udover det føler jeg mig psykisk godt rustet til den slags, det er ikke det der bekymrer mig. Håber med 10g Morning Glory jeg kan opnå samme meget mystiske trip uden opkast og mavesmerter.

Har allerede besluttet mig, og det vil foregå sådan her:

10g Morning glory knuses i min morter og kommer i vand i en times tid. Muligvis sier jeg det før indtagelse, der er jeg ikke sikker.

Ryger lidt tjald kort efter indtagelse, det har virket beroligende ved HBWR forsøget.

Bliver mig hjemme lejligheden, kæresten holder øje med mig. Det er hun snart ved at være ret erfaren i.

Yes, det bliver spændende :D .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvis du ikke sier frøene fra vandet er der ingen idé i at komme det i vand

Junior medlem

Okay, så jeg sier frøene. Kan også være det mindsker virkningen.

Kvalmen altså.

*rettet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Cubensis skrev:
And skrev:
Hvis du ikke sier frøene fra vandet er der ingen idé i at komme det i vand

Det er der da.. Vandet trækker stofferne ud og de optages derfor lettere i kroppen, om end andet ville jeg ihvertfald trække på de pulveriserede frø flere gange for at få alt med, ved ikke lige, men jeg tvivler på at H2O er en skide effektiv solvent til den slags. Mht. forskellen på HWBR og MG er det min (og andres) erfaring at både bodyload og maveonde er noget mildere på MG, derfor er der i mine øjne, ikke noget i vejen for at du spiser frøene, bare de er godt moste/pulveriserede så maven skal arbejde mindre. En lille joint kan mindske maveondet betydeligt. 10 gram lyder desuden som en fair start-dosis taget i betragtning at du har prøvet LSA før.

Happy tripping!

Edit: Hvaeh.. Jeg kom lige til at tænke på om det ville hjælpe at tilsætte noget syre i vandet.. Som f.eks. citronsaft? Har det nogen betydning?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
12 timer i vand ligner mere noget der kunne fungere, hvis du skal lave et vandekstrakt. Jeg tvivler stærkt på at 1 time i vand er nok til at opløse det, men har ikke selv været så optimistisk. Så hvis du kun har en time så må du hellere følge Cubensis' råd og indtage hele molevitten. Derudover er det bedre at bruge en kaffemølle end en morter, desto mere findelt, desto bedre. 10g~300 mg frø kan godt give en ret kraftig så oplevelse, men det afhænger selvfølgelig af, hvor hårdhovedet du er!

God fornøjelse!

EDIT: Det her er da super forvirrende. Først skriver jeg en post, så da jeg skal sende den bliver jeg præsenteret for, at nu har Cubensis postet næsten det samme, så retter jeg min egen og henviser til Cubensis. Da jeg endelig poster den har Cubensis slettet sin post. :-) Nå men pointen: at lægge frøene i vand lidt tid inden man indtager hele molevitten, kan nok gøre det lidt nemmere for maven at optage det hele!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Det burde give et lidt hurtigere onset hvis du lader dem trække i vand, og indtager både vand og knuste frø, men denne metode vil ikke gøre noget ved maveondet. Hvis du kun trækker en time eller to, så vil du sandsynligvis ikke have fået særligt meget ud i vandet, hvorfor du nok skal indtage det hele. Citronsaft, som Cubensis foreslår, vil desuden øge opløseligheden (og måske gøre noget godt for smagen?).

Det er desuden rigtigt at en morter ikke er velegnet til formålet, er du ikke i besiddelse af en kaffekværn som de andre nævner, har jeg gode erfaringer med at bruge en peberkværn (det tager bare djævlsk lang tid).

Junior medlem

Peberkværnen tog pokkers lang tid. Har kommet ½ citron(kun saften) i og det har nu antaget en mælkeagtig-grumset brun. Stadig uklar på om det skal sies eller ej, og hvis ja -så med et kaffefilter eller en si?

Junior medlem

Konklusion:

Det var ik så vellykket, men ingen maveproblemer.

Jeg blev euforisk og nærmest røv skæv, men havde ingen visuals eller noget. Jeg kunne have sex med kæresten 4-5 timer efter indtagelse og på det tidspunkt var effekten næsten helt væk. Kun mystiske tanker og en rastløshed forblev. Endte med at ligge og læse til 3-4 tiden om natten da jeg ik ku falde i søvn. Jeg er lykkelig over der ikke var nogen maveproblemer og at mine lemmer fungerede fint, det blev til en superhyggelig aften.

Drikken smagte ad h... til.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Lidt øv du ikke fik et stærkere trip ud af det! dosen er også svær at bestemme med hensyn til LSA holdige frø!! det er det jeg hader ved dem (plus deres giftstoffer giver mig ondt i mine lår)

Dedikeret medlem

Tommah skrev:
Konklusion:

Det var ik så vellykket, men ingen maveproblemer.

Jeg blev euforisk og nærmest røv skæv, men havde ingen visuals eller noget. Jeg kunne have sex med kæresten 4-5 timer efter indtagelse og på det tidspunkt var effekten næsten helt væk. Kun mystiske tanker og en rastløshed forblev. Endte med at ligge og læse til 3-4 tiden om natten da jeg ik ku falde i søvn. Jeg er lykkelig over der ikke var nogen maveproblemer og at mine lemmer fungerede fint, det blev til en superhyggelig aften.

Drikken smagte ad h... til.

Hvis det var en superhyggelig aften, hvorfor var det så ikke vellykket?!

Siede du så frøene fra, eller drak du også dem?

Junior medlem

Jeg siede frøene. Og jeg havde planlagt et mere kraftigt trip, derfor blev var det en smule skuffende.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder da til at have været et ok LSA trip. Hvis du går efter visuals synes jeg helt ærligt LSA er et dårligt stof, for så skal du sgu nok op i nogle ret vilde doser og det kan fucke dig op mentalt.

Junior medlem

Ved 10 HBWR frø som også blev knust, kommet i vand og fik lov at stå i c.a. 24 timer uden at blive siet oplevede jeg visuals. Spiraler og fremhævelse af farver og lign.

Men 10 HBWR frø er åbenbart en hel del mere end 10g morning glory. Og så siede jeg frøene ved morning glory eksperimentet.

Dedikeret medlem

Men du valgte jo også at gøre lige præcis det folk rådede dig til at lade være med: at si frøene fra efter kun et par timer.

300 frø er rigtig meget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]