Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 20:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: FUCK POP
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Fråder, du er sgu cool nok. Jeg kan godt se hvad du mener, og respekterer dine holdninger. Du har ret i at verden ville være et bedre sted uden vold, men min virkelighed er anderledes. Jeg vil tænke over det du skrev, og se om jeg kan bruge det til noget.

1 luv

Dankster [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg har tænkt lidt over det med vold. Nogle af mine venner kommer nogle gange op at slås når de er til fester eller i byen. Som regel fordi de er alt for stive. Så spiller de smarte og er provokerende. Når de så møder nogen magen til dem selv ender det nogen gange med slåskamp. Et eller andet sted syntes jeg sku de har fortjent de slag de gir hinanden, fordi de selv er ude om det, og selv lægger op til det.

Men vold bare for at vise man er den hårdeste eller uden grund, det tager jeg stærkt afstand fra.

Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
@dankdawg Fedt og flot! Jeg synes det er smukt du tager det til dig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mange andre ville bare blive pissed endu mere, (Måske mig selv incl.) !

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt bald

Insane psychedelia user!

Hvad er grunden til at folk ønsker at føle/tro de er bedre end alle andre??? Jeg går i klasse med et svin som tror jeg er gode venner med ham, rend mig i røven, her er nogle exempler fra ham på et ægte popsvin:

Engang var klassen på en lejrtur ved en sø, så sprang mongolen i vandet, han sagde det var fordi det havde han lyst til, jeg tror nu mere at det var for at alle kunne se hans "åh så flotte" overkrop og for at vi kunne få ondt af ham fordi han frøs sådan.

Jeg spiller også fodbold med ham, hvis der sker nogle fejl så er det ihvertfald aldrig hans skyld.

Også hvis mig og en af mine venner snakker om goa og jeg siger at jeg har Destination Goa 7, så kan han godt finde på at sige at han har alle, det lagde jeg bare ikke mærke til sidst jeg var hjemme ved ham. Altså han snakker hele tiden om de ting han får, de ting han skal osv. selv om det ikke passer en skid.En anden generel ting ved popkulturen: Man har et standpunkt til man tar et nyt, som en politiker sagde, dvs. sige hver anden dag.

Han er mega pigeglad (hvem er ikke det?), men spaden her kan fandme li en ny pige hver uge eller sådan noget, han har eddermandme kommet sammen med mange men det går altid kun højest i 14 dage. Så var jeg nede i byen med en pige jeg kunne li også ham, så går han fandme og lægger an på hende, selv om han ved det. Nu kan jeg så li min ex og hende har han også været meget sammen med de sidste par dage, igår sagde han bare var venner med hende, i dag havde han lyst til at give hende medisteren i røven. Samtidig går han og snakker om at score en anden eller en helt tredje.

Mig og en af mine venner (som godt kan li hende den 3) har snakket om at finde mit alubat frem også give ham en ordentlig omgang, men på den anden side kan psykisk vold være ligeså sjovt, jeg kan godt få fat i hans cpr. hvis nogle har nogle ideer til noget jeg kan gøre ved ham så er i velkommen til at skrive TIL MIG (jeg vil ikke lave en ny "Jeg beklager at bringe vold på boardet"). Indtil videre har jeg planlagt at gå på biblioteket og låne nogle lamme børnebøger og nogle om sex, jo større og nyere jo bedre, så sige at jeg har glemt mit kort også sige hans cpr. navn og adresse og når de så rykker så må han jo hoste op fordi han ikke kan aflevere bøgerne, ha ha ha.

Jeg mener bare at vi har en grund til at ha fordomme, jeg kan ikke li folk der synes der er bedre end mig pga. det tøj de går, deres opførsel og i det hele taget alt det fucking mainstream kultur. Bare fordi jeg gør oprør mod samfundet og gør og siger hvad jeg vil, så er jeg åbenbart ikke et "rigtigt" menneske efter mange popsvins mening. Selvfølgelig har fråder ret i at bare fordi man går i diesel (som jeg faktisk ikke synes er et af de mest poppede mærker) så behøves ikke at være som min "ven" der er bare mange som minder om ham på nogle af de punkter og de gælder især 2g. indvandere (ihvertfald dem fra Vejle). Nåh men min pointe er for at gøre det helt simpelthen, poppere er jordens bedste mennesker fordi de drikker COCA cola mens at jeg er en nar fordi jeg holder mig til Las cola som er billigere og smager bedre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dankdawg: Hvordan kan du respektere popdrengens holdninger når de hele tiden ændrer sig alt efter hvad der er tidens poppede [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

METAL..... EGO!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
hvor gammel er ham svinet det lydder som ganske almindligt teenage problemer og unge menesker i den alder kenner ikke sig selv særligt godt incl. mig selv da jeg var 13-17 der skal jo prøves nogle ting af bestemt ikke fordi jeg er perf. nu jeg kender ikke ikke mange poppere men hvis man giver et godt intryk af at man er en fed person kan de sku værre fede nok

Medlem

Hmm... Jeg HAVDE tænkte at blande mig uden om denne diskusion, men den blev lige en tand for proletarisk at høre på. Folk bitcher over at popdrenge kun går i dyrt tøj, som diesel, nike og jack n' jones! Jeg har det PRÆCIST omvendt. Hvis jeg ser en kegle i diesel og jack and jones går jeg i en stoooor cirkel udenom. Det har da ingenting med modemærker og gøre?!?!?!? Det er da netop mærker for folk der VIL være smarte, men ikke har råd til ordenlige mærker. Popdrenge i diesel etc, er da nogle wannabe's fattigrøve, der ikke har råd til YSL, Kenneth Cole, Gucci etc, men køber fattigmandsversionen istedet. Så det med at kæde rigdom med popkultur holder ikke en meter. Jeg har langt mere respekt for folk der går i pænt tøj, end folk der ser på "det-der-bliver-kaldt-mærker". Men jeg giver tilgengæld denne post ret i at Diesel, jackandjones hoveder er nogle KEGLER, der ikke aner hvad god tøjstil er!

Hvis i vil svine mig til for at have kapitalistiske holdninger, så ok! Jeg indrømmer blankt at jeg har et meget "rungsted" agtigt forhold til penge(jo flere jo bedre). Men det er jo mit eget problem/fordel.

Nok om det!

I må sgu hygge jer uanset tøjstil/livsstil(dog ikke voldsstil. Det holder sgu IKKE en meter. Et absolut tegn på at være proletar og taber, uanset motiver)

PS: Det dyreste er ALTID det bedste!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jensus-> Nu kører dine anti pop fordomme derudaf igen.

Mine holdninger ændrer sig sku ikke konstant. Du må prøve at forstå at man blir altså ikke mere nedern som menneske bare fordi man vælger sig en bestemt tøjstil og look. Jeg vil give dig ret i ham der din klasse kammerat lyder som en nedern person. Men bare fordi han er popdreng samtidig med at han er nedern betyder det stadig ikke at alle pop drenge er nedern. Jeg kender masser af flinke popdrenge. Det er da rigtigt nok der er nogle popdrenge der spiller for smarte, men der er da også masser af folk der spiller for smarte, som ikke er pop drenge.

Hey godt nok drikker jeg coca cola, men det er fordi jeg endnu ikke har smagt en cola jeg syntes der smager bedre. Det gør for min skyld ikke noget at du drikker las cola.

Venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

@Fråder for at citere mig selv:
"Selvfølgelig har fråder ret i at bare fordi man går i diesel (som jeg faktisk ikke synes er et af de mest poppede mærker) så behøves ikke at være som min "ven" der er bare mange som minder om ham på nogle af de punkter" og jeg mener at det er det som gør folk til popsvin, det er ikke (kun) tøjet, det er ligesåmeget det at se ned på folk man ikke kender fordi de ikke passer ind i samfundets poppede normer, ok??? Desuden så synes jeg også at det er poppet at være dum, jeg mener folk der ikke tænker over ting men bare gør det for at andre skal synes de er seje, fx. drugs (jeg siger ikke at det er grunden til at du tar det). Jeg er ven med alle mulige typer, metalheads, punks, også nogle poppere men ikke de hjernedøde mongol poptøser fra min klasse og parallel klasse.

@Bandil: Penge er godt, hvordan fanden skal jeg ellers købe drugs [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Man kan nu bare godt diskutere dit synspunkt jo dyre jo bedre, jeg mener jeg gir ikke 400 for en deo der står Calvin på, en minirisk er sikkert ligeså god, calvin kan rende mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg bruger sjældent vold og hvis jeg gør det er det ikke for at være sej så er det for at komme af med den smerte at min sorg har givet mig.

@Doeneg: Han er 15, jeg er 16, kender mig selv fint nok og er "true" over for mig selv og andre, jeg gir ikke en lort på hvilken form for problemer han har, jeg sørger bare for at han får flere. Kom i lige i tanke om at jeg skylder ham en hund men det har han glemt, ha ha ha. Ja man skal da prøve nogle ting af men man er da mongol når man hele tiden og det er fandme hele tiden kan li en ny.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
JENSUS>
"det lagde jeg bare ikke mærke til sidst jeg var hjemme ved ham"

Hvis han er sådan en nar hvorfor fanden er du så omme ved ham? DOH!

Insane psychedelia user!

Fordi jeg har haft et had til ham i lang tid og det er jeg er vist en af de eneste i verden kan indse hvor stor en nar han er. Nåh men jeg gav ham lille chance og det var dumt og nu prøver jeg på at undgå ham.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
hold da kæft i er lamme at høre på...

ehhh ham min ven går i diesel og score mine piger.... SÅ GØR NOGET VED DET! sig det dog til ham og ikke os!

dankdawg har sq fanme ret, i tror i er så fordomfri, i er fanme ikke end skid bedre end de pop mennesker i er så bange for...
(lad os se det i øjnene vi er en flok hyklere)

desuden så lyder det som i har fået en overdosis jantelov!

(desuden er det eneste tøjmærke der er noget værd Junk deLuxe ;) he he )

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Caqtus der tager du helt fejl.. det eneste fede mærke, er gode gamle "Runner" fra Bilka. ;-))

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg vil gøre alt for at få fat i en af de gamle BALL trøjer, en af dem med store lyserøde striber på tværs på gråt textil, de er sq for fede!

bandil har totalt ret, den der med folk tror mærketøj er lig med diesel etc. er sq bare et bevis for de ikke har en skid fornemmelse for god stil. kig forbi www.bluefly.com hvis interesseret i GOD STIL, og ja jeg ved godt de også sælger diesel etc men hovesagligt er det GOD STIL.

[ 19 Maj 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]

Insane psychedelia user!

@C O C K T U S Prøv da at stik din COCKTUS op i røven. Det var et eksempel på et popsvin for at fortælle hvor fucked up de kan være.

Dedikeret medlem

Jensus> Det CAQTUS nok forsøger at sige er at det ikke er ham din "popven"s skyld at du ikke kan få fat i en kæreste!
Jeg kender det, endda fra mig selv, det er altid lettere at skyde skylden på andre
(dog ikke lige hvad angår piger =)

Fordi han har en god krop og altid score pigerne så betyder det da ikke at han er et svin, det er sq et dårligt argument...det kan meget vel være at han en nar, men sq ikke fordi han ser bedre ud =)

Du burde gøre som nogen af os og skide på hvordan andre ser dig og hvad de tænker om dig, det er svært men hvis du får det gjort lever du sq et bedre liv vil jeg mene!

Alt herfra!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
hey kunne man ikke lægge den her diskution ind under FUCK HVOR JEG/VI BLÆST der tror jeg den ville passe bedre ind hvis den over overhovedet passer ind mvh. doeneg

Har lige et par ting at sige....

1: Jeg er ikke bange for "pop" mennesker, jeg har bare et personligt had til individer/uindivider der ikke kan klare at komponere deres stil selv, det viser lissom at de er nogle fjolser, de lader verdenen bestemme for sig, og de "pop" mennesker der mener at deres tøj er "fedt" er bare endnu lammere, de tror at det er deres egen personlige mening de har men det er det ikke, "pop" mennesket på den anden side mener det samme, ligesom resten af fjolserne, så hvor individuelle er det lige at "pop" menneskerne er? Ikke særlig meget.

2: Så FUCK POP - eller - FUCK IKKE INDIVIDUALISTER.............

det er jo det samme......

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
bahhh supastar, nu er du igen underlig...
bare fordi man går i mainstream tøj, er det ikke (nødvendigvis) ensbetydende med at man ikke har en personlig stil -jeg vil da give dig ret i at folk der ikke kan tænke selv er lamme, (og desuden alt for lette at manipulere) -men som sagt er der lige så mange u-individuelister blandt raver, hip hoppere, osv.

so don't give me that crap!

det er lige så popsmart og uoriginalt at være typen, der ikke vil være som de andre...

bare chill !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Fuck en lame post, men alligevel meget sjov at sidde og læse sådan en søndag!

Jeg går selv i det tøj jeg har lyst til! Ikke fordi andre går i det, hvilket der faktisk ikke er mange i min by der gør, men fordi jeg godt kan li det tøj jeg går i! Mange i min by er pophoveder, og det er fint med mig, jeg vil bare hellere gå i det tøj jeg nu går i. Og selvom min tøjstil nok ikke passer til det musik jeg hører så er jeg ligeglad, jeg kan da sagtens rykker den forvildt til en hardcore techno sang selvom jeg har et jakkesæt på! Det er jeg da ligeglad med!

Tøjstil: Stilet men ikke helt Konfi agtig (f.eks. jakkesæt med polo-shirt og måske et par fede sko som f.eks. Acupuncture eller Puma eller (mest om sommeren) mørke bukser og en lys/hvid t-shirt og så en par stilede sko)

Er jeg pop fordi jeg måske bruger 2500 på tøj om måneden?? Jeg går i det tøj fordi jeg ikke synes at f.eks. Subwear-Techno-Tramper busker er fede eller Fubu-min-røv-hænger-på-gulvet busker er fede! Er jeg pop???

Dedikeret medlem

Måske ikke lige pop, men du har sq for mange penge hvis du bruger så meget på tøj! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]