Hvad er grunden til at folk ønsker at føle/tro de er bedre end alle andre??? Jeg går i klasse med et svin som tror jeg er gode venner med ham, rend mig i røven, her er nogle exempler fra ham på et ægte popsvin:
Engang var klassen på en lejrtur ved en sø, så sprang mongolen i vandet, han sagde det var fordi det havde han lyst til, jeg tror nu mere at det var for at alle kunne se hans "åh så flotte" overkrop og for at vi kunne få ondt af ham fordi han frøs sådan.
Jeg spiller også fodbold med ham, hvis der sker nogle fejl så er det ihvertfald aldrig hans skyld.
Også hvis mig og en af mine venner snakker om goa og jeg siger at jeg har Destination Goa 7, så kan han godt finde på at sige at han har alle, det lagde jeg bare ikke mærke til sidst jeg var hjemme ved ham. Altså han snakker hele tiden om de ting han får, de ting han skal osv. selv om det ikke passer en skid.En anden generel ting ved popkulturen: Man har et standpunkt til man tar et nyt, som en politiker sagde, dvs. sige hver anden dag.
Han er mega pigeglad (hvem er ikke det?), men spaden her kan fandme li en ny pige hver uge eller sådan noget, han har eddermandme kommet sammen med mange men det går altid kun højest i 14 dage. Så var jeg nede i byen med en pige jeg kunne li også ham, så går han fandme og lægger an på hende, selv om han ved det. Nu kan jeg så li min ex og hende har han også været meget sammen med de sidste par dage, igår sagde han bare var venner med hende, i dag havde han lyst til at give hende medisteren i røven. Samtidig går han og snakker om at score en anden eller en helt tredje.
Mig og en af mine venner (som godt kan li hende den 3) har snakket om at finde mit alubat frem også give ham en ordentlig omgang, men på den anden side kan psykisk vold være ligeså sjovt, jeg kan godt få fat i hans cpr. hvis nogle har nogle ideer til noget jeg kan gøre ved ham så er i velkommen til at skrive TIL MIG (jeg vil ikke lave en ny "Jeg beklager at bringe vold på boardet"). Indtil videre har jeg planlagt at gå på biblioteket og låne nogle lamme børnebøger og nogle om sex, jo større og nyere jo bedre, så sige at jeg har glemt mit kort også sige hans cpr. navn og adresse og når de så rykker så må han jo hoste op fordi han ikke kan aflevere bøgerne, ha ha ha.
Jeg mener bare at vi har en grund til at ha fordomme, jeg kan ikke li folk der synes der er bedre end mig pga. det tøj de går, deres opførsel og i det hele taget alt det fucking mainstream kultur. Bare fordi jeg gør oprør mod samfundet og gør og siger hvad jeg vil, så er jeg åbenbart ikke et "rigtigt" menneske efter mange popsvins mening. Selvfølgelig har fråder ret i at bare fordi man går i diesel (som jeg faktisk ikke synes er et af de mest poppede mærker) så behøves ikke at være som min "ven" der er bare mange som minder om ham på nogle af de punkter og de gælder især 2g. indvandere (ihvertfald dem fra Vejle). Nåh men min pointe er for at gøre det helt simpelthen, poppere er jordens bedste mennesker fordi de drikker COCA cola mens at jeg er en nar fordi jeg holder mig til Las cola som er billigere og smager bedre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Dankdawg: Hvordan kan du respektere popdrengens holdninger når de hele tiden ændrer sig alt efter hvad der er tidens poppede [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
METAL..... EGO!!!
|