Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bellaDonna atropa skrev:
Brian Damage skrev:
jah........stoffer i drinks er stort set en skrøne..........fundet på af dumme prepubetære poptøser der trænger til en undskyldning for deres handlinger.

om enten det er fordi de er blevet dobbelt penetreret af nogle de ikke vil stå ved.........eller fordi de vil bortforklare de selv har taget narko.

Det er nu ikke helt en skrøne. Var ude for engang i aalborg hvor jeg var i byen med søster. Vi var i gang med vores anden gin og lemon, da vi fik besøg af nogle rare fyre, der godt ville passe på vores drinks mens vi er ude at danse. Søster drikker lidt indimellem mens vi danser. Hun stopper op og siger til mig at hun har det underligt. Har en følelse af at der er lammeskyer inde i hendes hovedet og hun har det som om hun er adskildt fra sin krop og kun er oppe i hovedet.
Det endte med at hun fik det meget hurtigt værre og det kom blot til at handle om at få hende hjem. Hendes opførsel var grovt sexuel og provokerende. Hendes balance var meget dårlig. Hun sagde hele tiden at hun gik på skyer. Talte usammenhængende og lavt. Da hun endelig kom hjem i sin seng havde hun et 2 timers grineflip hvorefter hun fald i søvn.
Det sidste hun husker er at hun får det mærkelit ude på dansegulvet og musikken blev levende.
Sådan bliver man ikke af 2 genstande gin og lemon.

At gå på skyer ringer klokker mht psykedeliske stoffer, så det er ikke helt umuligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Der er ikke sammenhæng i de effekter du beskriver, alle bud kan være rigtige alt efter hvilke effekter man basere sit bud på.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
..............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:04, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Lyder da lidt som et wonder-middel :D .. Kunne godt være en microdot der lige var blevet knust i eller sådan noget (:

Tidligere holdmedlem

EN MICRODOT?????????????

hvad fanden snakker du om? ikke ET sympton peger i den retning.............drop nu de latterlige gætterier

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Ville sq nok ikke sige det, hvis jeg ikke mente det kunne være rigtigt.. Jeg har da ihvertfald selv prøvet de følelser der på "små" mængder lsd i byen, hvis indtaget da jeg i forvejen var stiv.. SÅ slap nu bare af :hm:

Junior medlem

Geografisk sted: Jeg sidder ude i skoven!
Brian Damage skrev:
jah........stoffer i drinks er stort set en skrøne..........fundet på af dumme prepubetære poptøser der trænger til en undskyldning for deres handlinger.

om enten det er fordi de er blevet dobbelt penetreret af nogle de ikke vil stå ved.........eller fordi de vil bortforklare de selv har taget narko.

hørt ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]