Det kan være meget svært at sige, hvor meget der skal i. Men min erfaringer er, at der ikke skal specielt meget i. Når man sidder med en lille nol, så ser det ikke ud af meget, men oral indtagelserne kan sgu snyde. Hvis du står med en "90er", ville jeg personligt proppe 0,2-0,4 gram pr. person i afhængig af din tolerance, altså hvor meget du ryger generelt.
Ambient skrev:
Med den mængde du putter i vil jeg foreslå at i er 4 måske 5 mand om den, som er vant til at ryge
Nu siger han, at han har for 200 kr af en 90er. Så vi gå ud fra, at han har lidt over 2 gram. Hvis de så er fire personer, der deler det, så får de altså over et halvt gram. Det er faktisk pænt meget, når det er oralt. Og vi er altså nede i rimelig små mængder, så der er altså pænt stor forskel på 0,5 gram og 0,4 gram.
Men okay, nu ved jeg ikke, hvor meget folk er vant til at putte i rundt omkring i landet. Men personligt har bare 0,25-0,3 gram ("80er"-"90er"-ryger) i guldkakao snydt mig totalt, selvom jeg har haft en god tolerance. Jeg kunne lige forstille mig, hvordan jeg ville have fået det med 0,5 gram.
Generelt skal man bare passe på med oral indtagelse af THC. Det er bedst at starte ud med mindre doser, så man kan finde SIN dosis, der passer ligepræcis til jeg.