Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej psy..!

- hvad ville der kemisk ske, hvis jeg tog stoffer..?
- men jeg samtidig er på medicin,

- jeg for, risperdal, citalopam, truxal, og zeprexa

Hilsen Slh .

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
nu kommer det meget an på hvilke, stoffer du tager mens du er på dem.... men med den cocktail vil jeg anbefale dig ikke at tage stoffer

/flyttet topic til syntetiske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
slh skrev:
hej psy..!

- hvad ville der kemisk ske, hvis jeg tog stoffer..?
- men jeg samtidig er på medicin,

- jeg for, risperdal, citalopam, truxal, og zeprexa

Hilsen Slh .

Jeg gider ikke forklare hvad der kemisk sker når man indtager narkotika, det kan du selv læse op på-

Jeg kan se at du er på antidepressiv medicin, og på samme tid vil indtage CNS stimulerende stoffer, hvor hænger det sammen? Hold dig LANGT væk fra stoffer, du er slet ikke stabil nok til at kunne håndtere dem, hvis du i forvejen skal have kemisk hjælp til at fungere.

og hvad der kan ske? din tilstand kan blive væsentlig forværret, og du kan dø... FOR EVIGT!

Hyene, du ved da godt hvad det er for noget medicin, hvorfor rådgiver du ikke mere skarpt?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
ja jeg kender godt medicinen... og jeg rådgiver ikke mers skrapt om hvad man kan tage på den kombination og ikke kan fordi jeg mener det i det hele taget vil være hul i hovedet at indtage stoffer af nogen type på den kombination.... hvis han stiller et mere specefikt spørgsmål om et stof skal jeg gerne uddybe hvorfor jeg mener han ikke skal tage netop det.. men når man stiller ultra generelle spørgsmål så må man forvente generelle svar..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
heaven skrev:
Altså du kunne prøve at drikke alkohol på de piller , men hvis du ikke vil blive fulstændig fucked så skal du nok ik drikke på dem ( mine erfaringer med alkohol og benzoer er dårlig ) nu er jeg ikke doktor og er heller ikke helt sikker på hva for noget det er men jeg kender godt truxals de der sorte piller som vist skulle hjælpe en med at sove kan man vist kun anbefale alkohol hvis du virkelig vil være KNAST. Men pas på det er ikke sjovt alle gange det kan godt gå galt

Du kender ingenting til de midler trådstarteren spørger til - og alligevel foreslår du at vedkommende kunne drikke noget alkohol til dem. Det kan være både farligt og ubehageligt med mange typer for medicin.
slh> Mens du får den cocktail, kan jeg kun anbefale dig at holde dig helt væk fra alt euforiserende eller berusende. Det lyder måske lidt kedeligt, men jeg er ganske sikker på at du vil blive gladest for det i det lange løb.

Medlem

heaven skrev:
jeg SKREV HVIS HAN VIRKELIG GERNE VILLE VÆRE FUCKED KUNNE HAN DRIKKE I STEDET FOR AT TAGE 1000 ANDRE STOFFER OKAY , han fpr da hurtigt den erfaring AT DET ER FUCKED AT DRIKKE PÅ MEDICIN forstår du mig nu eller hva :evil: og ja jeg kender til truxals og det var generelt dem jeg skrev han nok skulle passe på at drikke på medmindre han gerne VILLE VÆRE KNAST

Wow-wow - slap lige af :) . Jeg tror dit budskab går noget klarere ind hvis du skriver sobert og roligt...

Hvis vi skal forholde os til trådstarterens spørgsmål, må svaret vel ud fra en HR-tankegang være at Slh som udgangspunkt skal holde sig fra stoffer, og hvis han/hun endelig SKAL tage stoffer, så start med en meget, meget lav dosis, og byg rusen langsomt op via små redoseringer. :)

(I øvrigt, hvad fanden betyder "KNAST"? Er det ikke sådan en der er i træ? :wink: )

Insane psychedelia user!

Du får tre forskellige antipsykotika og et antidepressivum... synes du selv det ville være en god idé at tage stoffer? Det er tilladt at tænke selv

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
-Tråde renset for farlige råd og offtopic-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]